„Софийска вода“ отменя всички планирани посещения по домовете

  • 16 март 2020 12:49

  • 611
  • 0
„Софийска вода“ отменя всички планирани посещения по домовете
© Pixabay

Софийска вода“ прекратява всички планирани и вече обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на обявената извънредна ситуация. Това съобщиха от пресцентъра на дружеството.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 33060

„В съгласие с инструкциите на институциите да се ограничат физическите контакти заради разпространението на коронавирус COVID-19, компанията спира посещенията на служителите и подизпълнителите си в домовете на клиенти.

Инкасаторите на "ВиК" Търговище няма да отчитат водомерите по домовете на абонатите

След отмяна на извънредната ситуация, „Софийска вода“ АД ще уведоми всички клиенти за нови дати за изпълнение на дейността отчитане на водомери на територията на София. Дружеството напомня, че клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си и сами през сайта (www.sofiyskavoda.bg) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21“, посочват от дружеството.

Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“ ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.

От утре ще бъдат затворени всички центрове за обслужване на клиенти на "Топлофикация София"

С цел да запази здравето на служителите и клиентите си, „Софийска вода“ препоръчва да се възползваме от всички начини на безкасово плащане, предоставени от дружеството чрез интернет, чрез банкомати и терминали, директно от разплащателна сметка, по банков път с превод на сметка към „Софийска вода“ или по телефона (e-pay, voice, A1 wallet).

В помощ на своите клиенти, от 16 март 2020 г. до 16 април 2020 дружеството предоставя и безплатна възможност за всички клиенти за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. За този период клиентите няма да дължат такса за услугата, а същевременно си спестяват и необходимостта от физическо посещение на клиентски център. Мярката е част от социалната отговорност на компанията и грижа за безопасността на потребителите, предвид създалата се извънредна ситуация.

Последвайте канала на

Повече за Коронавирус

corona
Радина Лазарова
611 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини