-
13 ноември 2019 20:37
- 1059
- 2
Проблемите в БДЖ ги познава цялата държава. Очевидно е, че хората от БДЖ не могат да ги решат. Това коментира пред БНТ председателят на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" Григори Григоров.
"Управлението на всеки един бизнес се състои от решаване на определен набор типови задачи – финансова задача, IT задача, логистична задача, ремонтна задача. 80% от тези задачи са типови, 20% са специфични. Хората в БДЖ, които 30-40 години работят в тази компания, никога не са се сблъсквали и не са решавали проблеми. Начинът те да ги решат е практически невъзможен", заяви Григоров.
По думите му БДЖ се капсулира в себе си и в компанията съществува страх от промяната.
"БДЖ се страхува от промяната. В БДЖ има хора, които ги е страх да мръднат на една крачка от коловози, които са дълбани десетилетия. От тях не може да очакваме решения на проблеми", посочи той.
Една система, капсулирана в себе си, сама не може да се промени. Тя ще се промени само отвън. И това е целта на цялото упражнение. Григоров обеща нови влакове и локомотиви да има до 24 месеца.
"В момента сме стартирали поръчки за 10 локомотива и 40 нови вагона. Поръчките най-вероятно ще бъдат приключени до началото на следващата година. 18 месеца е срокът за доставката на първия пилотен локомотив и след това в рамките на още 6 месеца ще бъдат доставени всичките останали", уточни той.
Последвайте канала на
Свързани новини
Преобразуват „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД и „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД в ЕАД
29 октомври 201915:23
БДЖ въвежда в пробна експлоатация системата за онлайн продажба на билети
03 октомври 201913:13
БДЖ спира 14 пътнически влака до 20 октомври
29 септември 201920:24
БДЖ организира пътуване с парен локомотив за Деня на Независимостта
19 септември 201911:57
БДЖ предоставя намаления за ученици и студенти при пътуване с влак
16 септември 201910:46
БДЖ организира празнично пътуване с парен локомотив по повод Деня на Независимостта
11 септември 201914:44
БДЖ осигурява над 28 000 допълнителни места във влаковете за Коледа и Нова година
19 декември 201915:33
Четири фирми искат да доставят нови локомотиви за БДЖ
19 декември 201914:28
БДЖ организира празнично пътуване с парен локомотив между Септември и Велинград
17 декември 201916:36
Порой от голове в Шампионската лига
Байерн отново се оказа непреодолимо препятствие за ПСЖ
Левандовски изживя паметна вечер, в която Барселона нямаше проблеми
Арсенал се поучи от грешките на Ман Сити и си тръгна с голяма победа от Лисабон
Автогол и поредна суха мрежа донесоха първото място на Интер в Шампионската лига
Ман Сити се срина в края и изпусна преднина от три гола на "Етихад"
Коментари 2
Добави2019.11.14 | 00:49
Хахахахах ,я кажи след това коя ще в фирмата ремонтираща локомотивите??? Защо в белите сържави същите локомотиви продължават да се карат и няма като тука ами те не стават за друго освен за брак??????? Защо дружество в което БДЖ има 49% и може да прави модернизация на локомотиви се оставя да фалира???? Защо подръжка на локомотиви се дава на правилната фирма ,без тя да може да ги пипа защото няма нужните документи???
Добави коментар
Водещи новини
Мнозинството в ЕП изрази силна подкрепа за пълното приемане на България и Румъния в Шенген
26 ноември 202420:24
Българските евродепутати очакват историческо решение за Шенген на 12 декември
26 ноември 202421:32
Еврокомисарят по вътрешните работи: България и Румъния ще се възползват от всички облаги на Шенген още от началото на 2025 г.
26 ноември 202420:11
Шефът на "Гранична полиция": Притворихме вратата на нелегалната миграция
26 ноември 202421:12
Румяна Бъчварова: Вървим уверено към следващите предсрочни избори
26 ноември 202418:50
Трамвай отнесе кола в София и дерайлира
26 ноември 202421:07
Израел е одобрил примирие с "Хизбула"
26 ноември 202420:37
Американски бомбардировачи са прехванати от руски изтребители близо до Калининград
26 ноември 202419:37
Водещите новини! Решението за приемането ни и в сухопътен Шенген е готово. Великобритания и Франция пращат войници в Украйна? (и още…)
26 ноември 202419:04
2019.11.15 | 09:25
БДЖ , господине фалира от некадърно ръководство. Фалира защото уволниха хората които разбираха от локомотиви, вагони ,организация на ремонта и назначиха политически личности управлявали селски фирми. В БДЖ назначиха на работа хора които като чуеха термина "ПРОЗОРЕЦ" БЯГАХА ДА СМЕНЯТ ДОГРАМАТА А НЕ ДА ОПТИМИЗИРАТ РАБОТАТА ПО ПОДДРЪЖКА НА ИНФРАСТРУКТУРАТА ПРИ ВРЕМЕННО СПРЯНО ДВИЖЕНИЕ.
Въобще БДЖ не може да бъде реанимирано докато там не се върнат железничарите и всички парашутисти да бъдат изгонени с камъни. Фирмата не върви, защотот останалите железничари като говорят на парашутистите за локомотиви и вагони те си мислят за малките детски играчки.
На времето имаше един генерален директор, който казваше - БДЖ е структура която сутри като отворите вратата на Иван Вазов излитат 500000лв и влизат два пъти повече, ако не можеш да възприемеш това не си за тука. Това е жив дишаш и живееш организъм, който някой задушеха.