-
21 февруари 2018 20:07
- 5659
- 6
Шест месеца гаранция за качество след ремонт на колата в сервиз – тази идея е записана в нов закон за движение по пътищата, който разделя досегашния на три. В момента само най-големите автосервизи дават гаранции. Ако направите колата си в кварталния гараж при познатия ви майстор, при възникването на проблем отговорността си е ваша.
Идеята на новите законови промени е всеки шофьор да получава шест месеца гаранция за свършеното в сервиза, а самите сервизи да излязат на светло, като се регистрират.
Почти всеки шофьор има история с лошо свършена работа в сервиз.
В сервиза на Калин Балканлиев дават шест месеца гаранция за свършената работа. Нова повреда след ремонт не значи задължително грешка на майстора. „Всичко зависи от самия детайл, работа, ремонт какво се е случило. Невинаги е за сметка на сервиза, но е възможно”, заяви собственикът пред БТВ.
Доста сервизи у нас не са регистрирани никъде и не дават гаранции. Това им позволява да работят по-евтино и да подбиват цените на останалите. Те няма да се затварят, а ще трябва да гарантират работата си, включително кой работи в тях.
„Засега това, което предвиждаме в закона, е ние да ги регистрираме и при извършване на тежки нарушения от специалистите ще ги изключваме от регистрите и ще имат забрана за тази дейност от две години”, поясни Дамян Войновски, главен секретар на „Автомобилна администрация”.
Друга новост е вкарването на всички коли в електронен регистър, в който те да имат досие за направените ремонти, произшествия и задължения. Ако законът бъде приет, той ще регулира и резервните части от автоморгите. Автосервизът, който е монтирал съответната част, ще носи отговорност за нея. Целта е да се гарантира безопасността на пътя.
Последвайте канала на
Свързани новини
Верижна катастрофа с багер във Варна (снимки)
20 февруари 201810:02
Временно променят движението в София
20 февруари 201809:08
Над 1 млн. пътни нарушения за година
16 февруари 201812:31
Продължават проверките на Столичния инспекторат на строителни обекти и автосервизи
15 февруари 201816:59
МВР с важна информация за плащането на глоби
09 февруари 201817:16
Парламентът прие промени, свързани с определена група лекарства
09 февруари 201810:22
Всеки вече ще може да получава удостоверения от регистър БУЛСТАТ по електронен път и безплатно
15 март 201814:29
Mazda Vision Coupe стана най-красивият концептуален автомобил
26 февруари 201818:18
Нова електростанция с безплатен заряд в София
26 февруари 201813:58
Отново е време за дерби!
Ботев излиза пределно мотивиран срещу Славия
15 години по-късно! Левски обърна ЦСКА и е шампион
Младок поведе Реал към победа в Сан Себастиан, мадридчани вече са на 4 точки от титлата
Борбен Ботев (Враца) изстрада успеха срещу Пирин в Благоевград
Костов: Пламен Андреев най-вероятно ще пази срещу ЦСКА! Искахме много Хоркаш, но не знам какво се случи
Коментари 6
Добави2018.02.22 | 10:25
2018.02.22 | 10:25
2018.02.22 | 10:25
2018.02.22 | 10:25
2018.02.22 | 10:17
Добави коментар
Водещи новини
Лазаровден е!
27 април 202406:09
Традиции и обичаи на Лазаровден
27 април 202406:37
Какви са цените на цветята по празниците?
27 април 202406:46
Пленум на БСП, определят кандидатските листи за изборите
27 април 202406:19
Какво се случва на пазарите?
27 април 202406:25
"Хамас" проучва официалния отговор на Израел на предложението му за примирие
27 април 202406:29
Недоносеното момиченце, спасено от утробата на мъртвата си майка, 5 дни по-късно почина
27 април 202406:14
Забраниха фойерверки в Кипър заради пожари
27 април 202406:42
Каква ще бъде съботата?
27 април 202406:05
2018.11.23 | 08:17
Мисля че доста добре всички колеги са запознати с това че една част от клиентите в сервизите сами си доставят частите или тоест,автомобила влиза за ремонт и въпросният клиент си е закупил всички части които според него са за подмяна,но с какво качество са,дали от автоморга или най евтината реплика която се продава на пазара?Защо и на какво отгоре сервизите са длъжни да носят отговорност при този казос например?