Брутално! Мъж застреля куче пред очите на деца

  • 05 февруари 2012 10:22

  • 41456
  • 271
Брутално! Мъж застреля куче пред очите на деца
©

Брутално убийство на куче в Средец.

Служител на общинската администрация застреля куче на детска площадка в града. Най-ужасяващо било, че всичко се е случило пред очите на деца, които си играели в района.

След като убил кучето, мъжът прибрал трупа му в чувал.  Според живущите в квартала, кучето не е било злобно и не е нападало хора.

Последвайте канала на

Десислава Станева
41456 271

Свързани новини

Коментари 271

Добави коментар
ИЗРОДИ

2012.02.06 | 14:13

169
В чужбина за убиство на бездомно куче те съдят! И затвора не ти мърда! Има телефони на органи които събират бездомни кучета! Има такива приюти! Сега тоя служител заслужава съд и затвор! Има и подписка против убийството на кучета, в защита на кучетата!
Абе, майка ви и глупаци!

2012.02.06 | 14:11

165
А КОГА ЩЕ ИМА ПОДПИСКА ЗА ЗАЩИТА НА НОРМАЛНИЯТ, СРЕДНОСТАТИСТИЧЕСКИ ЧОВЕК ОТ НАПАСТТА НАРЕЧЕНА БЕЗДОМНИ КУЧЕТА?

2012.02.05 | 16:38

39
И да ревете и да не ревете ...кучета ще си има. Не може щото на някакъв тъп комплексар не му харесват животните и е научен от тъпата си майка, че да обичаш животно е неправилно и по хубаво да ги избива.И тъпите ви сравнения с децата са толковааааа вече банални. Уж сте много хуманни, а пък като видите статия за бездомно куче все децата намесвате...винаги ги сравнявате, което според мен е ненормално. И да ви харесва и да не ви харесва вас никой не ви пита дали може или не може да има куче. Умираите от злоба живеиите си много хуманно живота и стига се бъркаите в живота на хората.В цял свят хората обичат животните, само в България благодарение на някакви ненормалници се трепят така жестоко тия животни. Наистина не бива да има бездомковци но ..ги има и за това има вина не някои които има домашно куче ами управляващите.Като е нормално за вас да трепете животни пред децата ви ..трепете то си е за ваша сметка.
temerut

2012.02.06 | 14:13

168
Никой нищо не казва срещу домашните кучета. Те си имат стопани, които носят отговорност за тях. А че е некоректно и изтъркано да сравняваме кучета и деца, НЕ СИ ПРАВ!!! Погледни другата статия и я сравни с тази. Под статия за нахапано дете има 5 коментара, под статия за убито куче - 175 и растат! :О очевидно е, че има твърде много хора, които слагат детето след кучето. Така че - ДА, има защо да правим сравнения. А кучезащитниците недоволстват, защото това сравнение не е в тяхна полза, и не би могло да бъде.
ИЗРОДИ

2012.02.05 | 19:53

94
Тоя служител на общинската администрация е изрод и заслужава същата съдба куршум в главата му! Всичко се връща! Ще умре по същия болезнен начин! НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА УБИВА КУЧЕ! В някои страни като АНГЛИЯ и КИТАЙ за убиство на куче ТЕ СЪДЯТ И ТЕ ВКАРВАТ МИНИМУМ 10 ГОДИНИ ЗАД РЕШЕТКИТЕ!!! Тоя служител е трябвало да се обади на органите които събират бездомни кучета! Те щяха да дойдат със специален бус и щяха да го вземат в приюта за бездомни!!! Всеки който защитава убиеца е психично болен и заслужава или да е в лудницата или в затвора, тъй като е също потенциален убиец!

2012.02.06 | 14:12

167
Никой нямя право да убива куче, а ако кучето те нападне или няколко кучета, кой носи отговорност?Никой или може би ти , че си го предизвикал? Кой защитава хората? Стига вече с тези организации за животни , да се обадиш, да го приберат, те да ги прибират приди да са нападнали, че ми писна от тях, някакви мръсни кучета се разхождат свободно и хората трябва да се съобразяват с тях, който ги харесва да ходи в приютите да им се радва....

2012.02.05 | 16:42

61
За повече информация в Англия преди доста години също не са могли да се справят с кучетата и просто са ги събрали и са ги умъртвили...... А ако се обадиш да дойдат да го приберат, или просто не идват или след това ги врьщат обратно
ti si izrd

2012.02.05 | 16:37

35
ti si golqm ama nmogo golqm izrod a da li shte ti e hubavo ako nakoe marshavo pse napadne deteto ti predteb i ti gledash be izrod neshtasten vzemi si go tui kuche vav vaz be bokluk
Коки

2012.02.05 | 16:43

65
Преди няколко години - зимата, кучета нападнаха майка ми по пътя от автобусната спирка до къщи! Прибра се у дома със скъсано палто и изключителен стрес! После няколко месеца караше мен или баща ми да я придружаваме - не смееше да излиза сама жената. Та, скъпи любители на БЕЗДОМНИТЕ кучета, ако на вас ви пукаше за тези животни, то щяхте да се погрижите за тях - да си ги приберете у дома, да им направите приюти или да ги убиете по "безболезнен"? начин. Да, човекът е постъпил неуместно стреляйки пред децата, но може да е спасил вашето дете от ухапване - никой не е застрахован. Аз лично предпочитам майките и децата ни да са живи и здрави, отколкото някой бездомен пес! А вие, любители на бездомните кучета? Вие, кое предпочитате - детето си или уличния помияр?!

2012.02.06 | 14:11

166
а на теб като ти пука за хората на колко хора помогна бе!? Що не взе няколко бездомни деца бе нали си много хуманен бе или само за на майка ти палтото ти пука. Стига с тия изстъркани приказки..ако ги били обичали да си ги приберат...бреййййй ами ти като обичаш толкоз хората, кой прибра бе на кой човек помогна я виж колко скитници има що не си ги прибереш или поне да дадеш на майка ти скъсаното палто. Моито куче ли нахапа майка ти а или не..!? Аз и мечките обичам и тях ли да си ги прибера. Умник голям.
Master

2012.02.06 | 14:11

164
Осъзнайте се, бе хора... Представяте ли си дечицата, кучето и ония идиот. Това си е убийство, няма значение дали е куче, коте или... Ако вашето дете беше там. Или ще си изливаме собствените комплекси и празни души върху животните. Много сме силни и велики, а... Беззаконие и духовно падение, българи... Дори не ми се пише...
temerut

2012.02.05 | 16:46

76
Знаеш ли кое е духовно падение?! 190 коментара под тази статия, преобладаващо защитаващи бездомните кучета, съпоставени с 5 коментара под статията за ДЕТЕ, УХАПАНО ОТ БЕЗДОМНО КУЧЕ! Ето ти го духовното падение!!! "Дори не ми се пише..." Ами да ни го беше спестил!
мм

2012.02.05 | 21:58

130
Ако това се случи в нормална държава как ли ще реагира обществото. Българите са простаците на европа така казват в Германия

2012.02.06 | 14:11

163
В нормална държава това няма да се случи. Там няма бездомни кучета по детските площадки, органите, които се грижат за тях си гледат работата и след като ги хванат и УЖ кастрират (виждал съм кучка с маркер да си кърми новородените кученца), не ги връщат на свобода. И наистина сме простаците на Европа, след като убийството на куче ни възмущава по-силно от осакатяването на дете!
абе..

2012.02.06 | 14:10

162
Цялата работа идва от смотаната ни държава.Изпокарахме се тук. Толкова нахапани хора има и аз имам куче и ме е страх и за децата да не ги нападне някоя глутница.Много болести имат ..тении, кърлежи и кво ли не.Просто нека приберат животните то и за тях така ще е по добре.В Америка ги прибират и пускат обяви за осиновяване..и ако никои не доиде до месец...евтаназиа. Уж ги кастрирват тук нашите а се развъждат каква е тая работа ..не знам. Много ясно яе ако тръгне да те напада куче ще се защитиш и ще го убиеш. Но като цяло не бива да бъдем и жестоки с животните.Подкрепям хората които искат да се предпазят от бездомните кучета , но не подкрепям извергите които ги мъчат и умъртвяват безпричинно и изпитват удоволствие от това.
ahil

2012.02.06 | 14:10

161
педофилите и домашните насилници много се радват на тази статия-все пак става въпрос да измъ4ваш или убиеш някое много по слабо същество от теб
mrawka

2012.02.06 | 14:09

160
Ti ne si li ubiwal mrawki we

2012.02.06 | 14:09

159
Кат та захапи за гъза ше видиш ти едно бедно слабо същество
tup

2012.02.05 | 21:55

121
O6te edin tupak
az

2012.02.05 | 21:55

120
Tapak!!
fuck_off

2012.02.06 | 13:28

158
Ае гръмнете се е - смърт за тъпите улични псета.....само ядат на хората храната и дебелеят и лаят и пречат - в др-те държави няма такова чудо като тук - тъпи помияри,а всичко,които ги защитават са същите боклуци и се чешат езиците,защото няма какво да правят,а този човек е направил мн добре - децата от малки трябва да знаят какво да правят с тъпи псета - да ги гърмят и да не ги хранят! Да и те са същества,но хранителната верига е такава,че някой трябва да умре,за да оцелее друг - то по тази логика да не се трепят прасета,кокошки,овце,кози,крави,зайци,че да не се яде месо.....

2012.02.05 | 15:56

2
pomqra si li4i otdale4e ! nali znae6... vsi4ko se vru6ta

2012.02.06 | 13:27

157
Кал може такава корупция.

Добави коментар

Водещи новини