Туризмът трябва да се рекламира и във Facebook

  • 13 февруари 2015 07:44

  • 1192
  • 0
Туризмът трябва да се рекламира и във Facebook
©

Бизнесът иска реклама на България като туристическа дестинация и в социалните мрежи като Фейсбук, стана ясно на Международната туристическа борса "Ваканция и СПА Експо" 2015, което бе открита в Интер Експо Център София, информира Стандарт.

Експертно представителство на бранша в работните групи, реклама в социалните мрежи и актуализация на нормативната уредба са част от исканията на туристическия бранш, които бяха отправени към министъра на туризма Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard по време на дискусиите в рамките на борсата. През март ще стартира реклама на България по Би Би Си и паневропейските телевизии, в която страната ни ще бъде рекламирана като целогодишна дестинация, стана ясно по време на дискусиите. От министерството увериха, че работят за насърчаване на инвестициите в туризма като проучват как да бъдат облекчени те с по-нисък лихвен процент.

205 родни представители на туристическия бизнес и над 60 чуждестранни участници от 21 страни се включиха в туристическата борса. Близо 22 млн. нощувки са били реализирани в местата за настаняване през 2014 г., което означава приходи за страната от почти 1 млрд. лв., стана ясно при откриването й. Сред страните със свои щандове на борсата са Гърция, Италия, Полша, Индонезия, Турция, Индия, Испания, Куба и Малайзия.

Последвайте канала на

1192 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини