Садист се хвали във Facebook със снимка на брутално убито куче (снимка 18+)

  • 09 февруари 2012 12:22

  • 71330
  • 284
Садист се хвали във Facebook със снимка на брутално убито куче (снимка 18+)
© Булфото

Извратена постъпка на тийнейджър взриви българския Фейсбук днес.

Младеж, подписал се като Нурай Назим, се е снимал пред трупа на вероятно убито от него улично куче с изтекъл на снега мозък, като е озаглавил снимката "От мисли в главата му чорба", съобщи БУЛФОТО.  Природозащитници от Пазарджик призовават прокуратурата да бъде затрупана със сигнали по случая, за да предприеме издирвателни действия. В случай че садо-младежът бъде открит, и ако действително е извършил това, има вероятност да получи наказание. Приетите изменения в Наказателния кодекс предвиждат до три години затвор за убийство или осакатяване на (гръбначно) животно, както и глоба от 1000 до 5000 лева.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
71330 284

Свързани новини

Коментари 284

Добави коментар
Борислава Бонева

2013.07.26 | 13:18

239
Аз не желая един ден децата ми да израстват сред такива зли и нестабилни деца (като младежа от статията).. По горе бях писала каква е тънката граница от малтретирането на животни до малтретирането на хора.. И не желае един ден такова извратено дете, способно да се снима до труп на животно, да се снима до трупа на някое дете Но ако един ден недай си Боже това стане, всички тук ще ревете защо не са взети мерки на време! Мога да дам безброй примера, за да защитя тезата си, но ще се огранича в един.. Един мой съсед като малък редовно колеше и дереше котки и кучета и гордо се хвалеше.. не след дълго преби майка си и се опита да заколи и баща си.. Съжалявам, но не желая да живея сред психопати!
Борислава Бонева

2013.07.26 | 13:16

238
Елена, много хубаво сте чели, но не омаловажавайте факта, че убивайки днес кучета и стимулирайки останалите да го правят вкл. и децата границата те да се превърнат в психопати е огромна! Проблема с кучетата ще се реши когато безотговорните стопани спрат да си изхвърлят кучетата и общините и държавата си върши адекватно работата, а не като ние се саморазправяме и създаваме убийци и мога да ви дам милион примери, тъй като с това се занимавам! По долу ясно написах, че не желая аз и един ден децата ми да живеят сред бездомни кучета и психарчта, които могат и на хора да посягат и като видях всички минусчета на коментарите ми се зачудих колко трябва да си сбъркан, за да искаш да живееш сред такива, защото щом са гласували негативно значи не са съгласни и искат да живеят и сред двата вида.. Кучетата не падат от небето, днес ще ги избиете и какво? Утре идиота пак ще си изхвърли кучетата и ще се трепем до кога? Защо трябва да се превръщаме във варвари вместо да се обединим и да изискваме от държавата да си върши работата и хората да си спазват законите? Не мисля, че е толкова трудно щом в другите държави се е получило, но нападайки се тук един друг проблема си остава! И защо омаловажавате факта, че процента на нахапаните от домашни кучета е изкл. голям? Пускаха се снимки тук разни на нахапани деца, но колко от вас наистина са чели историите за тези нахапани деца и че по-голямата част са от питбули, овчарки, дого аржентино и пр. И случаят с бремената жена от Пловдив също е нападната от домашно куче, не от улично! И в никакъв случай с тези си думи не казвам, че бездомните трябва да се разхождат свободно, но както в другите държави решават цивилизовано този проблем, трябва да го правим и ние!
Борислава Бонева

2012.02.13 | 21:33

169
Психопатиите зависят от влиянията на културната среда, ако същата толерира агресията! На първо място се изтъкват лошите родителски отношения и възпитание.. Така, че възпитавайки и толерирайки децата си с агресия (в случая към животните), шанса да посегнат на хора е голям! Децата психопати обезценяват човешкия живот и са лишени от чувство за морал. Психопатията не се проявява само при възрастните. В действителност, някои специалисти вярват, че детската психопатия се увеличава с тревожна скорост. Експертите наричат подобни деца „начинаещи психопати“ и смятат, че те биха ставали все по-опасни с увеличаване на възрастта си. Дори и да не станат убийци, те се научават да манипулират, мамят и използват другите за собствена изгода. Смята се, че у тях няма развито чувство за привързаност, което да им позволява да разбират болката на другите. Вместо това, малките психопати развиват арогантност, непочтеност, нарцисизъм, безсрамие и безсърдечност.
Борислава Бонева

2012.02.13 | 21:33

168
Нямах намерение да се включвам повече в темата, тъй като виждам, че по-голяма част изобщо не четат какво се пише, а само си обиждат и не следват никаква логична мисъл.. но не Ви прави чест големи мъже да се държите по този начин! И искам да отбележа, че Елена не е направила профил на никой, а е копирала общото определение за един социопат! И тъй като човека явно помага и на животни и на ХОРА (което не е присъщо за социопатите), значи не е такъв! Безсмислено е да седите и да се обиждате вместо да се търси нормално и адекватно решение на проблема и по никакъв начин няма да се различите от един психопат ако решавате тези проблеми със смърт.. В 21 век не мога да приема за нормално поведение, варварския начин, с който искате да се справите с проблема!
Огорчен

2012.02.13 | 21:46

181
Благодаря Борислава вие сте напълно права! Спирам до тук!
Борислава Бонева

2012.02.13 | 21:46

180
Просто е време всички да спрат! Отчайващо е положението в държавата ни.. Нищо не ни е наред и няма да е докато не се обединим и не търсим отговорност от виновниците, вместо да се плюем тук или да се трепем по улиците.. За това никой не ни взима на сериозно и цял свят ни се смее.. Погледнете какво се случва в другите страни.. при най-малкия проблем всички са заедно и натискат политиците, търсят си правата, а ние?!.. Не стига, че отгоре ни мачкат, ами трябва и помежду си да се домачкваме.. Докато не си променим манталитета ще си тъпчеме на едно място и проблемите ще се задълбочават! Живи и здрави, това е от мен!
Борислава Бонева

2012.02.13 | 21:46

179
И за некомпетентните по психология искам да уточня, че шизофреник и човек с раздвоение на личността са две различни неща! Това е вид психоза с многобройни прояви - халюцинации, бълнуване и др. Ако нещо друго не Ви е ясно в тази материя с радост ще Ви помогна. Не защитавам никой, но много се дразня когато се раздават диагнози от некомпетентни хора. Аз и всички психолози като цяло години наред учим и ако беше толкова лесно да раздаваме диагнози наляво на дясно като Вас, едва ли щяхме да го правим. Нещата са далеч по-сериозно от научаването на 2-3 термина.

2012.02.13 | 21:46

178
То не раздвоение а разседморяване :):):):):)
Борислава Бонева

2012.02.13 | 21:45

177
Последният коментар неслучайно няма да го коментирам, просто не обичам да дискутирам с безименни или въображаеми личности, които нямат навика да носят отговорност на думите си, било то верни или грешни.. В заключение ще кажа, че явно по-голяма част от Вас не са наясно със себе си какво искат от живота и случващото се около тях! Съдейки по "оценките" Ви от коментарите, явно искате да живеете след кучета, болести, изпражнения, неграмотност, арогантност, престъпност и пр., защото във всеки коментар, в който кажа, че аз НЕ желая да живея сред тези неща, си давате някакви минусчета и явно искате точно обратното.. Това, че не толерирам агресията не означава автоматично, че съм ЗА безобразията в България и също като Вас искам да се премахнат, но по цивилизован начин, както навсякъде по света! Но вие явно искате никога да не спрат да гледат на българите като на простаци и престъпници! Вземете се изяснете сами със себе си какво искате и после "оценявайте", защото е безумие да искаме едно и също нещо, а сякаш говорим на различни езици и не се разбираме..

2012.02.13 | 21:45

176
Борислава, не се мъчете защото тук хората не четът това което пише и не желаят да мислят!Аз мисля ,че много просто съм написал ,че аз също не желая улични животни не само заради заразите или пък заради това че, могат да охапят някой а и зарди самите тях и злата съдба която ги очаква ,защото за мен е еднакво потресаващо да видя премръзващ човек или животно и ми еднакво болезнено да видя форми на съдизъм върху всяко живо същество и мисля че,на всяко нормално същество би му станало неприятно дори би му се повдигнало.Бих искла да ви помоля да ми кажете дали съм прав за този мой извод .Благодаря ,че се опитахте да разясните някой термини на хора който дори незнаят как да ги напишат.Нямам намерение да се връщам отново към спора но мисля ,че и вие можете да се съгласите ,че единствения с раздвоение на личноста и объркани желания е господина на име Иво.Не мисля ,че е нормално господина да гласува положително сам за себеси хиляди пъти а на вашето и моето исказване да гласува отрицателно и накрая аз излязох ,ненормалния!хахаха
Смях

2012.02.13 | 22:11

182
След всяко рестартиране на браузъра (програмата с която влизате в интернет), може да се гласува отново в новини.бг , пробвайте, гледам един се е възползвал доста от това.
ИВО

2012.02.18 | 14:47

185
Че вие какво очаквате от демагози ?Аз поне не се крия зад измислени имена ,знам какво искам -ЖИВОТ БЕЗ ПОМИЯРИ НА УЛИЦАТА !!! И казвам че ще се боря с тях с всички възможни средства ,не се правя че видите ли колко съм хуманен НЕ НЕ СЪМ ХУМАНЕН ..... ТРЯБВА ДА ИМА ЗАКОН АНТИ 4ЛАПИ И ЕВТАНАЗИЯ ЗА ВСИЧКИ КУЧЕТА КОИТО СА ХВАНАТИ НА УЛИЦАТА И НЕ СА ОСИНОВЕНИ ДО 20 ДНИ .А ТЕ СЕ ПРАВЯТ НА ХУМАНИСТИ НО САМО ИМ ДАЙ ЧОВЕШКО СЪЩЕСТВО КОЕТО НЕ МИСЛИ КАТО ТЯХ И СТОИ И ГЛЕДАЙ, НЕ ЗНАМ КАК Е ТОЧНО В ЗАКОНА АМА КОМЕНТАР 260 МАЙ Е ПОДСТРЕКАТЕЛСТВО КЪМ СРЕДНА ТЕЛЕСНА ПОВРЕДА А ЗАПЛАЩАНЕТО СИ Е НАПРАВО ПОРЪЧКА !!!
Oгорчен

2013.05.19 | 11:10

218
Хаххааха!!! За последен път се обеснявам защото вие не желаете да помислите над мойте думите ми и това е !!! Това което съм написал в коментар 206 е в следствие на закона който са поставили ако вие сте прочел закона ще видите какви са санкцийте и ще разберете какво съм се опитал да покажа не само на вас а и на политиците!!! Не съм съгласен ,че този изрод заслужава да живе сред хора за мен той трябва да бъде заключен до живот! Защото ако утре убие детето ви много ми е интерсно дали няма да се псувате ,че не сте се съгласили с мен или Борислава например!! А за вашите коментари нямам думи незнам аз какво подтиквам и какво но вие подтиквате всички тук към садизъм към живо същество!!!Не желаете дори да помислите върху думите на останалите и не желаете да разберете ,че никой не иска да живее в мизерията в която е сега държавата за което обаче не са само виновни уличните кучета или котки но и никой не желае да гледа по улиците ,новините или да чете във весниците за съдистично убити хора и животни защото след като вие Иво сте съгласен със тези убийства това не ви прави по различен от едно бясно куче след като вие желаете да бъдете такъв и всички други да гледат на вас като безмозъчно бясно куче то тогава и вие като индивида от статията сте за прибиране в психиятрията! Защо вие толкова мразите и желаета да умрът в мъки макар и незаслужаващи тези животни?Защо не се замисляте ,че никой не е дошъл на този свят по собствено желание ! Но ако вие бяхте този който да избира кой да живее и кой да умре ами нямаше просто да има съд!! Според вашата логика всички който мислят по-различно от вас да умират?!!!Е що за ненормалник сте вие?????
ЕЛЕНА

2012.02.18 | 14:46

184
Чета по нагоре ....това е човек който казва че е доктор ,дарител,хирург еми вие за Хипократова клетва чували ли сте ?
ЕЛЕНА

2012.02.18 | 15:34

186
Вие не разбирате ли че коренните ви промени в настроението иповедението дават тези сигнали,относно ИВО там нещата са ясни травмата на детето му го прави краен но не видях нито един коментар в който да призовава за подобни действия ,да казва с всички средства но това не означава че са незаконни а как ще коментирате злобата си спрямо деца от вашия вид цитирам :"Eй,боклук мръсен виж какво правят милите ти дечица ,който само уж си ходели по-улицата и кучетата ги хапели и котките ги драли а те милите само си вървели!!! " пожелавам ви никога да не стигате до неговата крайност !
Подкрепящ природозащитниците!

2012.02.18 | 15:35

188
Със садизма и проявите на жестокост работата е ясна, Но аз ли нещо не разбирам, или немога да си обясня нещо?! С какво този иво ми помага на мен? С това че отглежда каракачанки в апартамента си, а не прибере бездомно както твърдите че трябва да се прави и съм съгласен. А и по най-елементарната логика това куче отгоре на снимката не е по-опасно от каракачанка..... С това, че иска смърта на обикновенни състрадателни хора ангажирани със справянето с проблемите и единствени вършат работа на мястото на държавата ли ми помага? И които не харчат нито моите нито държавни пари. Щото ако прочетете малко ще разберете, че си има модели по които се прави цялата работа и тези хора или организации работят по тях и благодарение на тях кучетата са намалели с хиляди точно във вашата София. Помага ли ми с това, че убива вече кастрирано куче и на негово място отива ново некастрирано, изхвърлено от стопаните си? Помагат ли ми с това че хвърлят отрова сред нас ли, с това че се стреля с оръжие сред нас ли, с това че децата ни, аз, роднините ми, домашните любимци, стават свидетели и неволни жертви на всичко това ли? Или ми помага с това, че защитава садисти и неспазването на законите и толелирането на такива ли, чиято жертва утре е някой от нас. Е благодаря, ама аз от такава помощ нямам нужда, айде ако обичате оставете ме да се оправям и спасявам сам и не оправдавайте себе си с мен, моите близки и деца. Отвращавате ме! И се разграничавам напълно от вас. И предпочитам да помогна на тези природозащитници, които толкова плюете, защото ги виждам че единствени имат идеята и желанието да се оправят с проблемите. И според мен няма нужда да се притискат щото нито някой им помага недоброволно, нито някой си плаща данъци на тях.

2012.02.18 | 15:34

187
Госпожо колко пъти да се обеснявам за едно и също нещо ??? Относно моето изказване към Иво за децата се обосновах в предния си пост. Настроенията ми са според държанието на човека с който контактувам и неговото настроение към мен!!! От началото на мойте постове аз сум с една теза и държа на нея!!!Немога да разбера кое от от всичко ме прави социопат!!! Значи според вашата логика ако на едно семейство някой ненормален човек убие детето им то семейството на убитото дете ще има правата да ходи и да уби по-особенно жесток начин други хора който с нищо не са допринесли за нещастието което им се е случило?!!!???

Добави коментар

Водещи новини