Дефектните стоки проблем на търговците

  • 04 юли 2011 18:48

  • 1203
  • 1
Дефектните стоки проблем на търговците
© Интернет

Увеличават се съответно и задълженията на продавачите.

Те ще покриват транспортните разходи и хамалската работа за дефектни мебели, хладилници и телевизори.

Ощетеният клиент може да претендира за възстановяване на парите, дадени за майстори, които той сам е извикал, за да отстранят дефекта. Същото важи и за услуги, като боядисване, слагане на плочки или нова дограма.

Можем да си търсим правата и когато сме платили почивка чрез туроператор, но той промени условията.

Можем да предявим претенции и при измамна реклама, лъжливи твърдения за лечебни свойства на продукти, печелене на фалшиви награди.

Последвайте канала на

1203 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
Потребител

2011.07.05 | 13:06

1
Най-после една хубава новина... Дано само търговците не ни изпързалят с нещо ново...

Добави коментар

Водещи новини