Започна гроздоберът на Совиньон блан в Пловдивско

Един от най-важните периоди за винопроизводителите – гроздоберът вече започна в Пловдивско. Популярната изба в региона New Bloom Winery, намираща се в Съединение, започна с прибирането на Совиньон блан в края на миналата седмица. За производителя този сорт е особено важен и се е превърнал в емблема за качествата на техните вина. Две поредни години именно със Совиньон блан избата печели най-високото възможно отличие Best ot class на международния винен конкурс в Лос Анджелис. През 2018 година ценната награда отиде за българския Совиньон блан в серията Face to Face (F2F), а през тази - отново със същия сорт, но в по-базовата марка Pixels.

Гроздоберът е една от най-важните стъпки в процеса на винопроизводството. Времето заприбиране на реколтата се определя преди всичко от зрелостта на гроздето, измерена от нивата на захар, киселинност и танин. На базата на тези фактори винопроизводителите решават кога точно да започнат да берат спрямо плановете им какво вино искат да произведат. Ако преди десетилетие гроздоберът традиционно е стартирал през септември с промените на климата все по-често винарите започват да берат през август.

Според екипа на New Bloom Winery тази година реколтата е с много добри показатели. „Проведохме всички необходими агротехнически мероприятия и въпреки валежите в района, успяхме да съхраним качеството на гроздето. Захарността му достигна 21%.”, обясниха от винарната. Модата във виното в момента е да се пият по-леки вина, с плодови нотки във вкуса и аромата, а за тях не се изисква гроздето да е с много високо съдържание на захари, разказват още винените експерти. Сортът Совиньон блан е сред най-популярните както по света, така и у нас. В ресторантите и заведенията той е най-предпочитаният бял сорт. Гроздоберът в New Bloom се извършва на ръка, за да се запази свежестта и целостта на плода. Структурата на лозовите масиви и избата в близост позволява на екипа да осъществи контрол във всяка една точка в производството.

През последните години New Bloom Winery – или както е известна избата от Съединение следва нова линия – да прави модерни вина, отговарящи на световните тенденции, с повече плодовост. Главен енолог на винарната е Владимир Влъчков. Всички вина се произвеждат от собствени лозови масиви – близо 6000 дка в Тракийска низина. През 2017 г. този регион намери място сред най-добрите за винолюбители. В избата залагат на класически френски сортове като Совиньон блан, Шардоне, Каберне Совиньон, Мерло, Сира, така и на малко известни немски разновидности – Дорнфелдер, Регент и италианската Глера, от която се прави Просеко. Освен марките Face to Face и Pixels, избата произвежда и серията Verano Azur.

(платено съобщение)

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Очаквате ли поскъпване на петрола?

Очаквате ли поскъпване на петрола?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.