Българската асоциация на рекламодателите обобщи изводите от BAAwards 2019

22.11.2019г. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от конкурсите в 6-тото издание на  BAAwards - 2019.  Кампаниите, които получиха признание за професионализъм от най-високото, четвърто измерение на маркетинга, са обобщени в BAAwards 2019 “ноу хау” секцията https://baawards.com/arhiv/nou-hau/.

Победители в отделните конкурси и категории на BAAwards 2019, споделиха историите на създаването техните кампании, като отговориха на въпросите какви бяха предизвикателствата пред тях, каква е мисията им в конкретната кампания, която са реализирали, какъв е пътят, който са изминали, от идеята към целта, как я осъществяват и какво са постигнали.

Отговорите на всеки от победителите, заедно с отличената кампания, може да разгледате в брошурите публикувани на https://baawards.com/arhiv/nou-hau/ .

Носителите на златни и сребърни отличия от отделните конкурси BAAwards 2019  и техните кампании, които са включени в „ноу хау“ секцията са:

Рекламодатели:

Санофи България: Върнете си съня, за който мечтаете
Загорка IPA: Българско пиво по британска рецепта
Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд: Свежите супергерои
БЕЛЛА България: Само мажеш и печеш
Актавис ЕАД: Геритамин – доказана формула за красота
Юниливър: Dove търси историите на истинската красота
FOX NETWORK GROUP BULGARIA: Планета или пластмаса?
TELUS International Europe:  Твоята първа работа има значение

Комуникационни агенции:

Агенция RED LION: Novanight с тройно действие. Лансираща кампания
Агенция Next Consult: Дигитална трансформация на бизнес – Ролпласт
Агенция Маккан София ООД: The Great Swap
Агенция B+RED: Почисти и разкраси с Cif
Агенция Маккан София ООД: Иди, учи и се върни
Агенция Publicis Dialog: Пролетна промоция на Visa

Студентски отбори: 

• Отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова: Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки!
• Студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска: Yamm specialty shop
  

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „Рекордните резултати, постигнати в шестото издание на конкурсите BAAwards 2019,  допринасят да разширим „ноу-хау“ спектъра и да дадем нови хоризонти за развитие на маркетинговите комуникации. Радваме се, че конкурсът стимулира сектора и помага на професионалистите в маркетинга да търсят и да откриват нови измерения. С поглед към следващото издание, успех на всички в новите предизвикателства!

 

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Ще има ли летен сезон 2020?

Ще има ли летен сезон 2020?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.