-
13 септември 2022 10:40
- 589
- 0
Пощенска банка пуска на пазара най-новото си финансово решение, което обединява едни от най-търсените от нейните клиенти продукти и предлага богат набор от атрактивни банкови услуги с добавена стойност.
Програма „Welcome“ дава възможност на клиентите на институцията да се възползват от потребителски или жилищен кредит в комбинация с ключовото предимство да използват над 10 допълнителни банкови услуги, включени в пакетната програма „Моето семейство“, без такса за цяла година. По този начин получават нужното финансиране, спестяват време, усилия и средства при ежедневните им банкови операции, а също така могат да се възползват и от специални промоционални условия по кредитна карта. С иновативната концепция банката предлага цялостно банково обслужване, основаващо се на комплексен подход, чрез което отново затвърждава позицията си на предпочитан и доверен финансов партньор.
„С новата ни програма „Welcome“ бихме искали да вдъхнем на клиентите увереността, от която се нуждаят, за да постигнат мечтите си, да реализират плановете и да кажат „Добре дошли“ на идеите, които желаят да осъществят. Услугите, които обединихме в новото ни предложение, са подбрани спрямо новите нагласи на потребителите и целят да отговорят на техните очаквания като им предложат цялостно финансово решение. В Пощенска банка се водим винаги от идеята за безупречното клиентско изживяване, а него постигаме с изключително внимание към всеки детайл и специално отношение, които нашите експерти оказват на индивидуално ниво. С програмата даваме възможност на клиентите да разчитат на сигурни и качествени решения по всяко време, за да имат свободата да изпълняват целите си с лекота“, коментират от Пощенска банка.
Програма „Welcome“ е фокусирана върху нуждата на клиентите от цялостни решения. Като част от условията, които предлага, потребителите получават богат пакет от услуги за ежедневно банкиране с уникалната пакетна програма „Моето семейство“, без такса за цяла година. Тя лесно може да се адаптира към финансовите потребности на клиентите, като членовете на семейството сами решават кои продукти да включат и от кои преференции да се възползват. Към пакет „Моето семейство“ се предлага възможност за защита на семейния бюджет със Застраховка „Защита на дохода“ и Застраховка „Защита на семейството“. Пакетната програма „Моето семейство“ включва едни от най-използваните от клиентите на банката продукти и услуги, необходими за ежедневното банкиране и управлението на семейните финанси. Клиентите на банката могат да спестят до 200 лева от годишния си разход за такси по банкови продукти и услуги. Освен оптимизация на семейния бюджет потребителите могат да спестят и време, ползвайки многобройните възможности за дигитално обслужване на Пощенска банка, включително дигиталният портфейл ONE Wallet. Ежедневното банкиране става лесно, бързо и удобно, адаптирано спрямо потребностите на всеки клиент.
Програма „Welcome“ е създадена в отговор на динамиката на средата и новите очаквания на потребителите. Тя е продължение на мисията на Пощенска банка за поддържане на богата палитра от продукти и услуги, които да осигурят удобството на клиентите и да им предлагат широк спектър от финансови решения. През годините Пощенска банка е отличавана многократно от български и международни издания за своите иновативни решения, които разработва и прилага. През 2022 г. финансовата институция печели приза за „Най-добра банка в банкирането на дребно в България“ (Best Retail Banks, Bulgaria) за пети пореден път в конкурса World Finance Banking Awards на едноименното издание, а по време на наградите „Банка на годината“, организирани от „Асоциация Банка на годината“ в страната, Пощенска банка е обявена за „Банка на годината“ за 2021 г.
Банката осъществява застрахователно посредничество за сключване на застраховка „Защита на дохода“ и по застраховка „Защита на семейството“ в качеството на застрахователен агент на „Кардиф България“ при прилагане на съответните Общи условия. Пълна информация за новата програма „Welcome“, за предлаганите продукти и услуги и условията за кандидатстване, както и изчисленията на спестените разходи, може да бъде открита във всеки офис от широката клонова мрежа на институцията в страната, както и онлайн на www.postbank.bg.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Пощенска банка организира месец на инициативата "Гордея се с труда на моите родители"
17 ноември 202212:16
Пощенска банка отбеляза своята 30-годишнина под надслов "Заедно създаваме бъдещето"
20 октомври 202215:42
Пощенска банка инвестира в обучението на свои служители чрез стратегическо за институцията партньорство с международното бизнес училище INSEAD
17 октомври 202213:45
ЦСКА - София спря победната серия на Лудогорец с гол в 91-ата минута
Томаш поиска футболисти с индивидуална класа за ЦСКА - София и даде пример с Лудогорец
Кубрат Пулев в "Гостът на Sportal.bg": Най-големият успех е да направиш нещо за обществото
Аморим дебютира само с равенство начело на Ман Юнайтед, Ипсуич продължава възходящата си линия
Станимир Стоилов изведе Гьозтепе до фантастичен обрат и знаменита победа над Бешикташ
Реал Мадрид с лекота съкрати аванса на Барселона
Водещи новини
След поканата за преговори от ГЕРБ-СДС към ПП-ДБ: Кога ще се срещнат лидерите
25 ноември 202406:35
Очевидци на нападението над мъж в столичен мол: 10 души го повалиха и го налагаха с боксове
25 ноември 202406:30
Какво време ще донесе новата седмица
25 ноември 202406:27
Време за почивка на душата и тялото, за радост
25 ноември 202406:15
Димитър Главчев: Делян Пеевски не ми е звънял, звънели са ми двама политици
24 ноември 202420:27
Йордан Цонев: Ако ви кажа, че санитарният кордон не ни притеснява, ще бъде много самохвално
24 ноември 202419:01
Бившият правосъден министър Антон Станков: Президентът е естественият баланс при липсата на кабинет
24 ноември 202417:58
Емил Димитров: Яз. "Камчия" остава без вода след 108 дни в случай, че не завали
24 ноември 202418:38
Тодор Тагарев нарече Русия непряка "военна заплаха" за България
24 ноември 202417:52