-
08 март 2012 16:45
- 644
- 0
Топ европейски туроператори са предложили с общи рекламни кампании да промотират туризма в България. По време на най-голямото туристическо изложение в света ITB зам.-министърът на икономиката Иво Маринов се е срещнал с мениджмънта на FTI Group, REWE Group и Bravo Tours - Дания.
Сред планираните активности, предлагани от туроператорите са излъчване на рекламни клипове по време на чартърни полети в авиокомпаниите, организиране на журналистически посещения в страната, излъчване на реклами по радио и тв канали и онлайн.
Фирменото портфолио на компаниите включва, освен туроператор, също и радиа, телевизии, печатни издания. Част от планираните активности са насочени към туристическите агенти, тъй като, според представителите на бизнеса, около 85% от записванията на германския пазар се правят именно от тях.
По мнението на бизнеса едно от основните конкурентни предимства на страната ни на туристическия пазар е предлагането на качествен продукт на достъпна цена. България присъства в каталозите на големите германски туроператори в Германия, включително и в гамата на по-високия клас, стана ясно по време на срещите.
Иво Маринов прогнозира около 5% ръст на записванията за германския пазар за това лято. В рамките на участието на България на ITB директорът на дирекция „Маркетинг, информация и реклама в туризма" Анелия Генова даде интервю за паневропейският тв канал Eurosport.
Спортът и приключенският туризъм като един от акцентите в стратегията ни за устойчиво развитие на туристическия продукт, изборът на България за новооткрита голф-дестинация от Международната асоциация на голф туроператорите, планираните спортни събития в страната в близките месеци бяха сред основните теми в интервюто. Телевизионният канал ще излъчи материала като част от специален репортаж от участието на България на ITB Берлин.
FTI е четвъртият по големина туроператор в Германия. Групата е собственик и на тв канал, чрез който рекламата може да достигне до около 500 хил зрители дневно. REWE има около 20% от пазара в Германия. Групата има различни марки в портфолиото си, ориентирани към различни пазарни сегменти.
Bravo Tours предлага онлайн рекламата като акцент в кампанията си за България. За скандинавските страни онлайн записванията са значително по-широко застъпени, отколкото в останалите части на Европа.
72% от гражданите на ЕС са пътували през 2011 г., показва изследване на Евробарометър за отношението на европейските граждани към туризма. Повече от 80% заявяват, че биха пътували отново и през тази година.
Проучването сочи, че през 2011 г. повечето граждани са предпочели да останат в Европа за ваканцията си. Много хора обявяват същото намерение и за тази година. 49% от почивалите през 2011 г. европейци, са организирали ваканцията си с различни туристически пакети.
Последвайте канала на
Свързани новини
Великият Надал обяви края на кариерата си
Левски гони първа победа в Шампионската лига срещу Люнебург
Ясни са всички потенциални съперници на България на баража
Късна дузпа лиши експериментална Германия от успех в Унгария
Лаутаро Мартинес изведе Аржентина до труден успех над Перу
Бразилия стигна само до точка срещу Уругвай
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Aндрей Цеков, ПП-ДБ: Председателят на парламента не е знак за това какъв ще е кабинетът
20 ноември 202408:11
Балабанов посочи кой трябва да реши дали ще отпуши работата на НС или да останем заложници на ГЕРБ и ДПС
20 ноември 202408:22
Бюджет 2025: Да се върне ли ДДС-то за заведенията?
20 ноември 202407:53
Таксиметровите шофьори се извиниха за хаоса, който ще създадат
20 ноември 202407:57
САЩ предоставят противопехотни мини на Украйна
20 ноември 202406:09
Задържаха моториста, блъснал възрастна жена и дете на пешеходна пътека в София
20 ноември 202408:07
Макрон: Китай има ключова роля за предотвратяването на ядрена ескалация
20 ноември 202406:06
Бракониери нападнаха с камъни, мотики и колове горски служители
20 ноември 202407:56
Много ветровито и необичайно топло днес
20 ноември 202405:56