-
29 май 2018 19:20
- 20524
- 23
Серия от катастрофи с камиони се случи напоследък.
Често причината е заспиване зад волана или движение с несъобразена скорост от страна на шофьорите. Най-честата причина за неспазване на задължителната почивка е стоенето с часове по границите и след това догонването на сроковете за доставка.
Наредбата за международния превоз трябва да претърпи промени, смятат шофьори, цитирани от Нова телевизия. Само така биха могли да се избегнат предпоставките за катастрофи с тежкотоварни автомобили.
„Повечето са турски шофьори, които не спазват правилата. Като влезнат в България си мислят, че са в Турция и не спазват правила и закони. Нито винетки купуват , нито спазват пътни знаци нито маркировки и затова”, разказа шофьорът Иван Атанасов.
Най-честата причина за тежките инциденти е заспиване на водача.
„Може би за това допринасят доставките по границите след това се гонят доставки на товари”, каза Мартин Савов, който е водач на ТИР..
„Не е тайна че взимат и стимуланти да ги държат будни , но ето до какво води”, твърди от своя странаИван Атанасов.
Според част от шофьорите повечето работодатели гледат да им се изпълни в най-кратки срокове доставката на товарите.
Последвайте канала на
Свързани новини
Днес ще се проведе заседание на МС
29 май 201807:26
Какво ще решават министрите утре?
28 май 201818:40
22-ма души загинаха при катастрофа в Уганда
26 май 201821:09
Войната по пътищата взе жертва
26 май 201813:48
Мъж загина при удар на камион край Сливен
22 ноември 201821:25
Камион и лека кола се удариха край с. Лъка. Трима загинаха (обновена)
05 август 201816:15
Автобус се удари с камион-цистерна в Иран. Над 20 убити (видео)
11 юли 201809:48
Набелязаният от ЦСКА - София африканец не иска в България
Може ли Хебър да изненада Спартак (Варна)?
България с тежко изпитание в Подгорица
Официално: Ман Сити обяви новия договор на Гуардиола
ЦСКА - София се раздели със защитник
България в група с 4 отбора по пътя към Мондиал 2026, задачата пред "лъвовете" става още по-трудна
Коментари 23
Добави2018.05.29 | 22:44
2018.05.29 | 22:27
2018.05.29 | 22:25
2018.05.29 | 22:22
2018.05.29 | 22:22
2018.05.29 | 22:19
2018.05.29 | 22:18
2018.05.29 | 22:16
2018.05.29 | 21:56
Добави коментар
Водещи новини
Нейнски очаква положителен отговор за Шенген по суша днес, но свободното преминаване може да се забави
22 ноември 202407:49
Ще се откаже ли Виена от ветото си за Шенген?
22 ноември 202408:27
Борислав Цеков: Радев ще катастрофира тежко
22 ноември 202408:31
Харизанов: Радев започва да задава темпа на събитията, може да работи в различни сценарии
22 ноември 202408:46
Първан Симеонов: Христо Иванов никога не е затварял вратата към Борисов
22 ноември 202408:22
Проф. Огнян Герджиков: Промените в Конституцията - аматьорщина
22 ноември 202407:45
Костадинов: Кирил Петков ми звъня 2022 година, за да ги подкрепим
22 ноември 202407:53
Красимир Георгиев: България има нужда от нов Закон за движение по пътищата
22 ноември 202408:24
Екшън с преследване и арести: Задържаха контрабандни цигари за 2 милиона лева в Пловдивско
22 ноември 202408:10
2018.05.30 | 01:20
Както казва един мъдър човек, от 30 г. няма държава, няма и образование, морал и т.н. В училища по автотранспорт не се или за шофьор, а за средно образование. 2. Продажби ДАЙ и КАТ. В Германия спазват ли часовв?- спазват. Да не говорим, че няма и паркинги за камиони. Аз съм карал два пъти камион в България. Един път спрях след Враца и един циганин искаше да се преместя, защото жена му там" работела". Като му казах, че ще обадя на кат, ми каза да им се обадя, той им плащал текст. Сами си правете извода.