Избраха любимата марка българска ракия

„Пещерска“ бе отличена като любима марка ракия на българите в четвъртото издание на конкурса „Златната изба“,  организиран от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Категорията е включена за първи път като бяха номинирани 48 различни ракии на родни производители. „Пещерска“ събра най-висок вот в онлайн гласуването.

Любопитна подробност е, че ракията се прави по автентичната си рецепта и е първата, която от регионална се налага в национален мащаб. Благодарение на нея Пещера се утвърждава като качествен производител на високоалкохолната напитка.

Компанията, която я произвежда VP Brands International (познатa със старото си име „Винпром Пещера“), е успяла да внедри затворен цикъл на производство. Собствените лозови масиви позволяват стриктен контрол на суровината още на лозето. А базата в Пещера покрива най-високите международни стандарти в алкохолната индустрия – от дестилацията, през отлежаването и дистрибуцията. „Отличието е резултат на много усилия, труд, професионализъм и постоянни инвестиции и е висока оценка, че сме си свършили работата добре.“, коментираха от VP Brands International. Проучванията сочат, че ракията макар и бавно започва да си пробива устойчив път в начина на живот на по-младите, градски консуматори. Тя все по-често присъства в коктейл менютата на баровете.

Конкурсът „Златната изба на България” се провежда за четвърти път. Победителите се определят чрез онлайн гласуване. Според главния редактор на сайта Димитър Дженев именно платформата на социалните мрежи и онлайн гласуването е най-обективният фактор какво се харесва на пазара и какви са предпочитанията на младите и активни хора. Целта на конкурса е да се насърчи работата на модерните производители в България.  Събитието е под патронажа на Министерство на икономиката. Според заместник-министъра на икономиката Лъчезар Борисов фирмите в лозаро-винарския сектор допринасят за износа на страната и спомагат за стабилността на икономиката. Той призова заедно да се защитава името на България.

 

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

  1. 2019.05.09 | 19:10

    Пещерска ?????
    Лелеиййй антифриз е по добре !

  2. 2019.05.09 | 12:14

    И да триете пак сте боклуци

  3. 2019.05.09 | 12:13

    Много съм търпелив боклуци

  4. 2019.05.09 | 12:10

    Всички ракий прозведени индустриално са на основа спирт каза но на Български нямат нищо общо с ракията.

  5. 2019.05.09 | 11:39

    бравао

  6. 2019.05.09 | 10:54

    Домашната.

  7. 2019.05.09 | 10:50

    тоя у лево направо ги е опитал всичките :D

  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Медия и реклама

още

Анкета

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.