Адриано Челентано разочарова феновете си с ТВ шоу

Истината в поговорката, че никога не е късно да станеш за резил, я потвърди на 81 години самият Адриано Челентано, пише "Монитор".

Живата легенда на италианската естрада, певецът, чиито парчета са тананикали поне три поколения не само из Апенините, актьорът и режисьорът, чиито филми са разсмивали мало и голямо по цялата планета, се издъни нечовешки с едно мижаво телевизионно шоу. На което Челентано се саморекламираше поне от месец като основен водещ, главен сценарист, автор, композитор и режисьор, но което след като бе излъчено в понеделник и вторник в най-гледаното тв-време накара милиони италианци да разлюбят идола. Просто защото той бе взел сънародниците си на майтап, на подбив, за мезе, въобще за всеядни мизерници, на които можеш да поднесеш без да ти мигне окото помия, вместо обещаното им, примерно, печено агнешко. Очаквайки те да му се радват до полуда, ама не се получи!

„Адриан“ – така Челентано бе кръстил шоуто си, но така бе нарекъл и анимационния филм, излъчен в две части след трийсет минутен спектакъл с доста тъпи шеги и гегове. Като очакваният както от публиката в театъра „Камплой“ на Верона, така и от милионите телевизионни зрители истински Адриано, почти не се появи. С други думи появи се, но за броени минути, като първата вечер освен че мълча, каза и две – три нелепици от по няколко думи. А втората вечер не промълви абсолютно нищичко и се изяви изцяло като пън, при това обърнат с гръб към публиката и телевизионните камери. Опитаха се да остроумничат трима известни актьори, които трябваше да го „подпрат“ с диалози и монолози, но освен доста тревиални, някои от излиянията им се оказаха и изплагиатствани. После започна и „пренесената“ в 2068 г. анимация, в която часовникарят Адриан, изшлайфан като секс-символ от талантливия художник Мино Манара, ухажва гаджето си, но в същото време в името на доброто се изявява и като Супермен. Който тръшка на земята петима негодяи, опитващи се да изнасилят две момичета и се саморазправя с бандитите, превърнали Неапол в световен център на мафията. Решава, разбира се, и екологични проблеми, но както писа един вестник вчера „като се бори за чиста природа, карайки стар, раздрънкан и безкрайно замърсяващ я автомобил...“

Познато до болка, високомерно, разочароващо, претенциозно, тревиално, скучно, примитивно, безсмислено, с изтъркани послания – това бяха оценките на мнозинството италиански медии за анимацията „Адриан“ и за шоуто покрай нея. Още по-безмилостни бяха изцепките по адрес на Челентано в социалните мрежи, които завряха от коментари, правещи на пух и прах легендата. А някои критици направо оплакаха тв-компанията на Силвио Берлускони „Медиасет“, която похарчила 20 млн. евро за излъчената по флагмана й „Канале 5“ програма без обаче да получи очакваната гледаемост. Спецът пък на в. „Кориере дела сера“ по малките екрани между Алпите и Сицилия - Алдо Грасо препоръча в прав текст на Челентано повече да не се взема за господ Исус Христос, ако иска хората да го запомнят с добро.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.