Буквите оживяват с Детското меню в Макдоналдс

Всеки ден милиони семейства посещават ресторантите на Макдоналдс в цял свят, за да споделят топли семейни моменти заедно. Като най-посещаваната верига за ресторанти в света, Макдоналдс осъзнава  своя потенциал за подпомагане семействата чрез предлаганите детски менюта Happy Meal.

Част от грижата и насочеността към семействата е програмата Макдоналдс Детско меню читатели (Happy Meal Readers), която вдъхновява децата към четенето на книжки чрез предлагането им като опция в детските Happy Meal менютата. Програмата е създадена с грижа към семействата и е важна стъпка в целта за създаване на по-добър Макдоналдс. Страстта към четенето е още от 2001 г., когато в Швеция за първи път Макдоналдс въвежда детските книжки като част от Happy Meal менютата. Оттогава, други пазари също се присъединяват към тази инициатива, която сега се нарича Макдоналдс Детско меню читатели. До ден днешен Макдоналдс по света е разпространил близо 450 милиона книжки чрез своята програма.

Макдоналдс осъзнава тази голяма възможност и потенциал на своя мащаб да вдъхновява четенето на книжки като го направи забавно за децата и техните семейства. Имайки в предвид това, през 2019 г. McDonald’s® продължава своя ангажимент към четенето като въвежда в 82 пазара изключителната поредица от 12 книги, написани от Кресида Коуел, известна най-вече с поредицата си „Как да си дресираш дракон“. Книжките са внимателно създадени, така че да могат да се четат заедно в семейството. Вече може да се избере книжка или играчка с всяко детско меню Happy Meal. Предлагат се по две нови книжки на всеки осем седмици. Приключенията на близнаците Трийтоп се фокусират върху семейство, което е построило машина на времето, за да се върне назад и да проучи ерата на динозаврите.

Тази изключителна поредица от книжки е налична и в мобилното приложение на Макдоналдс Happy Studio/McPlay в участващите страни, включително и в България. Това допълнително прави четенето забавно за всички в семейството, както и допълнително вдъхновява страстта на децата към него.

 

Коментари

  1. 2019.04.11 | 16:11

    Макдоналдс тровят децата с техните безполезни храни. Вместо да предлагат книжки, да вземат да предлагат по-здравословна храна.

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.