За значението на добрия лидер по време на голяма промяна

През последните няколко години светът се променя - в някои отношения това става бързо, в други, отнема време, но трансформацията е или ще бъде факт. В тютюневата индустрия промяната се усеща силно и се случва сравнително скоростно, което от своя страна налага ръководството на високо ниво и на мениджърите надолу в йерархията да действат решително и същевременно, гъвкаво, да са смели, но и разумни, да са отворени към новото, но без да загърбват годините опит.

Светът се променя и става бездимен, а тютюневият гигант Филип Морис Интернешънъл от производител на конвенционални цигари, се превръща в технологичен стартъп. Работата, която вършат десетки хиляди негови служители по света, променя към по-добро живота на стотици пушачи по света, давайки им по-добра алтернатива. Моментът е критичен и значението на добрия лидер в миговете преди, по време и след промяната е огромно.

Джордж Маргонис е управител на Филип Морис България и има 18 години опит в компанията. Кариерата му започва в отдел “Продажби” в гръцкия филиал на концерна. След това сe мести в централата на дружеството в Швейцария, за да заеме позицията Регионален мениджър “Стратегии за продажбите” за Европейския съюз. През 2014 година е назначен за директор на “Продажби и дистрибуция” за Гърция, Кипър и Малта.

Попитахме г-н Маргонис как започна трансформацията във Филип Морис Интернешънъл и в каква посока се движи тя:

"Внушителната трансформация, през която преминаваме днес във Филип Морис Интернешънъл, започна с една смела визия: да предостави на пълнолетните пушачи по света един по-добър избор. Ние реализираме на практика тази амбициозна визия, като разработваме продукти без дим, които са по-добрата алтернатива на продължителното пушене. До момента, за повече от 10 години, сме инвестирали над 6 милиарда долара, наели сме над 400 научни изследователи и експерти, които да разработят продукти, които да са по-добра алтернатива на продължителното пушене. Тук е важно да отбележа, че всички тези продукти са насочени към пълнолетни пушачи и към хора, които иначе биха продължили да пушат."

Прочети цялото интервю и научи повече за трансформацията във Филип Морис България в специалния проект на Novini.bg

Материалът е изготвен с подкрепата на Филип Морис България   

 

 

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.