-
30 юни 2011 11:46
- 1292
- 0
Клиентите на Mercedes-Benz са най-удовлетворени. Доказателството представя проучването J.D. Power Vehicle Ownership Satisfaction Study (VOSSSM) Германия, проведено от световно признатата агенция за маркетингови проучвания J.D. Power and Associates, касаещо удовлетвореността на купувачите на автомобили.
C-, E- и M-Class получиха най-високите резултати в сегментите си. В категорията Service Satisfaction (Качество на обслужване), Mercedes-Benz също беше поставен на първо място сред премиум марките. Освен това, Mercedes-Benz E-Class получи сребърен медал при редакторския избор на немското списание AUTO TEST, който се основава на повече от 500 теста и предпродажбени консултации.
Силните и слаби страни на един автомобил най-ясно си проличават при всекидневната му употреба.
Това е философията на J.D. Power 2011 Vehicle Ownership Satisfaction Study (VOSSSM), подробно проучване на това колко удовлетворени са водачите от автомобилите си. Резултатите са под формата на класиране, в което фигурират повече от 100 модела на 28 производителя в осем категории. Последното проучване постави Mercedes-Benz на първо място в три категории, като марката се представя изключително добре и в категория обслужване:
В класацията "Overall VOSSSM - Compact Executive", първо място заема C-Class, което отразява, че от категорията Премиум среден размер, собствениците на този модел са най-удовлетворени
E-Class заема първо място в класацията Executive луксозен автомобил, следван от S-Class.
M-Class оставя зад себе си всички в сегмента Автомобили с повишена проходимост в класацията за удовлетвореност на клиентите
Mercedes-Benz заема първо място сред премиум марките в категорията по качество на обслужването
Mercedes-Benz C-Class и CLK вече бяха избрани за победители в сегментите си през 2010 г. Mercedes-Benz зае първо място сред всички марки.
В категорията за качество на обслужването, Mercedes-Benz имаше сериозна преднина пред конкурентите си в проучванията от 2009 г. и 2010 г. Взема се предвид гледната точка на участниците в допитването за критерии като учтивост на обслужващия консултант, състояние на техническите съоръжения и старанието, с което се извършва услугата или поддръжката.
Д-р Йоаким Шмид, отговорен за продажби и маркетинг, Mercedes-Benz Cars: „Възхитени сме, че успяваме да предоставим на нашите клиенти висококачествено обслужване, и че те показват своето признание. Целта ни е да продуктите ни да предоставят наслада, заедно с отлична грижа за клиента и най-доброто обслужване. Всичко това е неразделна част от марката Mercedes-Benz. Резултатите от последните проучвания овенчават усилията ни.”
J.D. Power Vehicle Ownership Satisfaction Study, предприето от глобалната фирма за маркетингови проучвания J.D. Power, базирана в Лос Анджелис, е важен съветник за потенциални купувачи.
За конкретното проучване, специалистите проведоха онлайн допитване до повече от 17,000 автомобилисти в Германия, събирайки информация за впечатленията и опита с автомобила им. До момента на проучването, всички били използвали автомобила си от около две години и били изминали почти 39,000 километра. Следователно, проучването се основава на опит от над 650 милиона километра ежедневно шофиране. За да се направят достоверни изводи за силните и слаби страни на всеки модел, собствениците бяха помолени да оценят цялостната си удовлетвореност, качество и надеждност, естетика на автомобила и цена на обслужване и поддръжка.
Положителният образ на премиум автомобилната марка Mercedes-Benz се допълва от сребърния медал за E-Class в избора на редакторите на немското списание AUTO TEST. Резултатите се основават на над 500 теста и пред-продажбени консултации, както и близо два милиона изминати километра. Проучването представлява надежден справочник за потенциални клиенти.
Mercedes-Benz заемат челното място сред някои от най-желаните премиум леки автомобили, като също така доказват надеждността и стойността си
Последвайте канала на
Свързани новини
Mercedes разработва папамобил хибрид
18 юни 201113:51
Carlsson с нова тунинг програма за Mercedes SLK
17 юни 201115:44
Mercedes-Benz показа новия ML
09 юни 201109:52
Mercedes показа SLS AMG Roadster преди изложението във Франкфурт
30 май 201116:59
Луксозен хеликоптер от Mercedes-Benz
19 май 201118:46
Ще има режим за младите шофьори
18 декември 201308:59
Повече от 500 000 автомобила E-Class са на пътя
30 юни 201111:32
ЦСКА - София 2:2 Лудогорец, Чочев вкара и не се зарадва
Кубрат Пулев в "Гостът на Sportal.bg": Най-големият успех е да направиш нещо за обществото
Ипсуич 0:1 Ман Юнайтед, Рашфорд откри след малко повече от минута
Черно море "напълни кошницата" на ЦСКА 1948, "червените" без победа в девет поредни мача в първенството
Уникален! Карлос Насар вдигна с 11 кг повече от собствения си световен рекорд
Ливърпул си създаде много проблеми, но след два гола на Салах и обрат вече води с осем точки на върха
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Йордан Цонев: Ако ви кажа, че санитарният кордон не ни притеснява, ще бъде много самохвално
24 ноември 202419:01
Бившият правосъден министър Антон Станков: Президентът е естественият баланс при липсата на кабинет
24 ноември 202417:58
Емил Димитров: Яз. "Камчия" остава без вода след 108 дни в случай, че не завали
24 ноември 202418:38
Тодор Тагарев нарече Русия непряка "военна заплаха" за България
24 ноември 202417:52
Татяна Дончева: Има голямо пропадане на качеството в политическия живот
24 ноември 202418:16
Даниела Бобева: Има голям риск от фискална криза, защото водим безразсъдна политика
24 ноември 202418:47
Иво Сиромахов: Към Апостола всеки от нас може да има само един ориентир и това е сърцето ни. Вътрешното ни аз
24 ноември 202417:43
Кой опита да отвлече български посланик в Йемен: провалена оръжейна сделка зад опита за покушение
24 ноември 202417:28
Журналистът Светослав Иванов: Ние сме склонни на компромиси, но другите не са - дежа вю
24 ноември 202417:06