-
21 февруари 2018 20:07
- 5669
- 6
Шест месеца гаранция за качество след ремонт на колата в сервиз – тази идея е записана в нов закон за движение по пътищата, който разделя досегашния на три. В момента само най-големите автосервизи дават гаранции. Ако направите колата си в кварталния гараж при познатия ви майстор, при възникването на проблем отговорността си е ваша.
Идеята на новите законови промени е всеки шофьор да получава шест месеца гаранция за свършеното в сервиза, а самите сервизи да излязат на светло, като се регистрират.
Почти всеки шофьор има история с лошо свършена работа в сервиз.
В сервиза на Калин Балканлиев дават шест месеца гаранция за свършената работа. Нова повреда след ремонт не значи задължително грешка на майстора. „Всичко зависи от самия детайл, работа, ремонт какво се е случило. Невинаги е за сметка на сервиза, но е възможно”, заяви собственикът пред БТВ.
Доста сервизи у нас не са регистрирани никъде и не дават гаранции. Това им позволява да работят по-евтино и да подбиват цените на останалите. Те няма да се затварят, а ще трябва да гарантират работата си, включително кой работи в тях.
„Засега това, което предвиждаме в закона, е ние да ги регистрираме и при извършване на тежки нарушения от специалистите ще ги изключваме от регистрите и ще имат забрана за тази дейност от две години”, поясни Дамян Войновски, главен секретар на „Автомобилна администрация”.
Друга новост е вкарването на всички коли в електронен регистър, в който те да имат досие за направените ремонти, произшествия и задължения. Ако законът бъде приет, той ще регулира и резервните части от автоморгите. Автосервизът, който е монтирал съответната част, ще носи отговорност за нея. Целта е да се гарантира безопасността на пътя.
Последвайте канала на
Свързани новини
Верижна катастрофа с багер във Варна (снимки)
20 февруари 201810:02
Временно променят движението в София
20 февруари 201809:08
Над 1 млн. пътни нарушения за година
16 февруари 201812:31
Продължават проверките на Столичния инспекторат на строителни обекти и автосервизи
15 февруари 201816:59
МВР с важна информация за плащането на глоби
09 февруари 201817:16
Парламентът прие промени, свързани с определена група лекарства
09 февруари 201810:22
Всеки вече ще може да получава удостоверения от регистър БУЛСТАТ по електронен път и безплатно
15 март 201814:29
Mazda Vision Coupe стана най-красивият концептуален автомобил
26 февруари 201818:18
Нова електростанция с безплатен заряд в София
26 февруари 201813:58
Ливърпул разпердушини Тотнъм със суперфутбол и дръпна на върха в Премиър лийг преди Коледа
Реал Мадрид изпрати триумфалната година с много красиви попадения и задмина Барселона
Борнемут прекърши Ман Юнайтед на "Олд Трафорд", "червените дяволи" с пореден исторически провал
Ювентус най-после спря серията от равенства и се поздрави с юбилеен успех
ЦСКА - София увеличи драстично капитала, за да реши сериозен проблем - собствениците наливат нови 20 млн. лева в клуба
Победната серия на Челси приключи на негостоприемния "Гудисън Парк"
Коментари 6
Добави2018.02.22 | 10:25
2018.02.22 | 10:25
2018.02.22 | 10:25
2018.02.22 | 10:25
2018.02.22 | 10:17
Добави коментар
Водещи новини
Делян Пеевски, председател на ДПС: Имаме историческия шанс да променим България! Най-хубавото предстои!
22 декември 202419:04
Кирил Петков: Довиждане, г-н Пеевски!
22 декември 202420:45
Евтим Милошев: Надявам се да има редовен кабинет, за да мога да карам ски
22 декември 202420:13
Проф. Кантарджиев с препоръка: Избягвайте кихащите и кашлящи "герои"
22 декември 202417:14
Андрей Райчев: Шансовете за правителство са 50 на 50, дори 60 на 40
22 декември 202418:23
Юлияна Дончева: Политиката е мястото, където трябва да прекрачиш принципите си. Краят бе разочарование
22 декември 202419:56
Дерайлира пътнически влак за Габрово
22 декември 202420:58
За пореден ден. Няма следа от изчезналото дете със Синдром на Даун от с. Конаре
22 декември 202420:28
Хиляди се събраха в Белград на протест срещу Александър Вучич
22 декември 202421:14
2018.11.23 | 08:17
Мисля че доста добре всички колеги са запознати с това че една част от клиентите в сервизите сами си доставят частите или тоест,автомобила влиза за ремонт и въпросният клиент си е закупил всички части които според него са за подмяна,но с какво качество са,дали от автоморга или най евтината реплика която се продава на пазара?Защо и на какво отгоре сервизите са длъжни да носят отговорност при този казос например?