-
22 август 2019 13:39
- 629
- 2
През тази година има лек спад на посетителите в средновековния скален Аладжа манастир край Варна, съобщи за БТА уредникът в едноименния музей Наталия Енева. Тя обясни, че годишно обектът се посещава от около 80 000 души, като през тази година отливът е между 2000 и 3000 туристи, най-вече от Русия и Германия.
През 2019 г. най-многобройни са посетителите от Румъния, които идват или индивидуално, или групово. Следват гостите от Полша и Чехия. Интерес към Аладжа манастир проявяват и туристи от Иран, Скандинавието, имало е посетители от далечните Япония и Китай. През миналата година музеят е бил посещаван и от туристи от Мексико.
Посетителите на Аладжа манастир са предимно чужденци, но през юли и август се увеличават и българските туристи. Енева допълни, че основният поток от чуждестранните туристи не е от курортите по Северното Черноморие, а от "Слънчев бряг". Те пристигат организирано и съчетават посещения на Делфинариума и Аладжа манастир.
Последвайте канала на
Свързани новини
Професиите, които изискват математика, са с най-висок очакван ръст на доходите
02 април 201916:56
Измамиха 70-годишна жена с 2200 лв.
19 март 201909:39
Варненец "украси" пътен знак на "Два без пет"
19 март 201909:16
Съвременните кибератаки са много разнородни, според експерти
16 март 201913:03
Голям пожар избухна под Аспаруховия мост във Варна
01 март 201914:39
Жертва на домашно насилие: Полицаите реагират така все едно им говориш небивалици
28 февруари 201908:45
Аладжа манастир е най-посещаваният обект от музеите във Варна за 2019-та
17 януари 202012:30
Спад с 50% на цените на нощувките по Северното Черноморие
03 септември 201911:20
Гледайте на живо всички мачове и голове в Шампионската лига тук!
Реал Мадрид 1:3 Милан, Райндерс заби третия гол
Ливърпул 2:0 Байер (Леверкузен), два бързи гола на Диас и Гакпо
Спортинг 4:1 Манчестър Сити, хеттрик на Гьокереш
Лил 1:1 Ювентус, гол на Влахович от дузпа
Илиан Илиев обяви списъка с национали - Дюлгеров отпадна, но дебютант попадна в него
Коментари 2
Добави2019.08.24 | 21:42
Трябва да се набляга много на рекламата за българските забележителности. Във брошури на няколко езика трябва да се рекламират стоте най забележителни обекти в страната. Защото туристите не могат всичките да ги посетят. Затова следващата година ще пристигнат отново за да разгледат и други забележителности. Освен това трябва автобусите които превозват пътници да бъдат изрисувани със най големите забележителности на страната ни. В много държави се практикува това и им носи големи приходи заради увеличаващият се туристически поток.
Добави коментар
Водещи новини
Божидар Божанов: ГЕРБ само се карат от екрана и не инициират разговори
05 ноември 202420:50
Местните структури на "ДПС-Ново начало" към Кирил Петков: Ние не сме фантоми! Готови сме да дойдем в София, за да ни видите
05 ноември 202421:59
Елена Йончева за санитарния кордон около Пеевски: Да не взривим България
05 ноември 202419:29
РИК - Бургас: Технически проблем е причина за липсата на видеонаблюдение в изборна секция в с. Проход
05 ноември 202422:27
Протест "#Кой прегрупира главните прокурори" пред Съдебната палата
05 ноември 202419:08
Затворник избяга от болницата "Св. Георги" в Пловдив, издирват го
05 ноември 202421:50
Джорджия съобщи за руски бомбени заплахи към няколко изборни секции
05 ноември 202422:12
Изборите в САЩ: Харис срещу Тръмп
05 ноември 202421:05
Нетаняху отстрани от длъжност министъра на отбраната Йоав Галант
05 ноември 202420:46
2019.08.24 | 21:52
Рекламата е майка на търговията. Такъв трябва да бъде девиза на българските тур оператори. Ако българските красоти са в друга държава, от рекламите ще се увеличат туристите десеторно. Освен това ще направят красиви пътища. В страната ни няма една завършена магистрала. Освен това всяка година се правят ремонти от некачествено свършена работа по пътищата убийци.