Продажбите на Nestle са се понижили с 6,2% през първото тримесечие

  • 24 април 2020 14:34

  • 476
  • 0
 Продажбите на Nestle са се понижили с 6,2% през първото тримесечие
© Pixabay

Швейцарският гигант в хранителната промишленост Нестле (Nestle) отчете спад на продажбите през първото тримесечие заради влиянието на обменните курсове и поскъпването на швейцарския франк, както и продажбата на бизнеса със сладоледи в САЩ, предадоха БТА и Франс прес.

Продажбите на Нестле през първото тримесечие са се понижили с 6,2 процента на годишна основа до 20,8 милиарда швейцарски франка (19,7 милиарда евро), се посочва в комюнике на компанията.

Продажбите в подразделението, обединяващо Азия, Океания и Субсахарска Африка, са намалели с 9,7 процента до 5 милиарда швейцарски франка, след значителен спад през първите три месеца в Китай, първата страна, засегната от Ковид-19.

Испания отчете рекорден спад в продажбите на бензин

На другите пазари, най-вече Северна Америка и Европа, растежът, точно обратното, е по-голям през март отчасти заради запасяването на потребителите.

Нестле, който притежава марката разтворимо кафе Нескафе (Nescafe), бульоните Маги(Maggi) и разноцветните шоколадови бонбони Смартис (Smarties) предприе своевременни мерки, за да ограничи максимално влиянието на пандемията въпреки някои местни нарушения във веригата за доставки и временен недостиг на персонал.

С мерките за борба срещу пандемията така наречените канали извън дома също са отчели спад в продажбите. В същото време онлайн търговията регистрира увеличение с 29, 14 процента. За първи път онлайн продажбите са над 10 процента от общите продажби на групата.

Нестле призна за момента не може да предвиди световното влияние на пандемията от Ковид-19 и запази целите си за 2020 година. Компанията се стреми най-вече да подобри растежа на продажбите на органични продукти.

Последвайте канала на

Novini.bg
476 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини