Ела на Webit.Festival и научи пръв как ще живеем в градовете на бъдещето

До 2050 година на планетата ще живеят близо 10 милиарда души, а над половината от тях ще населява мегаполиси. Бъдещето принадлежи на градовете, но как да направим така, че да направим живота в тях по-поносим и удобен за всички ни?

За поредна година, отговорите на този екзистенциален въпрос дава Webit.Festival Europe - най-голямото събитие за дигитални технологии и иновации в тази част на света. 11-ото издание на фестивала очаква да привлече над 10 000 гости от 111 държави, а на сцените на Webit ще се качат над 450 лектора, които ще направят своите прогнози за обозримото бъдеще.

Събитието отново се провежда под патронажа на столичния кмет Йорданка ФандъковаЙорданка Фандъкова Йорданка Асенова Фандъкова е родена в Самоков. Завършва средното си образование в 35-а руска, която още на 13 май ще даде официален пример за топ лекторите на Webit заедно с еврокомисаря за Дигитална икономика и общество Мария ГабриелМария Габриел Мария Иванова Габриел е родена на 20 май 1979 г. в Гоце Делчев. През 1997 г. завършва Езикова.

Наболялата през последните години тема със замърсяването на въздуха, непоносимия трафик в пикови часове и затрудненото паркиране в града са само част от факторите, които показват, че София има спешна нужда от мерки, които да превърнат столицата в умен град. Разбира се, не малко такива вече бяха предприети от градската администрация през последните години. Може би най-добрата рецепта за технологично развитие на град с население като София е доброто партньорство между публичния и частния сектор. Частните компании са способни да предоставят както финансиране, така и технически познания и иновации, с които да подкрепят усилията на местната администрация.

Прогнозите за обозримото бъдеще сочат, че 80% от световния брутен вътрешен продукт ще бъде създаван в градовете. В същото време, те ще отговарят за 75% от въглеродните емисии на планетата. Това означава, че за да посрещнат ангажиментите от Парижкото споразумение за справяне с климатичните промени, те ще трябва да интегрират умни технологии за устойчиво развитие.

Успешни примери за това могат да бъдат открити в целия свят. Въпреки това, е изключително важно местните администрации да не се съсредоточават единствено върху отиркването на технологични решения, но и върху жителите на градовете си.

Именно създаването на щастие е една от основните цели на Webit през годините. Създателят на фондацията и неин изпълнителен председател д-р Пламен Русев вярва, че щастието се намира там, където хората могат да бъдат успешни, без да се налага да се разделят със семейството, роднините и приятелите си.

“Да овластявам хората, да ги карам да се чувстват по-уверени в себе си и да им помагам да осъзнаят и да се борят за собствените си, а не тези на някой друг мечти, и да дават своя принос за обществото. Това са моите рецепти за щастие, които полагат основата на философията на Webit”, казва още той.

Очаква се до 2022 година световните инвестиции в умни градове да достигнат $158 милиарда. Големите технологични гиганти могат да се възползват от този ръст не само като предоставят хардуер и софтуер, но и като гарантират допълнителни услуги.

В същото време, прилагането на умни технологични решения за градска среда отваря нови високоплатени работни места в сверите на компютърните технологии и киберсигурността.

Сред топ лекторите на Webit личат имената на изпълнителният директор на Airbus Defence and Space Дирк Хоке, вицепрезидентът на Amazon Пол Майснер, съоснователят на Crispin Porter + Bogusky, Чък Портър, президентът на D-Wave Systems Бо Евалд, старши партньорът в McKinsey & Co, Пол Уилмот, заместник-директорът на Световната търговска организация Янов Фредерик Ага, еврокомисарят по дигитална икономика и дигитално общество Мария ГабриелМария Габриел Мария Иванова Габриел е родена на 20 май 1979 г. в Гоце Делчев. През 1997 г. завършва Езикова и още мнозина.

Пълен списък на лекторите на Webit.Festival Europe 2019 можете да видите тук, а билети за събитието можете да закупите тук. Елате на Webit и станете свидетели на Бъдещето, което идва у нас!

Медийно партньорство

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Медия и реклама

още

Анкета

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.