Новият транспортен министър създава маркетинг звено в БДЖ

  • 31 май 2013 20:43

  • 1292
  • 2
Новият транспортен министър създава маркетинг звено в БДЖ
©

В БДЖ трябва да се създаде звено за маркетинг, което да търси потенциални клиенти на дружеството. Това заяви във Варна министърът на транспорта капитан Данаил Папазов. В БДЖ няма и звено за логистика, което да осигурява превозите на товари от точка А до точка Б, коментира той. Министър Папазов допълни, че БДЖ е с раздута администрация и посочи, че само счетоводителите са над 150.

Аз бях смаян от този брой, коментира министър Папазов. БДЖ е в много тежко финансово състояние - практически е във фалит, но ще бъде стабилизирано, заяви Папазов. Междувременно Агенцията за приватизация вчера отново удължи сроковете по процедурата за приватизация на "БДЖ-Товарни превози", този път - с две седмици. Така евентуални обвързващи оферти за дружеството ще се чакат до 25 юни 2013 г. вместо до 10 юни. Това е трето поредно удължаване на сроковете по тази процедура, която пък е втора поред, след като първата се провали поради липса на инвеститорски интерес.

Официално причината за новата отсрочка е във връзка с все още нерешеният казус около запора върху дяловете на "Холдинг БДЖ" ЕАД в капитала на "БДЖ-Товарни превози". Но удължаването на сроковете идва няколко дни след като новият министър на транспорта Данаил Папазов посочи, че ще направи всичко възможно приватизацията на "БДЖ-Товарни превози" да бъде спряна. Според министъра сама по себе си приватизацията няма да доведе до нищо, тъй като задълженията на БДЖ са 709 млн., а от продажбата на "БДЖ-Товарни превози" не се знае дали може да се вземат и 100 млн. лв.

Последвайте канала на

Novini.bg
1292 2

Свързани новини

Коментари 2

Добави коментар
Хахахха

2013.06.01 | 23:36

2
Приближен и издигнат от Герб-oтстранен ,после от БНД-Лидер с гражданска подписка за кмет на Варна/ очевидно непечеливша/???Сега този бездарник става министър-,,експерт" в напълно експертно правителство. То точно- ЛИКВИДАТОР!
реален жепеец

2013.06.01 | 19:24

1
Цирка свърши или може би тепърва предстои... Без да искам,но просто ще направя съпоставка със СОЦ-а преди 23 години! Стари влакове и вагони, мизерни заплати за ЖП служителите,раздута администрация състояща се от синчета,щерки, любовни другарки и тем подобни... Крадливи шефове, крадящи на едро милиони а обвиняващи за това измъчени машинисти(за прах в очите на българина)! Така ще останем прецакани всички - жепейци, пътуващи граждани но на другарите въобще не им пука за това...

Добави коментар

Водещи новини