-
24 август 2015 12:08
- 5479
- 7
Viber, едно от водещите в света приложения за чат съобщения, обяви назначаването на Атанас Райков за генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа.
В момента Viber има повече от 600 милиона уникални потребители в света. Централна и Източна Европа се нарежда в топ три на регионите в света. Разширяването на бизнеса е част от стратегията на Viber за увеличаване и утвърждаване на потребителите си в региона, като използва специално разработен маркетинг подход. „Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото, като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона”, заяви Марк Харди, Главен маркетингов директор на Viber.
Атанас Райков се присъединява към Viber след 10 години опит, през които той е отговарял за търговската стратегия по отношение на мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България. Освен това той има и ключова роля за разрастването и затвърждаването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната – с фокус върху мобилните услуги.
В ролята си на генерален мениджър Атанас Райков се заема с предизвикателството да разрасне успеха на Viber в Централна и Източна Европа. Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база от потребители в региона.
Като част от стратегията си на взаимодействие с потребителите, Viber постоянно създава нови и развлекателни функции за тях – от разнообразни забавни колекции от дигитални стикери до дискусии в реално време - Public Chats, които дават възможност на потребителите да следят и взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката и други. Локализирането на съдържанието е важна част от стратегията за разрастване на компанията. Затова Райков ще работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на местната публика и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на потребителите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.
„Само за няколко години Viber се утвърди като услуга благодарение на високото качество продукти, които предлага, и като марка с приятелско отношение”, заяви Атанас Райков. „Очаквам да допринеса за увеличаването на популярността на Viber в държавите от Централна и Източна Европа, като работим върху популяризирането на всички функции, които компанията предлага, както и да намеря подходящи партньори, с които да създадем интересни изживявания за местните потребители”, добави той.
Последвайте канала на
Свързани новини
Белгия показа класа срещу Румъния и завърза още повече ситуацията в групата, нов отменен гол на Лукаку
Португалия се преобрази, отнесе Турция и се класира за осминафиналите
Левски на Станислав Генчев започна с успех, донесен от юноши
Чехия се постара, но ВАР и фантастичен вратар донесоха историческо реми на Грузия
Всичко за Евро 2024 от 22 юни
"Червените" ознаменуваха дебюта на Томислав Стипич с успех над Беласица
Коментари 7
Добави2015.08.27 | 16:58
2015.08.27 | 16:58
2015.08.26 | 19:49
2015.08.26 | 12:10
2015.08.26 | 12:10
2015.08.24 | 22:59
Добави коментар
Водещи новини
Англичанин почина в пловдивска болница след груба намеса на охраната
22 юни 202418:02
Пиян шофьор блъсна челно друга кола в Смолянско, пострадала е жена
22 юни 202422:03
Тежка катастрофа в София
22 юни 202421:07
Станислав Балабанов: ИТН внесе разума в 50-ия парламент
22 юни 202420:54
"Величие" пред разцепление
22 юни 202418:08
Мартин Димитров: Съмнявам се третият мандат да дойде при нас
22 юни 202419:00
София Прайд 2024: "България е и нашият дом"
22 юни 202421:03
Зеленски: Русия ни е атакувала с над 2400 управляеми бомби през юни
22 юни 202421:30
Израелската армия: Ликвидирахме виден терорист в Ливан
22 юни 202420:11
2015.08.28 | 02:01