InterContinental Sofia - над 90% удовлетвореност сред служителите

Секторът на туризма в България вече година и половина може да се гордее, че носителят на приза „Най-добър нов хотел в Европа“ към престижните Световни награди за туризъм 2019 г., се намира в сърцето на София. От същото издание на награди е и призът „Най-добър хотел в България“, който е още едно свидетелство, че хотелът се утвърждава като икона на съвременния лукс в страната.

Привличането на множество местни и чуждестранни гости подпомага значително и туристическия, и развлекателен бизнес в столицата. Хотелът е победител и в Световните награди за луксозни хотели 2019 и носител на множество вътрешни за веригата призове.

Всичко това е факт, благодарение на установените традиции за спазване на най-високите стандарти за качество и осигуряването на отлични условия на труд за служителите. „Впечатляващите резултати на InterContinental Sofia по всички показатели на хотелското обслужване са факт благодарение на невероятния ни екип от професионалисти – от пиколите, през служителите на рецепция, храни и напитки, хотелско домакинство, до администрация. Без отдадеността и усърдието на всеки един от тях, това не би било възможно.“ – споделя Генералният мениджър г-н Анджело Зукала. Безопасните и здравословни условия на труд се подобряват благодарение на Съвета по социални дейности, който ежемесечно се грижи за организирането на спортни и развлекателни дейности, честване на празници, обучения, отдих и грижа за здравето, екологични инициативи и зелени проекти. Впечатляващи са и резултатите от проучването за удовлетвореност сред служителите, което показва завидните над 90 % положителни отзиви за мениджмънта на хотела.

Освен това, InterContinental Sofia има активна политика за опазване на околната среда. За втора поредна година, хотелът участва в мащабната инициатива „Да изчистим България заедно“ с почистване на паркове или реновиране на съоръжения. В допълнение, служителите участват и в различни инициативи, организирани на вътрешно ниво, като „Ден без електричество“ и „Ден без автомобили“. Вместо пластмасови сламки, хотелът използва такива от паста и намалява драстично употребата на пластмаса. Предстои въвеждането на по-големи разфасовки за шампоан и балсам за многократна употреба. Опазването на околната среда чрез намаляване употребата на пластмаса и излъчването на въглеродни емисии във въздуха е ключово звено, защото успешният бизнес върви ръка за ръка с доброто бъдеще на Планетата.

(платено съобщение)

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Зимата идва, сменихте ли гумите на колата?

Зимата идва, сменихте ли гумите на колата?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.