Българско вино от немския сорт Дорнфелдер спечели голям златен медал на „Световното по вино“

България спечели общо 45 медала на „Световното по вино“. Така експертите наричат  Concours Mondial de Bruxelles – единственият пътуващ винен конкурс в Европа и единственият международен конкурс, в който се прави допълнителна проверка на наградените вина, за да се гарантира последователност при качеството.

Четири от родните вина постигнаха най-висок резултат – за т.нар. голям златен медал (над 92 точки). Едно от вината с такава оценка е Face to Face (F2F) от немския сорт Дорнфледер.  Произвежда се от модерната изба в Съединение New Bloom Winery. Избата успя да спечели още четири отличия -  два златни медала за серията PIXELS – от немския сорт Регент, за PIXELS Каберне Совиньон и две сребърни за F2F Каберне Совиньон, Сира и Регент и F2F Розе. През миналата година New Bloom Winery, чието име  буквално означава нов разцвет, цъфтеж, също спечели пет отличия, но нямаше голям златен медал.

Винарната е единствената у нас, която работи с немските Дорнфелдер и Регент. Дори германските им партньори са учудени от резултатите, които постигат у нас тези винени разновидности. New Bloom Winery залага  на иновациите, на особеностите на тероара и строгия контрол на всеки етап от производство – от лозовия масив до бутилирането и съхранението на бутилките. Серията Face to Face е кръстена на комуникацията „лице в лице“ – именно две стилизирани лица, обърнати едно към друго са изобразени и на етикетите. Бутилките се запечатват ръчно с восък. Медалите на Concours Mondial de Bruxelles са поредното голямо отличие за продуктите на New Bloom Winery на международната винена сцена. Големият златен медалист F2F Дорнфелдер има в колекцията си сребро от миналогодишното издание на „Световното по вино“, както и златен медал Mundus Vini 2015 и сребърен за първата реколта от виното на Mundus Vini 2014.

Двата златни медала от Mondial de Bruxelles 2019 са за червените вина в серията PIXELS, при които е приложена друга иновация -  затварят се с уникалната трипластова тапа Ardea Seal, която позволява съхранение на напитката след отваряне за по-дълго време. Подобна тапа се използва за скъпите френски вина от най-висококачествените лозя на Кот д'Ор и Шабли в Бургундия, в категорията гранд крю.

В тазгодишното издание на конкурса бяха изпратени 9150 проби от 46 различни държави. Испания е с най-много отличия – общо 626, Франция е втора с 614. Традиционните италиански сортове изстрелват Италия напред – трето място по брой награди – общо 383. Само един процент от наградените вина успяват да покрият критериите за голям златен медал на Concours Mondial de Bruxelles. Над 50 % от всички медалисти в състезанието се продават на цена под 8,5 евро, което потвърждава отличното съотношение цена-качество. Вината са оценявани от над 300 винени експерти от целия свят.

   

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.