Ангелкова: Рекламата на България за 2016 г. се обръща към българите

  • 09 септември 2015 17:02

  • 1815
  • 2
Ангелкова: Рекламата на България за 2016 г. се обръща към българите
© Булфото

Въвеждат се единни изисквания за условията, на които трябва да отговарят туристическите информационни центрове в цялата страна. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова при откриването на изложението "Празници, обичаи, традиции и туризъм", съобщиха от ведомството.

Изискванията са регламентирани в новата Наредба за единните стандарти и за организацията на дейността на туристическите информационни центрове (ТИЦ) и националната мрежа на туристическите информационни центрове, която вече е публикувана на сайта на министерството за обществено обсъждане. "Това е поредният подзаконов нормативен акт, забавен с около 2 години, който нашето министерство успя да подготви в кратки срокове", добави министър Ангелкова.

Туристическата реклама на България за 2016 г. е насочена към българите. На следващото място целева група са съседните страни и Европа. Ангелкова добави, че големите общини в страната отчитат ръст на туристите, за което принос имат и туристическите изложения.

„Пловдив отчита ръст 5%, ръст има в София, Велико Търново. Големите общини отчитат ръст”, посочи тя. Повече са и българите, които са посетили туристически дестинации в страната. Българите ще бъдат и основният фокус в туристическата реклама за 2016 година. „Нашият основен фокус за Националната програма за реклама за 2016 г. на първо място е България, след това са нашите съседи и Европа. Ние трябва да убедим сами себе си да повярваме, че си заслужава ние да прекарваме нашето свободно време в нашата държава”, каза министърът.

Ангелкова уточни, че една от водещите концепции на министерството на туризма е свързана с разделяне на България на 9 района, така че да се популяризира страната с акцент върху рекламата на регионално ниво.

Последвайте канала на

Мая Йорданова
1815 2

Свързани новини

Коментари 2

Добави коментар

2015.09.21 | 11:11

2
Какво ще кажете парите за реклама да ги пренасочите в чистотата? Например в закупуване на машини за почистване на пясък? От толкова забити чадъри по плажа, едва ли има плаж, където пресяват пясъка. Само обират едрите боклуци и към края на сезона да те е гнус да стъпиш на пясъка. Всъщност не стъпваш на пясък, а на боклук!

2015.09.16 | 10:46

1
Каквито и реклами да се правят няма да стъпя на море със фекалии. Запазете си цветните реклами за България, който са лъжливи! Тази Ангелкова много добре знае, че нищо не си струва тук, но... нали трябва да лъже и взима..

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини