Пилот се става лесно

  • 25 август 2011 19:51

  • 3265
  • 4
Пилот се става лесно
©

Полетите за развлечение у нас обикновено се извършват от пилоти любители. Те трябва да получат сериозно обучение в областта на физиката, метеорологията, механиката на самолетите, както и на действащите закони на въздухоплаването, информира Нова телевизия.

Нисколетящите самолети или така наречената "малка авиация" се контролират от Министерството на транспорта, но отговорността за успешното кацане остава най-вече в ръцете на пилотите.

У нас пилотите любители са длъжни да преминат курс на обучение. Той включва 120 часа теория и 50 практика, или летене с помощта и контрола на инструктор. Важно е да знаем, ако сме любители на силните усещания, че в България не се обучават пилоти за акробатични полети. Повечето частни самолети дори не са конструирани, така че да извършват опасни номера във въздуха.

Веднъж годишно всички летателни машини минават проверка по документи за техническа изправност. Преди всеки полет пилотът е длъжен да даде цялата информация за полета на ръководство въздушно движения.

Относно контрола на полетите - тук нещата остават в голяма степен в ръцете на вече обучените пилоти.

Последвайте канала на

3265 4

Свързани новини

Коментари 4

Добави коментар
1

2011.08.26 | 03:41

3
W WW. ORIGI ANALNI . BE --- Закупи Екипп 2011/2012 !
Pilot

2011.08.26 | 03:11

1
Пишете сравнително невярни неща, дори и да са цитати от Нова Телевизия. Пилот любител НЕ се става лесно. Обучението е скъпо, летателните часове не са по джоба на всеки и медицинските изисквания също са солидни. Авиацията не е за всеки.
Българан

2011.08.26 | 03:12

2
Важното е да се пишат и говорят глупости по медиите като стане някоя беля. След 50 часа практика ще може да излита, каца да кабрира и пикира. А и наистина си е доста скъпо удоволствие.
Друг пилот

2011.08.26 | 07:05

4
Пари трябват, пари! Другото е въпрос на желание. За любителски бревет медицинските изисквания не са токова високи.

Добави коментар

Водещи новини