Българската асоциация на рекламодателите удължава срока за участие в бизнес конкурсите на BAAwards 2019

Днес УС на БАР реши рекламодатели и комуникационни агенции да имат на разположение още една седмица, за да подават свои заявки за участие в конкурсите за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2019).

Кампании, които са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. ще се приемат онлайн до 15 септември 2019 на сайта на BAAwards’2019.

BAAwards 2019 е определила 5 тематични категории:

- Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

- Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)

- Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)

- Бранд активационна  кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)

- Бранд активационна  кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

Заявките в двата бизнес конкурса се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Председател е Свилен Стрезов, маркетингов директор на Актавис ЕАД и председател на УС на БАР. Членовете на съдийските групи са представени в секция „жури“ на сайта на конкурсите BAAwards 2019.

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: “ BAAwards 2019 е в разгара си. Удължаваме срока до 15 септември, за да дадем максимална възможност на рекламодатели и комуникационни агенции да се представят в двата отделни бизнес конкурса. Колкото по-богато е „съдържанието“ на конкурсите за наградите на БАР, толкова по-богато и полезно за професионалната общност ще бъде и тяхното ноу-хау, което ще представим през ноември и декември. BAAwards 2019 е компас, който задава на рекламодателите, комуникационните агенци и студентите маркетолози посока към най-високото ниво „Четвърто измерение“ на професионализъм. Сега е времето да отличим и представим най-добрите, и ние, в БАР правим всичко необходимо за да улесним участието им!“

Важни дати за бизнес конкурсите в BAAwards 2019

- Участват кампании, реализирани в периода 01.01.2018-30.06.2019г.

- Заявки за участие в бизнес конкурсите се приемат между 03.06.2019-15.09.2019г.

- Оценяване и определяне на победителите: между 16.9.2019-30.9.2019 г.

- Галасъбитие за връчване на наградите: между 22-24.10.2019г., датата ще бъде обявена по-късно

Подробна информация за конкурсите BAAwards 2019, може да намерите на сайта на конкурса.

За БАР:

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/bg

(платено съобщение)

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Идват ли криза и/или рецесия?

Идват ли криза и/или рецесия?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.