ТВ камерите стресирали служителите на телефон 112

  • 09 януари 2012 19:58

  • 4762
  • 12
ТВ камерите стресирали служителите на телефон 112
©

Поредни проблеми със спешен телефон 112.

Граждани сигнализираха, че в кризисната ситуация през почивните дни не са могли да се свържат с националния телефон, информира bTV.

Централата на Телефон 112 се намира в сградата на Гражданска защита в квартал "Дианабад". Директорът Стоян Граматиков отказа да пусне екипа на bTV в КОЛ центъра с обяснението, че служителите вече са много стресирани от камери.

Не по-малко стресирани са обаче и хилядите, които нямат друга алтернатива, освен струващия на българския данъкоплатец десетки милиони лева спешен телефон 112, който според много не е работил точно, когато ситуацията в страната беше най-напечена.

Последвайте канала на

Десислава Станева
4762 12

Свързани новини

Коментари 12

Добави коментар
еее

2012.01.10 | 15:40

4
Най - голямата простотия беше въвеждането на тел. 112 и премахването на утвърдените с десетки години телефони за спешни случаи. Служителите в "новия европейски телефон", като минат 15-20 години може и да се научат какво е спешен сигнал и как трябва да бъде отработен.

2013.07.31 | 20:52

12
Имаш грешка приятел. Не е простотия. Други държави из Европа и Америка работят от "векове" с такива единни телефони. И при тях недоразуменията се броят на пръсти. Другаде е причината.......
спешен лекар

2012.01.11 | 13:32

8
ЕЕН112 наистина е в цяла Европа , но във варианта на българския ЕЕН 112 няма .Само 6 кол центъра , с необучени да приемат спешни адреси оператори .Повечеи от 50% от обажданията са медицински , а едва 25% от тях се дават за конферентни връзки , всичко останало се приема неточно непълно и екипите ни хвърчат в неизвестното .Лутаме се по адресите , летим при специален режим за да оказваме помощ на хора които дори не са искали визита , а само консултация, а в същото време няма свободен екип да спаси някои умиращ човек .За справка сайта на EENA
къде е проблема на 112

2013.07.31 | 20:52

11
Проблема за вас медиците е другаде, казвал ми е лекар от спешна, че определени български граждани, неосигурени, разболяват се масово след 18ч и звънят пак масово на тел.112 цитират "наизустени" симптоми и вие отивайка на адреса - констатирате неща нямащи нищо обща със спешната помощ. Но не го казвате на глас ...защо ? А ако искате да давете медицински консултации - няма праблем - напишете тук един телефон друг и ще ви го популяризираме ние от гражданиския сектор. Що се касае до тел.112 - може би неправилно са консолидирани само в 6 българси града. Би трябвало да има във всеки окръжен град. И токава парадоксите ще са много по - малко. Но по този въпрос - нищо не се говори. Колко хора/оператори са обслужвали преди тел.150, 160, 165 и 166 - много ми е интересно , щото сега четох някъде че са 60 човека на смяна за ЦЯЛА България.
telefonist

2012.07.29 | 15:37

10
Как работи тел.112 например в Румъния: 1.Центрове има изградени във всеки областен град. За справка в БГ - само в 6 града. 2.Ако в Румъния някой подаде фалшив сигнал - солени глоби, без прошка. За справка в БГ - дали са глобени 2 или 3-ма. 3. Какви са служителите на тел. 112 - само оператори или част от някакъв "спасителен" екип 4. За всякакви ли случай ли е този телефон - тъй като аз след като незнам телефона на ЧЕЗ, на Соф.вода, на неработещите светофари - звъня на 112, незнам точно улицата как се казва и обяснявам това което за мен е важно в случая. 5. И накрая -най-лесното изкарайте едно дежурство като оператор на тел.112 вие журналистите и вижте за какво иде реч, къде е истината.
спешен медик от бившето 150

2012.02.09 | 14:06

9
То пък, като решиш да им отвориш очите на телефонистите от 112, начело с главния им телефонист-който им напомпва самочувствието, че са недосегаеми, работещите в 112, познайте какво става? Бият ти по професионализма и избирателно те дебнат и накльопват пред МЗ. Те са недосегаеми, тъй като са към МВР!
Койчо

2012.01.11 | 00:09

7
И мен ме стресират камерите по пътищата,но си карам колата.Тези лигавете,ако не им се работи,да напуснат,списъка с чакащи е дълъг.
опа

2012.01.11 | 00:08

6
с какво право н-ка не допуска екип на медиите това там да му е секретна секция - всички институции трябва да бъдат отворени към обществото и да работят за него а не против..... ей хора 21 век е .... доста началници ги начичкаха по службите но те трябва да са наясно че носят отговорност пред данъкоплатеца и да дават отчет за работата си

2012.01.10 | 23:09

5
Получи се поредната скътана службица за братовчеди и перспективни партийни кадри. Искахме как по добре , а стана както винаги !
166

2012.01.10 | 14:03

3
№1, толкова си прав, че повече няма накъде. Понякога се случва един и същи сигнал да го подават по 20 пъти на дежурство, нищо че вече е отработен и 19 пъти и са уведомени за това. Не че операторките не стават/абе не стават и това си е/, ама са 15-20 и откъде да знаят точно в кое районно кой сигнал е отработен. И става един развален телефон и се препредава по няколко пъти едно и също нещо и после - що се бавела реакцията. Да не говорим, че идеята е да се отсеят сигналите които не са спешни и не са за полиция, пожарна или гражданска защита, а нищо не се отсява. Само се препредава. Е какъв е смисълът? Цифрите да са други, а ефективността нулева?
аз

2012.01.10 | 08:20

2
На мен от 112 ми дадоха грешен номер на КАТ, когато ми се наложи.
112

2012.01.10 | 08:19

1
Vijte tova - s tova se zanimava tel. 112 http://vbox7.com/play:2be1877e15

Добави коментар

Водещи новини