За шеги, обиди и справки използват най-често тел.112

  • 30 август 2015 13:38

  • 1577
  • 0
За шеги, обиди и справки използват най-често тел.112
©

Шеги, обиди и справки - за това най-често се обаждат гражданите на спешния телефон 112. Оказа се, че голям процент от позвъняванията, въобще не са от компетенцията на служителите.

В районен център Монтана, който обслужва пет области, повече от половината сигнали не са спешни, информира Нова телевизия.

От началото на годината районен център Монтана е приел над 430 хиляди позвънявания. На 60 процента от тях се оказва, че гражданите се обаждат не по предназначение.

Хората все звънят и за битови проблеми. Питат операторите защо нямат ток или вода. Често не се преценява каква е спешността на заболяването и отново се търси 112.

От националната система припомнят да се търсят само, когато нещо застрашава живота, здравето и имуществото на хората.

Последвайте канала на

Novini.bg
1577 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини