-
26 юни 2012 16:27
- 858
- 0
Юниливър, Мак Доналдс и Огилви енд Мейдър (OGILVY & MATHER) са най-ефективните рекламодатели и рекламна агенция в света. Юниливър е най-успешният рекламодател в света, Мак Доналдс е най-ефективно рекламираният бранд за втора поредна година, а Огилви е най-добрата глобална рекламна верига.
Американската агенция McKinney пък е най-успешната независима агенция. В България най-ефективната комуникационна агенция е независимата reforma, която за втора поредна година заема престижното място. Това стана ясно след тазгодишното провеждането на 39 регионални фестивала за ефективност на рекламата Effie в целия свят и обявяването на Effie Effectivness Index®.
За втора поредна година организаторите на фестивала за рекламна ефективност представят и Effie Effectivness Index® - индекс за ефективност, организиран в глобална листа от рекламни агенции и рекламодатели, които се нареждат по степен на резултативност на създаваните от тях комуникационни стратегии. Класации за ефективност на рекламодатели и агенции от целия свят е съставен за почти всички региони в света. В Топ 100 на най-добрите по постигнати резултати агенции в Европа е класирана само една българска рекламна агенция. Това е независимата Reforma, която заема 50-то място сред европейските агенции от 46 страни. Reforma се нарежда и на 18-то място в Топ 20 в класацията на европейските независими агенции, които не са представители на глобални рекламни мрежи. Спрямо миналата година, която беше пилотна в учредяването на Effie Effectivness Index®, агенцията е минала напред в класацията с 4 позиции. Reforma е най-ефективната в България агенция за 2012 година според току що отминалия регионален Effie Awards фестивал.
Еffie Worldwide е единствената по рода си престижна награда за ефективност на маркетинговите комуникации и маркетинговата индустрия, която от десетилетия се е превърнала в златен стандарт за постигнати резултати. От основаването си през 1968 година, наградите Effie са гобален символ за резултатност на рекламната комуникация. Наградата се присъжда не само на рекламната агенция, която е създала печелившата стратегия, но и на клиента, който е постигнал ефективни резултати вследствие на прилагането на рекламната стратегия.
Допълнителна информация:
През лятото на 2011 година Effie Worldwide обяви определянето на първия Effie Index – първата глобална класация за ефективността на маркетинговите комуникации и маркетинговата индустрия, която определя най-ефективните агенции, рекламодатели и брандове въз основа на резултатите от повече от 40 национални конкурси Effie.
През 2012 година Effie България обявява първата ранглиста на най-ефективните агенции и рекламодатели въз основа на резултатите от конкурса Effie България 2012.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
„Българската Коледа“ събра над 3 млн. лв.
25 декември 202420:30
"Алфа Рисърч": Не "джендър идеологията" е проблем на българското образование, а агресията, липсата на интерес у учениците и наркотиците
25 декември 202421:32
В пет общини в Ловешко продължава да има населени места без електрозахранване
25 декември 202419:38
След пълното си присъединяване към Шенген. Румъния ще закрие над 30 гранични пункта от 1 януари 2025 г.
25 декември 202422:02
Вкараха в затвора собственика и архитекта на хотел, който се срути при земетресението през 2023 г. и уби 72-ма души
25 декември 202418:04
Собственикът на руския кораб, потънал край Испания: Това е терористичен акт
25 декември 202420:45
Британски медии: Асма Асад е тежко болна от левкемия и медиците са ѝ дали 50 на 50 шанс за оцеляване
25 декември 202421:04
Тувалу е на прага на изчезване вследствие на климатичните промени: правителството "строи" дигитално копие на страната
25 декември 202420:16
До минус 10 градуса се очакват в събота
25 декември 202419:28