Машинист от влака в Хитрино: Не сме се движили с превишена скорост

  • 11 декември 2016 17:15

  • 88596
  • 16
Машинист от влака в Хитрино: Не сме се движили с превишена скорост
© Булфото
Все още съм в шок.
 
Това заяви пред Нова телвизия един от машинистите на влака, чието дерайлиране предизвика смъртоносната експлозия в шуменското село Хитрино. Владимир Петров разказа, че бил във втория локомотив. „Нямах поглед върху всичко, което се случва. Не съм участвал във взимането на решението за спиране. Знам, че имаше скъсване на вагоните, усетих придръпване”, спомня си машинистът.
 
Според него минали около 2-3 минути между излизането на композицията от релсите и последвалия взрив. Петров е категоричен, че докато влакът е стигнал до гарата, не се е движил с превишена скорост.

 

Последвайте канала на

Филип Епитропов
88596 16

Свързани новини

Коментари 16

Добави коментар
партизанин

2016.12.12 | 21:36

2
Ще операт пешкира момчетата, вече ги подготвят..
опорна точка

2016.12.12 | 21:36

1
внушава се :"властта не иска истината да излезе наяве"

2016.12.13 | 21:47

15
При влакове, които се движат с превишена скорост, дерейлирането на железопътната стрелка обикновено става след определен брой композиции - първите преминават безпроблемно. В Хитрино се вижда обратното нещо - дерейлирали са първите композиции - което говори за ЗАКЛИНЕНА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СТРЕЛКА, в следствие от обледеняване или паднали парчета лед.

2016.12.13 | 21:47

16
Хайде, ж-урнал-исти, покажете как изглежда първата железопътна стрелка, която се намира преди прелеза - за да разберат хората какви са мошеници разследващите органи у нас!

2016.12.12 | 21:36

3
Ако е имало дерейлиране при нормално функционираща железопътна стрелка, то тя структурно ще бъде слабо засегната. При заклинена стрелка, тя ще бъде изместена на голямо разстояние от първоначалната си позиция.

2016.12.13 | 00:26

8
Айде поредния невинен в затвора..

2016.12.13 | 00:25

4
Напишете в ютуб - "Lac-Mégantic MMA Train Accident - 6 July 2013" и ще разберете долу за какво говоря. При този инцидент е имало нормално функционираща железопътна стрелка - първите композиции са минали безпроблемно при ВИСОКА СКОРОСТ, както би трябвало да е.

2016.12.13 | 00:26

7
Както казах, заклинена железопътна стрелка, би дерейлирала още първите композиции на влака, както е в случая в Хитрино.

2016.12.13 | 00:26

6
И още нещо. Психологическо явление, наричащо се Tachypsychia води до изкривено възприятие на интервалите за време, поради повишение нива на допамин и норепинифрин при стресови ситуации.

2016.12.13 | 00:25

5
Това означава, че изказването на машиниста за 2-3 минути интервал след делейрирането и последвалият взрив не отговаря на истината. Става въпрос за не повече от 1 минута, тъй като неговите възприятия за интервали са изкривени - т.е. времето му е изглеждало забавено.

2016.12.13 | 21:45

13
А лъжата, която пласират всички, че е гръмнала цистерна не отговаря също на истината. Цистерна се е спукала и е отделила голямо количество газ в околностите, около влака. Този газ след кратко време се е възпламенил и взривил в широка област, затова има поражения в толкова голяма зона.

2016.12.13 | 21:45

12
Ако цистерна се беше спукала и гръмнала незабавно, това щеше да доведе до много по-малки поражения, отколкото се виждат при взрива в Хитрино - тъй като flammability limits, т.е. съотношението между газ и кислород щеше да е високо, а взривът сравнително слаб.

2016.12.13 | 21:45

11
За който не разбра за какво говоря. За да има силен взрив, трябва да има подходящо съотношение между кислород и възпламеним газ. Много високи нива на газова концентрация, по-големи от наличният кислород, водят по-скоро до МНОГО ПЛАМАЦИ и СЛАБ ВЗРИВ. Ако беше избухнала цистерна, то това щеше да създаде кълбо от огън, с много слаб взривен еквивалент. Толкова силен взрив, означава, че е минало време между ИЗТИЧАНЕТО НА ГАЗА и неговото възпламеняване, както твърди машиниста. Между 30 секунди и Минута, достатъчно голям обем въздух да се смеси със самият запалим газ.

2016.12.13 | 21:45

14
Не е важно каква е истината , защото е ясно , че вината 1000% е на безхаберието на това и предишните правителства относно БДЖ. Важно е каква истина ще пробута тиквата, за да отърве затвора, както винаги.

2016.12.13 | 00:26

10
Каква е истината. Разследващите органи(разбирайте държавата) заедно с фирмата собственик се опитват да направят най-логичното нещо за тях - ДА ОБВИНЯТ МАШИНИСТИТЕ и по този начин да премахнат необходимостта да поемат финансовата отговорност към пострадалите.
АНТИКОМУНИСТ

2016.12.13 | 00:26

9
ТАЗИ ИСТОРИЯ МНОГО НАМИРИСВА И ИМАМ ЧУВСТВОТО, ЧЕ ЩЕ СКРИЯТ ИСТИНАТА И ИСТИНСКИТЕ ВИНОВНИЦИ, ТАКИВА ЦИСТЕРНИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ВЗРИВЯТ ПРОСТО ТАКА, ОТ ЕДНИ ИСКРИ ОТ СПИРАЧКИТЕ НА ВЛАКА....И ТО ТОЧНО В ЦЕНТЪРА НА СЕЛОТО....ЖАЛКО ЗА ХОРАТА, КАКВА ВИНА ИМАТ ЗА ТОВА.

Добави коментар

Водещи новини