-
07 октомври 2019 14:23
- 2154
- 5
В кино класиката “Опасен чар”, когато инспектор Ястребовски /в ролята e Тодор Колев/ посещава полулегален цех за производство и износ на гоблени, в комично наречената от режисьора ренесансова Флоренция на Софийска област, многозначително констатира - “Без специалист, без съветник.... жална Ви майка”.
Това твърди Ивайло Митков в свой анализ за topnovini.bg. Публикуваме мнението му без редакторска намеса:
"Дори в онези времена на планово социалистическо стопанство са били наясно че, за да постигнеш сериозни икономически резултати са необходими сериозни консултанти! Цели 40 години по-късно, в уж развитата пазарна икономика бележеща траен и невъзвратим ръст, екипът за преговори с “Фолксваген” основно е съставен от Вицепремиер - философ, Архитект - автомобилен специалист и весел Президент - строител!
Това направо си плаче за продължение на “Опасен чар”, като разбира се кастинг за главните роли не е необходим! Героите са повече от ясни.
В последните няколко дни се изказаха много мнения на сериозни икономически и политически анализатори, специалисти от автомобилната сфера и всички констатираха една основна грешка! Липса на експертен подход, липса на консултанти на високо ниво, в едно със сериозни лобисти. За капак на всичко, това е възкръсването на въпросния архитект Станиславов в нова роля! Специалист по преговорните и автомобилните въпроси.
Подобно на Ястребовски, който също възкръсваше с ново амплоа преди всяка авантюра.
Първо, нека си припомним коя е тази светла и толкова важна личност за преговорите с “Фолксваген”? Издател на автомобилни списания, които завършиха безславно и със сериозни задължения, към печатници и подизпълнители!
Главен архитект и проектант на ремонта на НДК, който с некомпетентната си работа изправи на нокти държавата, цялата архитектурна гилдия и изпълнителите на ремонта. Последните бяха готови да напуснат обекта преждевременно, само и само да приключи този архитектурно-проектантски кошмар. Да не говорим за съмнително близките и противоречиви отношения с предишния изпълнителен директор на националния дворец на културата, който в момента е клиент на Темида. Също така, говорим за “архитект”, чиито права да упражнява професията неслучайно бяха замразени. Този “експерт” в момента представлява Българския автомобилен клъстър и стои рамо до рамо с Президента на РБ Росен Плевнелиев Росен Асенов Плевнелиев е президент на Република България и бивш министър на регионалното (22 януари 2012 г. – 22 януари 2017 г.), Вицепремиера на РБ Томислав Дончев Томислав Пейков Дончев е български политик от партия ГЕРБ, заместник и в крайна сметка преговоря, от името и за сметка на нашата мила родна страна, скъпи сънародници и клети данъкоплатци. Това не е кошмарен сън!
Това дори не е глава от “Златния телец”, в който Остап Бендер по забавен начин мамеше де що види по пътя си! Това е реалност, чиято цена нашите деца ще платят барабар с лихвите! Може би се питате, как попадна архитект Станиславов в челната тройка преговарящи? Трябва да попитаме вицепремиера - философ, който беше принципал и наблюдаващ на подготвителните етапи от ремонта на НДК. Именно, той е одобрявал и разписвал голяма част от документите на архитекта-автомобилист.
След като, Станиславов в последното си интервю заяви че, една от причините да не бъдем предпочетени е липсата на квалифицирана работна ръка, то нека се запитаме следното! Кой, ако не Вицепремиерът по икономическите въпроси отговаря за това в България да има конкурентноспособност и подготвен пазар на труда, когато дойде време за стратегическите инвеститори. Цели 10 години е имал пред себе си Вицепремиерът-философ, да планира, и да подготви икономиката ни за това предизвикателство!
“Ценно време не губете, конски косми наскубете”, казва един крилат цитат от Илф и Петров, с което можем спокойно да обрисуваме абсурдността на ситуацията с “Фолксваген”, както и да запитаме! Аджеба, кого лъжете господа управляващи, извинете - преговарящи?".
Последвайте канала на
Свързани новини
Експерт: Още сме в борбата за ''Фолксваген''
06 октомври 201918:32
Росен Плевнелиев за ''Фолксваген'': Не сме разочаровани, тръгваме си усмихнати
05 октомври 201909:55
Манфред Вебер: ЕК трябва да започне проверка на сделката между "Фолксваген" и Турция
03 октомври 201918:15
Горанов относно "Фолксваген": Направихме каквото можем, дори повече
03 октомври 201914:06
Фолксваген регистрира компания в турския търговски регистър
02 октомври 201914:06
Евродепутати скочиха срещу решението на "Фолксваген" да строи новия си завод в Турция
01 октомври 201913:29
Сърбия също влиза в битката за привличане на "Фолксваген"
21 октомври 201920:32
Емил Хърсев: "Фолксваген" не се е отказал от Турция
16 октомври 201908:02
Премиерът на Долна Саксония: В момента няма шанс за завод на Фолксваген в Турция
15 октомври 201918:42
Локо (Пд) 1:1 ЦСКА - София, Купър с голяма издънка
Тонислав Йорданов разплака Локо (София) в "Надежда", а Арда продължи победния си ход
Генчев: Можем да догоним Лудогорец - 6 точки не са толкова много
Нюкасъл 1:0 Арсенал, "свраките" с аванс на почивката
Дори титла в Метц няма да стигне на Григор Димитров за Финалите на АТР
Аморим обясни за Манчестър Юнайтед: Беше сега или никога
Коментари 5
Добави2019.10.07 | 16:16
икономията е майка на мизериятя
2019.10.07 | 15:18
Като видиш ,че в парламента са събрани от кол и въже,какво да очакваш от преговарящите ,, биснесмени"?На всички родословното дърво започва от шумата и шумкарското робство за държавата.....Фолксваген предпочете хората с мнение и самочувствие...
Добави коментар
Водещи новини
Матева, ЦИК: Видеонаблюдението не може да послужи за промяна на изборния резултат
02 ноември 202412:42
Асен Василев отговори на Гаджев: Пак започнаха измислените ченгеджийски атаки
02 ноември 202413:12
От ИТН ще подпишат декларацията на ПП-ДБ, но при едно условие
02 ноември 202414:12
БАБХ: Случаят с кравите на турската граница е успешно разрешен
02 ноември 202413:03
Още един българин е изчезнал при наводненията в Испания
02 ноември 202412:33
Зеленски: Северна Корея ще се учи на модерна война, а светът само ще гледа
02 ноември 202411:34
Прогноза за времето
02 ноември 202413:38
Проговори една от жертвите на Пи Диди
02 ноември 202412:09
Най-големият крокодил, отглеждан в плен, почина на над 110 години
02 ноември 202412:26
2019.10.07 | 16:58
Какъв провал бе взеха пари под масата от турците това е
2019.10.08 | 13:22
Нищо не са взели, и за това не ги бива.
2019.10.08 | 08:44
Ти понеже се светил под масата, та знаеш...