Заключенията за катастрофата на А320 били прибързани

  • 28 март 2015 09:44

  • 15520
  • 11
Заключенията за катастрофата на А320 били прибързани
©

Докато няма експертиза от втория носител, не можем да твърдим, че това е така.

Това обяви в предаването „Събуди се“ по Нова телевизия кап. Стефан Стефанов по повод злощастния инцидент над Южна Франция, в който загинаха близо 150 души. Обвинен за инцидента бе копилотът Андреас Лубиц.

Според него много е вероятно версията за инцидента да се окаже друга.

Мнението му споделя и д-р Николай Райнов от Асоциацията по авиационна и космическа медицина. Според него също заключенията са прибързани.

„Има малко отстъпление в световен мащаб от прегледите на пилоти. Вместо на 6 месеца, прегледите стават на 1 година“, допълни още кап. Стефанов.

Липсват пилоти на пазара, по думите му.
„Поколението на възраст около 60-те вече заминава. Ние сме имали изключително добра подготовка. В момента, колкото и на 6 месеца да правим тестове в лабораторията, ако щете и през 3 месеца да ни преглеждате, когато има нещо нередно...“, отбеляза той.

„Имаме капитани, които веднъж в живота си не са направили една фигура. Има съвсем малко отстъпление, не мога да кажа, че е опасно, но би трябвало малко от малко да се вземат някакви мерки“, изтъкна капитанът.

Макар и песимистичен д-р Николай Райнов все пак изказа задоволство от факта, че преди години е била закупена система за психологически контрол на хората във въздуха.

Междувременно от болницата в Дюселдорф опровергаха диагнозата на Андреас Лубиц.

Вторият пилот на самолета „Еърбъс“ А320, който се разби над Френските Алпи докато изпълняваше редовен полет между Барселона и Дюселдорф, е бил на лечение в Университетската болница в Дюселдорф, но не заради депресия, пише „Российская газета“.

Според Зузане Допхайде, говорителка на клиниката, информацията, че Андреас Лубиц се е лекувал от депресия в учреждението е невярна, тъй като там изобщо няма психиатрично отделение. Допхайде обаче отказва да изясни подробности, тъй като това би означавало да наруши лекарската тайна, отбелязва Фокус.

Директорът на болницата проф. Клаус Хефкен увери, че „постоянно и неограничено подпомагаме прокуратурата“. От клиниката поясняват, че докато е в ход разследването,няма да предоставят друга информация.

Депресията засяга милиони хора по света и е сложно заболяване, но не трябва да се бърка с психопатия или да се разглежда като сигнал за убийствени действия, пише и британският вестник The Independent .

Вторият пилот на Germanwings, заподозрян в преднамереното разбиване на самолета, е познавал добре местността, в която се е случила катастрофата, съобщава BBC.

Дитер Вагнер, участвал в лятната школа в Монтабаур, където се е обучавал и Лубиц, е потвърдил, че пилотът е летят там по-рано с планер.

По-рано френските медии информираха, че Лубиц е почивал в района на Френските Алпи със своите родители от 9-годишна възраст.

Траурните мероприятия, посветени на германските жертви, загинали в самолетната катастрофа над Френските Алпи, ще се проведат на 17 април, предаде ТАСС.

На този ден в Кьолнската катедрала ще се извърши траурна церемония, в която ще вземат участие германският президент Йоаким Гаук и канцлерът Ангела Меркел.

На церемонията ще присъстват представители на Испания, Франция и други държави, чиито граждани станаха жертви в резултат на разбиването на самолета.

Последвайте канала на

15520 11

Свързани новини

Коментари 11

Добави коментар
мм

2015.07.30 | 08:30

11
Ами ако Лубиц е заключил оня с брадвата навън, заради това че е насочил самолета към земята, изкайки да го разбие, а самия той може до последно да се е опитвал да коригира полета. Освен това може да е бил тежко ранен. Възможно ли е да го има и този момент??? Защо не се разследва и другия пилот???
22

2015.05.06 | 18:40

6
Абе стига с тия глупости! Брави на самолетите няма! Това са абсолютни простотии!!!

2015.05.06 | 18:40

5
Mnogo tochno , za drugiq nishto ne se spomenava .
ff

2015.05.06 | 18:39

4
как решихте, че не се разследва и другия пилот ?! в подобна ситуация се разследват всички свързани със случая !!

2015.05.06 | 18:39

2
Вероятно на първата черна кутия (Voice recorder-a) се чува какво става и кой какво е казал и накъде е тръгнал
Тенев

2015.07.30 | 08:29

10
"загинаха близо 150 души" Все още ли не се знае точният брой на загиналите?
Георги

2015.07.30 | 08:29

9
не разбрах имало ли е пожар при удара. Ами ако се окаже че самолета не е бил зареден с достатъчно гориво за полета и керосина е свършил.

2015.05.06 | 18:39

3
Бегай, скрий се некъде!
И аз се чудя

2015.07.30 | 08:29

8
И аз се чудя как разбраха кой точно е в кабината и кой е извън нея? И защо решиха, че Главният пилот е този, който чука на вратата, може някой от пасажерите да чука, защото е бил притеснен и паникьосан от гледката навън, може някои от стюардите да чукат на вратата?

2015.03.29 | 23:53

1
SPECIALISTITE TRYABVA DA KONSTATIRAT SASTOYANIETO NA OSTANKITE OT TELATA NA ZAGINALITE NAKASANITE PARTCHETA DALI SA PRI ZBLUSAKA ILI VAV VAZDUHA.PONE TOVA E V KOMPETENCIITE NA SREDNO KVALIFICIRAN SPECIALIST

2015.06.30 | 15:19

7
кво търсят и те незнаят. намерили некви червени кутий от които не става нищо ясно. хората са го казали търсете черна кутия не червена

Добави коментар

Водещи новини