-
29 май 2018 19:20
- 20505
- 23
Серия от катастрофи с камиони се случи напоследък.
Често причината е заспиване зад волана или движение с несъобразена скорост от страна на шофьорите. Най-честата причина за неспазване на задължителната почивка е стоенето с часове по границите и след това догонването на сроковете за доставка.
Наредбата за международния превоз трябва да претърпи промени, смятат шофьори, цитирани от Нова телевизия. Само така биха могли да се избегнат предпоставките за катастрофи с тежкотоварни автомобили.
„Повечето са турски шофьори, които не спазват правилата. Като влезнат в България си мислят, че са в Турция и не спазват правила и закони. Нито винетки купуват , нито спазват пътни знаци нито маркировки и затова”, разказа шофьорът Иван Атанасов.
Най-честата причина за тежките инциденти е заспиване на водача.
„Може би за това допринасят доставките по границите след това се гонят доставки на товари”, каза Мартин Савов, който е водач на ТИР..
„Не е тайна че взимат и стимуланти да ги държат будни , но ето до какво води”, твърди от своя странаИван Атанасов.
Според част от шофьорите повечето работодатели гледат да им се изпълни в най-кратки срокове доставката на товарите.
Последвайте канала на
Свързани новини
Днес ще се проведе заседание на МС
29 май 201807:26
Какво ще решават министрите утре?
28 май 201818:40
22-ма души загинаха при катастрофа в Уганда
26 май 201821:09
Войната по пътищата взе жертва
26 май 201813:48
Мъж загина при удар на камион край Сливен
22 ноември 201821:25
Камион и лека кола се удариха край с. Лъка. Трима загинаха (обновена)
05 август 201816:15
Автобус се удари с камион-цистерна в Иран. Над 20 убити (видео)
11 юли 201809:48
Славия удари носителя на Купата и се върна в битката за ЛК
Ювентус се измъкна от голяма дупка и се спаси от загуба след изоставане с три гола
Хосе Кордоба се приближава до Рейнджърс
Арда и ЦСКА 1948 пропуснаха да се доближат до баража за Европа
Илиев обяви имената за Румъния и Словения: Чочев аут, дебютант от Славия
Картината почти се изясни
Коментари 23
Добави2018.05.29 | 22:44
2018.05.29 | 22:27
2018.05.29 | 22:25
2018.05.29 | 22:22
2018.05.29 | 22:22
2018.05.29 | 22:19
2018.05.29 | 22:18
2018.05.29 | 22:16
2018.05.29 | 21:56
Добави коментар
Водещи новини
Социалната комисия отхвърли предложението за задължителна подкрепа в надзора на НОИ на 11% ръст на пенсиите
20 май 202418:05
Акад. Николай Денков: Очакваме медицинският хеликоптер да полети първата седмица след изборите – познайте защо
20 май 202419:00
Ето какво обеща Борисов на представители на IT сектора
20 май 202419:38
Акад. Румен Ралчев: Шофьорите в НСО не са над закона
20 май 202420:51
ГДБОП арестува служители на телекомуникационна компания за фалшиви договори и присвояване
20 май 202420:27
Мъж на 51 години загина при пътнотранспортно произшествие в Каварна
20 май 202421:41
Детето от село Стоб е починало от задавяне?
20 май 202421:23
Проф. Чуков за смъртта на иранския президент: Предстои тежък период. Кой е възможният наследник?
20 май 202422:06
Мария Бакалова блесна на червения килим в Кан
20 май 202421:23
2018.05.30 | 01:20
Както казва един мъдър човек, от 30 г. няма държава, няма и образование, морал и т.н. В училища по автотранспорт не се или за шофьор, а за средно образование. 2. Продажби ДАЙ и КАТ. В Германия спазват ли часовв?- спазват. Да не говорим, че няма и паркинги за камиони. Аз съм карал два пъти камион в България. Един път спрях след Враца и един циганин искаше да се преместя, защото жена му там" работела". Като му казах, че ще обадя на кат, ми каза да им се обадя, той им плащал текст. Сами си правете извода.