"Топлофикация София" открива нов Център за обслужване на клиенти

  • 08 май 2013 14:08

  • 2730
  • 0
"Топлофикация София" открива нов Център за обслужване на клиенти
©

"Топлофикация София" вече има нов Център за обслужване на клиенти, съобщиха от пресцентъра на дружеството. На разположение на клиентите е и единен телефонен номер - 0700 11 111.

Единният телефонен номер на дружеството вече работи и на цената на един градски разговор, а клиентите могат да се свържат бързо и лесно със служители на компанията и да получат веднага необходимата им информация. Кол центърът на Топлофикация София стартира днес своята работа и всеки делничен ден от 08,00 часа до 19,00 часа квалифицирани оператори ще са на разположение на абонатите, за да предоставят актуална информация за месечните и изравнителните сметки, за проблеми, свързани с дялово разпределение, за начините и местата на плащане, за промоции и програми за поощряване на лоялните клиенти, за присъединяване към топлопреносната мрежа. На този телефон клиентите ще могат също да подават сигнали или да получават подробности за планови ремонти или възникнали аварии. В момента в Центъра за обслужване на клиентите работят 11 специално обучени оператори, като се планира звеното за обслужване на клиенти да се разрасне до 30 служители. „Обещахме на столичани да положим максимални усилия за подобряване и модернизиране на предлаганите от нас услуги. Създаването на Кол център за обслужване на клиентите на "Топлофикация София" и единният телефон са доказателство, че фирмата се променя и се стреми да отговори на нуждите на своите клиенти, а това беше и основната препоръка на столичния кмет г-жа Йорданка ФандъковаЙорданка Фандъкова Йорданка Асенова Фандъкова е родена в Самоков. Завършва средното си образование в 35-а руска. Работата на новия център ще улесни контакта на потребителите с нас и ще направи много по-достъпно и адекватно обслужването им. Така хората ще пестят време, защото няма да се обаждат на пет различни телефона, както до сега, а от едно място ще получават професионална и точна информация по интересуващите ги въпроси, и то от всяка точка на света.”, каза Стоян Цветанов, изпълнителен директор на "Топлофикация София".

Преди официалното пускане в действие на кол центъра и единният номер системите преминаха през задължителния тестови период, за да бъде гарантирано високото качество на обслужване. Този период беше използван също така за идентифициране на основните теми, които вълнуват абонатите на "Топлофикация София", за да бъде настроена адекватно автоматичната централа на номер 0700 11 111. От близо 9 000 обаждания в рамките на последните две седмици най-много питания бяха отчетени за формирането на месечното задължение и дейността на фирмите за дялово разпределение – близо 40%. Друга основна тема си остават техническите прекъсвания на топлоподаването и авариите – около 25% от абонатите. Предвид тези резултати в новия Телефонен център ще работи екип, който ще приема сигналите на клиентите за нарушения на топлоподаването и ще ги препраща в съответния топло район, както и ще разполага с информация за авариите или техническите спирания на топлоподаването в различните квартали на София.

Последвайте канала на

Филип Епитропов
2730 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини