-
26 ноември 2019 17:00
- 1317
- 2
С иновативно събитие, което се проведе едновременно в три локации, Пощенска банка официално откри пилотните си дигитални офиси от ново поколение. След успешното си оперативно обединение с Банка Пиреос България, което приключи миналата седмица, Пощенска банка поставя началото на процес по цялостна трансформация на своята още по-широка клонова мрежа.
Концепцията на новите офиси е подчинена на стремежа за отлично потребителско изживяване в контакта с институцията. Тя съчетава, от една страна, обособяване на зони за самообслужване, в които клиентите могат сами да извършват бързо и лесно различни операции, а от друга – залага на по-отворен, уютен и модерен интериор. Новата концепция за офисите на Пощенска банка отговаря на очакванията на съвременните потребители за повече бързина и удобство в банковото обслужване и възможност за по-обстойна лична консултация с банков експерт, който може да предложи конкретно финансово решение.
Първите три центъра на банката от новия тип се намират в София – в Paradise Center, в The Mall и на ул. „Бели Дунав“. Те бяха открити едновременно от трима топ мениджъри на Пощенска банка – Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС, Димитър Шумаров, изпълнителен директор, главен финансов директор и член на УС, и Асен Ягодин, изпълнителен директор и член на УС. Интерактивна инсталация на декоративно дърво, което „оживя“ по време на събитието с помощта на специално създаден 3D мапинг, представи символично синергията между технологиите и грижата за природата, заложена във философията за развитие на Пощенска банка.
"След обединението с Банка Пиреос Пощенска банка вече е още по-голяма, по-силна и по-динамична институция, която затвърди позицията си на системен участник на пазара и на компания с иновативен дух, която не просто следва тенденциите, а ги създава. Клоновата ни мрежа стана по-широка и започваме да я трансформираме, за да постигнем още по-добро клиентско изживяване, което е основният ни приоритет. С новите си дигитални клонове надграждаме добрите практики на Пощенска банка по отношение на обслужването и осигуряването на отлично потребителско изживяване в контакта с нас, за което само преди седмица бяхме отличени със злато в един от най-престижните европейски конкурси в банковия сектор - The Retail Banking: Europe 2019 Awards. В проучване, което направихме с Гемиус, над 80% от потребителите споделиха, че все още предпочитат личната консултация с банков консултант за спецификите на продуктите. Тази идея залегна в трансформацията на нашите офиси. Фокусът се измества от традиционните банкови услуги към персоналната консултация на клиента и предлагането на гъвкаво решение на конкретните му потребности, което е силата на Пощенска банка. Рутинните операции пък се изнасят в зоната за самообслужване, което е голямото удобство за клиентите, защото им пести време и е модерно и практично решение за тях. С новата концепция на нашите офиси за пореден път доказваме, че в Пощенска банка сме иновативни, модерни и успяваме да предлагаме добавена стойност за клиентите и обществото“, заяви Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка.
С тези думи тя се обърна към гостите на събитието в Paradise Center и символично „преряза“ дигиталната led лента, с което официално откри иновативния клон. Речта ѝ беше предавана на живо в останалите два нови центъра на банката, в които с речи и „прерязване“ на дигитални ленти се включиха Димитър Шумаров и Асен Ягодин.
Синхронизираното откриване на трите иновативни клона на Пощенска банка отбеляза и успешното финализиране на оперативното обединение на Пощенска банка и Банка Пиреос България, което приключи на 18 ноември 2019 г. и беше осъществено за рекордно кратък срок от по-малко от 5 месеца. С това двете банки продължават заедно напред като една институция, която ще работи под търговската марка „Пощенска банка“. Водещ на събитието беше Орлин Павлов, който поздрави гостите с песента „Заедно“ – специална препратка към мащабната комуникационна кампания за обединението на Пощенска банка и Банка Пиреос, която премина под мотото „Заедно напред“.
В трите нови клона на Пощенска банка има обособени дигитални зони за самообслужване, банкомати с депозитни функции и големи сензорни (touch-screen) екрани с информация за актуалните предложения на банката и условия по банкови продукти. Там клиентите могат сами да извършват справки, да плащат битови сметки, да правят преводи с Western Union и да сменят своя ПИН код. Те също така имат възможност да внасят и теглят от сметките си в банката като използват ATM с депозитна функция. Потребителите могат да получават актуална информация за продукти и услуги на банката директно на големите сензорни екрани в офисите и така да помогнат за намаляване на ползването на хартия. Поетапно зоните за самообслужване на Пощенска банка ще разширяват предлаганите възможности като ще включват и транзакции между сметки, кандидатстване за кредит и други банкови услуги.
След обединението с Банка Пиреос Пощенска банка вече разполага с още по-широка клонова мрежа в цялата страна от над 200 офиса и ще продължи да предлага иновативни продукти и услуги, високо качество на обслужването и гъвкави финансови решения за индивидуални и бизнес потребители. Пощенска банка има пазарен дял от над 10% по размер на активи, кредити и депозити на българския пазар и очакванията са тя да заеме трето място по размер на кредитния портфейл с обем от 7.5 млрд. лв. и по размер на депозитите – с 9.3 млрд. лв. Така банката затвърждава позицията си като системна за пазара банка и лидер в нововъведенията и формирането на тенденциите в банковия сектор в страната.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
11-те на Славия и Крумовград
Джанлоренцо Бленджини: Голямата цел Лос Анджелис 2028 е изпълнима
Кириякос Георгиу разказа за премеждията си в Спартак (Варна)
Салах: Разочарован съм, по-скоро съм вън от Ливърпул, отколкото вътре
Щутгарт и Торино с интерес към Петко Христов
Руснаци напират за защитник на Левски
Коментари 2
Добави2019.11.26 | 19:48
Това е единствената глупава банка която ти праща някакъв си код през три месеца, зада си гледаш баланса онлайн по телефона.Иначе трябва да ходиш във офиса на 150 км да попълваш някаква форма задате пуснат отново.На запада вече говорят на съкратени езици,зада е по бързо и удобно а ние тук се правим на по умни от тях.
Добави коментар
Водещи новини
Антон Златанов: България ще изпълнява перфектно задълженията си и след като влезе в Шенген по суша
25 ноември 202415:36
Слави Трифонов: Твърдо не Борисов да е премиер, а Атанасов - председател на НС
25 ноември 202415:26
Дончева: Ако същите „лавандулки“ се борят с Пеевски с една декларация за санитарен кордон, тя няма да свърши работа на никого
25 ноември 202413:10
Кънчо Стойчев: Радев е патриот и ще жертва мандата си, а не България
25 ноември 202414:00
Говори още един очевидец на публичния бой в столичен мол
25 ноември 202414:56
Водещите новини! Брутално нападение и насилие в столичен мол: 10 младежи с качулки бият служител – направил им забележка (и още…)
25 ноември 202413:17
Учители излизат на протест до две седмици, ако им замразят заплатите за 2025 г.
25 ноември 202413:37
Войната на Русия срещу Украйна доведе до нова ескалация между Запада и Москва
25 ноември 202413:44
„Ръката на мъртвеца“: Системата, която би могла да срине света, и гаранцията на Путин, че ще остане жив
25 ноември 202414:16
2019.11.27 | 09:31
Няма друга банка с толкова остаряло мислене. Могат да ти скъсат нервите. За каква дигитализация, за какви пет лева става дума, като през мобилното им приложение дори не може да прехвърляш пари в друга сметка. Да не говорим, че още искат куп документи на хартия. Цяла гора отива за едно искане за кредит. А служителите им, особено тези в централата им - е, по-мързеливо племе няма.