-
08 септември 2012 15:47
- 1381
- 0
Twitter ще спечели два пъти повече от мобилна реклама тази година, в сравнение със своя конкурeнт Facebook. Приходите на микроблогърската услуга ще достигнат $129,7 млн., докато Facebook ще привлече $72,7 млн., по данни на eMarketer за американския пазар, съобщи technews.bg.
Към 2014 г. ситуацията ще се промени. Приходите на Facebook ще достигнат $629,4 млн., а Twitter ще изостане с постъпления в размер на $444 млн. Като цяло, пазарът в САЩ ще нарасне до 12 милиарда през 2016 г., прогнозира eMarketer.
Безспорен лидер в сегмента на мобилната реклама е Google, който държи 56% от продажбите. В момента Twitter има превъзходство над Facebook, тъй като социалната мрежа дълго време се бавеше с усвояване на пазара за мобилна реклама. В близко бъдеще обаче Facebokk ще бележи стабилен ръст в сегмента, очаква анализаторската компания.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
ДАНС наложи забрана на собственика на „Ботев” (Пловдив) да влиза в България
30 ноември 202406:14
Убийство в Петрич
30 ноември 202406:25
Зеленски: Русия е извършила 1120 атаки срещу украинска енергийна инфраструктура от началото на войната
30 ноември 202406:49
Животновъди от Велинградско на протест - съмняват се във взетите проби
30 ноември 202408:25
След аварията: Пускат парното в засегнатите квартали в София
30 ноември 202408:21
Бурята "Бора" връхлита Гърция с опасно лошо време
30 ноември 202407:46
Снеговалеж в София: Пътищата проходими
30 ноември 202408:06
Сняг по пътищата и затруднено движение на места у нас
30 ноември 202408:08
Снежен уикенд
30 ноември 202406:18