-
23 ноември 2018 17:21
- 480
- 5
У нас онези, които газят безцеремонно правилата вече са специализирани в тази своя системна дейност. От време на време заради тях КАТ и други ведомства, на които плащаме заплати, организират специализирани акции.
Ето така за пореден път в началото на идната седмица ни обещават да гонят рецидивистите по пътя, които карат така, сякаш са сами насред полето.
„Центърът за градска мобилност и "Пътна полиция" в София започват съвместна акция срещу нарушителите, които се движат в бус лентите, съобщиха от общинското предприятие. Началото ще бъде поставено още следващата седмица”.
Законът забранява движението в лентите, предназначени за градския транспорт. Това е валидно не само за траекторията на автобусите, но и за релсите на трамваите. Само че и най-беглите наблюдения сочат, че разни гьонсурати не спазват тези норми и поставят в риск всички участници в трафика.
Преди време една неправителствена организация направи експеримент на „Цариградско шосе” и за един час бяха преброени 500 джигити, които си съкращаваха пътя, карайки в бус лентата. Ако им бяха наложени глоби от по 50 лева, колкото предвижда законът, изчислете сами колко пари щяха да бъдат внесени в общия ни бюджет. И това само за 1 час. От КАТ признават също, че следят гафовете на тарикатите с мобилни камери и че те са не по-малко от 300 души на час.
Само че и този контрол не дава особени резултати. То и затова нарушителите на законите и правилата се множат сякаш чрез пъпкуване.
Въпросът е - не е ли крайно време „специализираните” акции да станат системни? Така може би ще се постигне по-голям възпитателен ефект върху системните нарушители на пътя. Доказано е, че повечето нашенци започват да се съобразяват с правила само и единствено, когато им бръкнат в джобовете.
Последвайте канала на
Свързани новини
Два отменени гола в добавеното време донесоха радост на Крумовград срещу Славия
България допусна обрат от Черна гора и се отдалечи от ЕвроБаскет 2025
Кириякос Георгиу разказа за премеждията си в Спартак (Варна)
ПФК Ботев: Ситуацията около Антон Зингаревич става все по-странна и лишена от прозрачност
Салах: Разочарован съм, по-скоро съм вън от Ливърпул, отколкото вътре
Областна администрация София-град и Столична община подписаха договора за прехвърляне на собствеността на "Герена"
Коментари 5
Добави2018.11.23 | 22:46
само за балъци
2018.11.25 | 04:57
Колко милиона на ден се събират от синия зона??? Нали с тези пари щяха да се строят паркинги??? Това е мутренска държава, в София няма къде да се паркира а плащаме като араби, но системата толкова им харесва, че дори в новите квартали умишлено се проектират за да няма парко места. Кръстова вада, Манастирски ливади, Малинова долина и така на татък. Улиците на София са се превърнали в най доходният бизнес в страната а не си дават зор поне да ги изметат, и накрая са виновни гражданите. Нека лъжливите управници да си спомнят защо събират пари то паркиране и да построят паркинги, но и да ги построят самото плащане за това е УТОПИЧНО.
2018.11.27 | 07:30
Глобявайте ни ежедневно!!! АААА
Не само, че се кара в бус лентата, но и:
– подаването на мигач при 70/75%от водачите не е предварително, а след като е започнала маневрата, ако въобще се подава такъв.
- други явно са убедени, че като са подали мигач имат право да те изместят от пътя.
- правилното престрояване също е непознато за мнозина, като доста от водачите се движат стотици метри в две ленти едновременно.
- на кръговите кръстовища също ясно си личи, че повечето не познават правилника за движение.
- при наближаване на автомобилите на спешна помощ в повечето случай половината водачи реагират като костенурки.
- и мн. др.
Продължавайте да критикувате само властта. Очаквате те да полагат усилия за да останат неподкупни, а мнозина от вас не полагат и малки усилия за да се движат безопасно по пътищата!!!
Добави коментар
Водещи новини
Петър Чобанов: Минималната заплата крие повече рискове, отколкото решения на проблеми
25 ноември 202420:50
От прокуратурата искат постоянен арест за трима от биячите в мола
25 ноември 202418:09
Шофьор на тролей е със счупени нос и ръка след побой от пътник в София
25 ноември 202418:11
Юлиян Попов: Цената на водата в България е ниска, трябва да се инвестира в напояване
25 ноември 202418:46
Общини напират да вдигнат цената за паркиране
25 ноември 202422:30
Водещите новини! Бабикян: Борисов води разговора с Пеевски, а не с ПП-ДБ. Войната в Украйна доведе до нова ескалация между Запада и Москва (и още…)
25 ноември 202419:18
Нетаняху може да бъде арестуван, ако пътува до Германия
25 ноември 202419:28
Белият дом: Преговорите за спиране на огъня между Ливан и Израел вървят към споразумение
25 ноември 202422:53
Осло не откри доказателства за връзка между норвежеца, собственик на българска фирма, и взривените пейджъри на "Хизбула"
25 ноември 202420:41
2018.11.23 | 21:25
Около 30% от нарушителите имат роднини в КАТ и полицията, което значи, че няма да платят глобите, други 20 % са разни баровци, които и без това си плащат на полицията я да ги пази, я да не ги закачат, други 20% са абсолютни пердета, които се занимават така или иначе с разни престъпления и колкото и акта да им напишат те така или иначе всекидневно нарушават всякакви закони и нямат какво да им вземат, останаха едни 30%, които ще им вземат някакви глоби. Това е простата сметка !!! А в последните 20% влизат и всички роми с книжки, които са абсолютно неграмотни !!!
2018.11.26 | 08:04
Познавам доста, които имат роднини в ЧЕЗ, но си плащат тока. ЗНАЧИ МОЖЕ ДА СТАНЕ И ЗА ДРУГИТЕ....