-
04 февруари 2013 18:31
- 1212
- 7
ЧЕЗ е отговорна компания, честен и почтен инвеститор в България от много години. Разбираме притесненията на хората, особено сега, през зимата, когато много домакинства се отопляват с ток. Ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия. Това се казва в изявление на ръководството на ЧЕЗ, подписано от Петър Баран, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.
Сигнали може да се подават в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 070010010. За целта потребителите трябва да съобщят своя клиентски номер или номер на електромер.
Всеки клиент, подал жалба, ще получи отговор с резултатите от проверката. В случай, че е допусната грешка от страна на ЧЕЗ, тя ще бъде незабавно коригирана.
За периода на проверка по жалбата няма да се пристъпва към преустановяване на електрозахранването. Клиентите имат възможност, в случай че плащането на сметката за ток ги затруднява, да поискат разсрочване на дължимата сума. Това се извършва в Център за обслужване на клиенти или по имейл на адрес zaklienta@cez.bg.
За периода 06. 02. 2013 – 20. 02. 2013 г. центровете за обслужване на клиенти в Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще работят с 1 час удължено работно време. В случай, че е необходимо, ще бъдат отворени допълнителни приемни в трите града, в които да се разглеждат сигнали на клиентите.
С Решение на ДКЕВР, считано от 01. 07. 2012 година бяха определени цените за енергия. Това Решение е публикувано на интернет сайта на ДКЕВР.
ЧЕЗ е само част от веригата на ценообразуването и на ЧЕЗ се падат по-малко от 17% от крайната цена за клиентите.
При сметка от 100 лева, за ЧЕЗ остават 17 лева, а останалата сума се изплаща обратно по веригата - за производство и пренос, включително добавки за зелена енергия, добавка за енергия от когенерация, невъзстановяемите разходи по дългосрочни договори, данъци, такси и акцизи. ЧЕЗ изплаща на останалите участници във веригата на ценообразуването дължимите суми (83% от фактурираната цена за клиентите), независимо от това дали клиентите са ги платили или не.
Изразяваме готовността си да работим заедно с гражданските и потребителски организации и институциите за осигуряване на повече информация и внасяне на яснота по фактурите и други свързани с клиентите ни и дейността на ЧЕЗ въпроси” - се казва в изявлението на ръководството на ЧЕЗ.
Последвайте канала на
Свързани новини
Ще се завърне ли Левски на победния път?
Способен ли е Ботев (Пд) да стъпи накриво срещу съименика си от Враца?
„Вабанк“: Може ли Томаш да спре полета на „орлите“
Уелтон искал да се завърне в Левски?
Скаршем е пред раздяла с ЦСКА - София
Арда иска да продължи добрата си серия и срещу разклатения Локо (Пловдив)
Коментари 7
Добави2013.02.09 | 04:21
2013.02.09 | 04:21
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
Добави коментар
Водещи новини
Радев: Ако успеем да установим успешно икономическо сътрудничество със Сингапур, основаването на посолство ще бъде естествен следващ ход
23 ноември 202409:00
Милошев: Изискванията на Шенген по отношение на сигурността на Европа са още по-важни за сигурността на нашата страна
23 ноември 202409:06
Каракачанов: Институциите са овладени от хора, които се интересуват от личния си интерес
23 ноември 202409:43
Бойко Борисов спаси хора след катастрофа край Русе
23 ноември 202409:37
Тежка верижна катастрофа затруднява движението по АМ "Тракия", има жертва
23 ноември 202408:42
Пулмологът д-р София Ангелова: Важно е да различим грипа от останалите вируси
23 ноември 202409:23
Новата ракета на Путин може да ни удари, преди да сме мигнали
23 ноември 202409:17
САЩ очакват хиляди севернокорейски войници да се включат в бойните действия в Украйна
23 ноември 202408:23
Лошо време на Балканите - хиляди домакинства останаха без ток
23 ноември 202408:48
2013.02.09 | 04:21