Вкусно спестяване с Visa

Visa даде началото на две инициативи, които ви дават възможност да спестявате докато похапвате любимите си ястия. Първата е в партньорство с онлайн платформата foodpanda, а втората се реализира на територията на цялата страна както в големите хипермаркети, така и в малките магазини за храни и стоки от първа необходимост.

Поръчайте пица, суши или скара, както и продукти от любимите ви магазини, и ще получите 15% от сумата обратно по картата си всеки път, когато използвате своята карта Visa, за да платите във foodpanda. Промоцията вече е активна и важи за всяка направена поръчка над 10 лева до 15 май. Освен за бюджета на всеки от нас, с тази инициатива Visa подкрепя и стратегията на платформата за безконтактни, безплатни и безкешови доставки, чрез които се опазва здравето на хората.

Ако сте решили да сготвите вкъщи вкусно ястие, с което да нагостите любимите си хора, напазарувайте необходимите продукти от избраните от вас магазини за хранителни стоки и платете с вашата Visa карта бързо и безпроблемно.

С всяка трансакция над 30 лева имате възможност да спечелите една от наградите – 10 000 на стойност 50 лева и 10 в размер на 1000 лева, които Visa дава всеки месец. Промоцията продължава до 15 юни и в нея участват както големите хранителни вериги, така и малки магазини за хранителни стоки в цялата страна.

Инициативата на Visa не само подкрепя личния бюджет на хората, но и МСП за търговия с хранителни стоки в цялата страна, които участват автоматично в националната кампания.

В допълнение, Visa насърчава действията на издателите на Visa карти за увеличаване на лимита на безконтактните разплащания в България от 50 лв. на 100 лева. Това бе важна стъпка, която има за цел да информира, защити и помогне на хората, да ги улесни с бързите, надеждни и сигурни цифрови плащания. С новия двойно по-висок лимит притежателите на български безконтактни карти могат да използват много по-рядко банкноти и монети, като по този начин няма да бъдат изложени на рискове за здравето, свързани с употребата на пари в брой.

Освен това, картата никога не напуска ръката на клиента по време на безконтактни разплащания, което осигурява допълнителен контрол и сигурност за притежателя ѝ на мястото на продажба. Също така, безконтактните разплащания са по-бързи в сравнение с разплащанията в брой и контактните картови трансакции.

Инициативите на Visa допринасят за информирането на картодържателите ѝ как да се разплащат по-бързо, по-сигурно и по-удобно със своите безконтактни карти и също така ще подпомага личната безопасност на хората, тъй като премахва необходимостта от физически контакт на POS терминалите.

(платено съобщение)

Коментари

  1. 2020.05.15 | 19:25
    не ползвайте виза, когато имате карти като револут и други, за които не плащате и стотинка в цял свят!!!
    1. 2020.05.19 | 10:10
      Не са измамници, много добре знаят какво правят! Целта е друга - ще дойде момент, в който парите като хартия и стойност ще бъдат изтеглени от обращение, затова не спират да тръбят, че са замърсени и да плащаме с карта, а пък шараните треперят да не се заразят от банкноти и монети!
  2. 2020.05.18 | 14:37
    Статия от 15.05 с промоция за поръчки на пици над 10 лева до 15.05
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Медия и реклама

още

Анкета

Ще има ли летен сезон 2020?

Ще има ли летен сезон 2020?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.