Българин стана шеф на Вайбър в Централна и Източна Европа

  • 24 август 2015 12:08

  • 5490
  • 7
Българин стана шеф на Вайбър в Централна и Източна Европа
©

Viber, едно от водещите в света приложения за чат съобщения, обяви назначаването на Атанас Райков за генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа.

В момента Viber има повече от 600 милиона уникални потребители в света. Централна и Източна Европа се нарежда в топ три на регионите в света. Разширяването на бизнеса е част от стратегията на Viber за увеличаване и утвърждаване на потребителите си в региона, като използва специално разработен маркетинг подход. „Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото, като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона”, заяви Марк Харди, Главен маркетингов директор на Viber.

Атанас Райков се присъединява към Viber след 10 години опит, през които той е отговарял за търговската стратегия по отношение на мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България. Освен това той има и ключова роля за разрастването и затвърждаването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната – с фокус върху мобилните услуги.

В ролята си на генерален мениджър Атанас Райков се заема с предизвикателството да разрасне успеха на Viber в Централна и Източна Европа. Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база от потребители в региона.

Като част от стратегията си на взаимодействие с потребителите, Viber постоянно създава нови и развлекателни функции за тях – от разнообразни забавни колекции от дигитални стикери до дискусии в реално време - Public Chats, които дават възможност на потребителите да следят и взаимодействат с известни имена от шоу бизнеса, спорта, музиката и други. Локализирането на съдържанието е важна част от стратегията за разрастване на компанията. Затова Райков ще работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на местната публика и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на потребителите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.

„Само за няколко години Viber се утвърди като услуга благодарение на високото качество продукти, които предлага, и като марка с приятелско отношение”, заяви Атанас Райков. „Очаквам да допринеса за увеличаването на популярността на Viber в държавите от Централна и Източна Европа, като работим върху популяризирането на всички функции, които компанията предлага, както и да намеря подходящи партньори, с които да създадем интересни изживявания за местните потребители”, добави той.

Последвайте канала на

Филип Епитропов
5490 7

Свързани новини

Коментари 7

Добави коментар
Запознат

2015.08.28 | 02:01

7
Бързо ще си променят решението ...

2015.08.27 | 16:58

6
Браво!
Гост

2015.08.27 | 16:58

5
Защо да е грешка, ти ако си завистлив и прост, не значи че всички са такива. Евала на човека, дано да се докаже в тази фирма.
прост атакист

2015.08.26 | 19:49

4
Не ни интересуват новите технологии а ни интересува новия танк на Русия
Истината!

2015.08.26 | 12:10

3
Ужас!
Георги

2015.08.26 | 12:10

2
Голяма грешка на Вайбър, че са назначили балкански тъпанар!
Kalo

2015.08.24 | 22:59

1
Георги, ti ne jiveesh li na balkanite sashto ? Nastina nqkoi e "tapanar" tuk, no tova ne e Nasko.

Добави коментар

Водещи новини