-
04 февруари 2013 18:31
- 1212
- 7
ЧЕЗ е отговорна компания, честен и почтен инвеститор в България от много години. Разбираме притесненията на хората, особено сега, през зимата, когато много домакинства се отопляват с ток. Ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия. Това се казва в изявление на ръководството на ЧЕЗ, подписано от Петър Баран, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.
Сигнали може да се подават в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 070010010. За целта потребителите трябва да съобщят своя клиентски номер или номер на електромер.
Всеки клиент, подал жалба, ще получи отговор с резултатите от проверката. В случай, че е допусната грешка от страна на ЧЕЗ, тя ще бъде незабавно коригирана.
За периода на проверка по жалбата няма да се пристъпва към преустановяване на електрозахранването. Клиентите имат възможност, в случай че плащането на сметката за ток ги затруднява, да поискат разсрочване на дължимата сума. Това се извършва в Център за обслужване на клиенти или по имейл на адрес zaklienta@cez.bg.
За периода 06. 02. 2013 – 20. 02. 2013 г. центровете за обслужване на клиенти в Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще работят с 1 час удължено работно време. В случай, че е необходимо, ще бъдат отворени допълнителни приемни в трите града, в които да се разглеждат сигнали на клиентите.
С Решение на ДКЕВР, считано от 01. 07. 2012 година бяха определени цените за енергия. Това Решение е публикувано на интернет сайта на ДКЕВР.
ЧЕЗ е само част от веригата на ценообразуването и на ЧЕЗ се падат по-малко от 17% от крайната цена за клиентите.
При сметка от 100 лева, за ЧЕЗ остават 17 лева, а останалата сума се изплаща обратно по веригата - за производство и пренос, включително добавки за зелена енергия, добавка за енергия от когенерация, невъзстановяемите разходи по дългосрочни договори, данъци, такси и акцизи. ЧЕЗ изплаща на останалите участници във веригата на ценообразуването дължимите суми (83% от фактурираната цена за клиентите), независимо от това дали клиентите са ги платили или не.
Изразяваме готовността си да работим заедно с гражданските и потребителски организации и институциите за осигуряване на повече информация и внасяне на яснота по фактурите и други свързани с клиентите ни и дейността на ЧЕЗ въпроси” - се казва в изявлението на ръководството на ЧЕЗ.
Последвайте канала на
Свързани новини
Георги Иванов направи равносметка за 2024 година
Искренов: Генчев изглежда направи сам избора си! Нещата в Левски се оправят, дано ЦСКА направи хубав стадион
ЦСКА - София обяви лагер в Турция, "червените" уредиха контрола с участник в ШЛ
Фантастичен Алберт Попов влезе в Топ 10 на слалома в Алта Бадия
Гибона: Вече има само чужденци, след време няма да има ветерани в клубовете
Ботев (Пд) с официална позиция след срещата с представителите на политически партии
Коментари 7
Добави2013.02.09 | 04:21
2013.02.09 | 04:21
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
Добави коментар
Водещи новини
Киселова реши кои депутати ще ръководят заседанията на правна и бюджетна комисии
23 декември 202417:03
МС прие изменение на програмата за хуманитарно подпомагане на разселени лица от Украйна
23 декември 202415:30
Паричните обезщетения за майчинство за този месец ще бъдат платени на 31 декември
23 декември 202415:49
Мъж е починал в хотелски комплекс в Добрич. В стаята му откриха флакони райски газ и метамфетамин
23 декември 202416:51
ДДС за ресторантьорите скача с 11% в полунощ на Нова година: значи ли това и по-високи цени за клиентите на заведенията?
23 декември 202417:28
Кардиологът проф. Георгиев с призив: Махнете солта от масата си
23 декември 202417:54
Доналд Тръмп поиска Гренландия. Отговориха му: Островът не се продава
23 декември 202416:25
Зеленски за визитата на Фицо в Русия: Словашките спецслужби трябва да се заинтересуват от действията на премиера на страната
23 декември 202416:01
Сериозна криза с газа? Защо се срещнаха Роберт Фицо и Владимир Путин?
23 декември 202415:02
2013.02.09 | 04:21