30% ръст на германските туристи по родното Черноморие

  • 10 март 2016 07:35

  • 1296
  • 0
30% ръст на германските туристи по родното Черноморие
© Булфото

Близо 30% повече туристи от Германия ще почиват през това лято на море у нас в сравнение с предходния сезон. Това заявиха представители на родни туроператори и хотелиери на едно от най-големите специализирани изложения в света - борсата ITB в Берлин.

Ранните записвания, които са предпочитани на този пазар, са изключително добри, категорични са от бранша. Представители на най-големите германски туроператори в интервюта по националните медии на страната обявиха, че България заедно с Гърция са най-сигурните дестинации за това лято, пише "Стандарт". Това няма как да не окаже положителен ефект при ръста на гостите. Още повече, че подобни отзиви за почивките у нас не са типични по немските медии.

Освен към ваканции на море и планина има голям интерес и към културни пътувания в България, обявиха изложители. Страната се представя на изложението с огромен щанд, на който присъстват над 40 родни компании и дестинации. За първи път от десетилетия обаче националният ни щанд е в различна зала. Тя е близо до един от главните входове на изложението, но старата локация беше по-добра, оплакаха се изложители. Който търси българските си партньори, ще ги намери, независимо къде е щандът, контрираха други.

От министерството на туризма пък обясниха, че са подали жалба до организаторите за сменената локация. Според изложителите, публиката през първия ден на изложението, когато се допускат единствено професионалисти, е горе-долу същата, както и други години. На родния щанд традиционно за привличане на по-голяма аудитория се правиха дегустации на родни вина и мезета. Художничка в национална носия пък подаряваше ръчно рисувани картички, направени на щанда.

На изложението в Берлин участват 185 държави. Изложителите са 10 хиляди, а посетителите - професионалисти и крайни клиенти, са близо 200 хил. Повечето държави наблягат през тази година в рекламата си като дестинация на запазената природа, а за привличането на клиенти се използват различни атракции - песни, танци, кулинарни деликатеси, томболи, традиционни стоки и дори преживявания във виртуалната реалност.

Последвайте канала на

Филип Епитропов
1296 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини