Международният конкурс за дизайн jumpthegap® - повод за среща на дизайнери и интересна дискусия в Експо Баня София

София, 12 март 2019 – За пореден път, в рамките на международния конкурс за дизайн jumpthegap®, Експо Баня София бе домакин на jumpthegap®(talk) среща, част от цикъла международни дискусии за архитектура и дизайн. Хосеп Конгост, директор Дизайн и иновации в Roca, член на журито на международния конкурс за дизайн и архитектура jumpthegap® и Генчо Гоев, един от водещите съвременни дизайнери у нас, създател на Национална платформа за интериорен дизайн „Дибла”, споделиха професионален опит и дискутираха по въпроси за съвременния дизайн с млади български професионалисти.

Срещата в София бе и в подкрепа на младите дизайнери и архитекти, желаещи да участват в международния конкурс за дизайн jumpthegap®. Домакините от Рока България представиха в детайли настоящото осмо издание на конкурса в търсене на банята на бъдещето.  С интересни примери и факти, от гледна точка на Roca като производител на продукти за баня с повече от век опит, Хосеп Конгост представи развитието на дизайна на банята или т.нар. от него Р-еволюция на това пространство. От чисто функционален дизайн на обекти, днес посоката е smart технологии в банята и интегриран дизайн на продукти и услуги. Най-важното е тези продукти и услуги да отговарят възможно най-точно на потребностите на хората, които ще ги ползват.

Как този дизайн оживява с продуктите в дома или общественото пространство представи Генчо Гоев. Той сподели своя опит на успешен интериорен дизайнер в България. Неговата гледна точка допълни дискусията и отново постави акцент върху въпроса „За кого се прави дизайн?“. Опознаването на потребителя е водещо за добрия иновативен и успешен дизайн. Генчо Гоев също насърчи младите български дизайнери и архитекти да приемат предизвикателството за участие в осмото издание на международния конкурс  jumpthegap®.

„Най-трудното е да се синтезира идеята. Тя трябва се представи така, че да бъде разбрана от пръв поглед.“, сподели Хосеп Конгост за успешно участие в конкурса. За него още „вдъхновението за дизайна е навън, в света около нас.“ и „Конкурсът е за представяне на нови визионерски идеи, макар и неизпълними засега.“

Международен конкурс за дизайн и архитектура jumpthegap® - осмо издание 2018-2019

jumpthegap® е международен конкурс за дизайн, инициатива на мултинационалната компания Roca. Провежда се на всеки две години. От първото издание през 2004 г., jumpthegap® е в сътрудничество с Център за дизайн Барселона (BCD Barcelona Centre de Disseny). За изминалите седем издания, конкурсът има над 20 600 участници от 134 страни.

Вече утвърден в световен мащаб, конкурсът има за цел да предложи платформа, където студенти по архитектура и дизайн и професионалисти на възраст под 40 години да покажат своя талант чрез концептуални, устойчиви и иновативни решения за банята на бъдещето.

Общият награден фонд в осмото издание на конкурса е 26 000 евро. Работещи професионалисти и учащи се състезават в отделни категории. В конкурса се присъждат три награди: по една награда от 10 000 евро в двете категории Професионалисти и Студенти и специална награда за устойчивост на Фондация We Are Water в размер 6 000 евро. Международното жури на jumpthegap® обединява признати водещи специалисти от областта на архитектурата и дизайна.

Срокът за регистрация за участие в конкурса е 27 март 2019 г., а за подаване на самите проекти – 25 април 2019г. Допълнителна информация за конкурса и журито на български език може да прочетете ТУК.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.