Байер увеличава усилията си за подкрепа на стартиращи компании за дигитални технологии в сферата на здравеопазването

 От тази година Байер си поставя още по-амбициозни цели като пионер в сътрудничеството си със стартиращи компании в сферата на дигиталните технологии и иновации, свързани със здравеопазването. Компанията заменя досегашната си стратегия за еднократно подпомагане на стартъп дигитални бизнеси с нов подход за дългосрочно сътрудничество в конкретни ключови направления като дигитална терапия, изкуствен интелект за разработване на медикаменти, информационни и комуникационни платформи в подкрепа на пациенти с различни диагнози и др. С тази цел Байер комбинира програмите G4A и се концентрира върху дългосрочни партньорства и инвестиции.

„Екосистемата на дигиталните технологии в здравеопазването съзрява през годините и вече има някои много добре разработени стартъпи в стойностната верига. Поставихме си за цел да опростим начина, по който Байер си партнира с предприемачите и да можем да им предлагаме повече и по-бързи иновативни решения. Така настъпи моментът да пренесем работата си на следващото ниво“, казва Юджийн Борукович, Глобален директор "Дигитално здравеопазване" на Байер.

Трите съществуващи до момента програми в G4A – “Accelerator”, “Dealmaker” и “Generator”, се сливат в един проект, наречен G4A Партньорства (G4A Partnerships), който е насочен към стартиращи технологични компании в здравния сектор на различни етапи от развитието им. За подбора на нови партньори, Байер ще определя конкретни направления, в които стартиращите компании да предлагат решения. След това най-идейните подходи ще се реализират от екипи на стартъпите в сътрудничество с Байер. Тези кооперативни проекти ще се осъществяват след подписване на писмо за намерение. Стартиращите компании не само ще получат първоначално еднократно финансиране от 50 до 100 хил. евро, но също така ще получават инвестиции, когато постигат набелязаните си дългосрочни цели, планирани заедно с менторите от Байер. Първите предизвикателства по новия модел на работа бяха обявени в началото на април. Те са в сферите на:
    •    Сърдечно-съдова система
    •    Дерматология
    •    Дигитални терапии
    •    Глобално здравеопазване
    •    Невротехнология
    •    Онкология
    •    Офталмология
    •    Пулмология
    •    Женско здраве
    •    Радиология

Срокът за кандидати тази година продължава до 31 май 2019 след което най-обещаващите проекти ще бъдат избрани и поканени за сътрудничество с Байер.

„Нашата цел е да създаваме нови здравни решения, които променят отношението към здравето“, коментира д-р Жужана Варга, ръководителят на новата програма G4A Партньорства. „Убедени сме, че дългосрочните партньорства с компании за дигитални технологии в сферата на здравеопазването, с които споделяме едни възгледи и отдаденост към тази мисия, е най-добрият подход, за постигане на крайната цел“.

На 14ти и 15ти май G4A участва в Webit в София и всички, които се интересуват могат да дойдат и да чуят презентацията на Юджийн Борукович на 15ти май по време на Health Summit или да получат повече информация на щанда на G4A.

За G4A

Байер събира всички инициативи на компанията в сферата на дигиталните технологии в здравеопазването под едно име – G4A (преди Grants4Apps). В тези инициативи са насочени усилията на компанията за откриване на нови технологии, бизнес модели и пазарни тенденции, включително в сътрудничество със стартиращи бизнеси. От началото на програмата през 2013 г. Байер е подкрепила над 149 дигитални компании, включително с директни инвестиции в 29 компании, сред които Agamon, KinAptic,Turbine, and xbird. В момента G4A работи в 12 държави, развивайки и промотирайки иновативни решения за здравето за целия свят.

 

(платено съобщение)

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Одобрявате ли идеята за обратно начисляване на ДДС за плодовете и зеленчуците у нас?

Одобрявате ли идеята за обратно начисляване на ДДС за плодовете и зеленчуците у нас?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.