Още една международната марка за дрехи се отказва от кожите

Chicco, международна марка за дрехи и други стоки за деца и бебета, отдавна не употребява ценни кожи в продуктите си, но сега отива една крачка по-напред: Компанията подписа официална декларация към организацията Fur Free Alliance, с която заявява, че няма да ползва ценни кожи в никои от продуктите си и за в бъдеще, съобщават от КАЖИ – българска организация за защита на животните, която провежда кампанията за забрана на фермите за кожи у нас.

Италианската марка за дрехи споделя още, че „винаги сме отдавали много внимание към материалите, използвани в производството на колекциите ни за деца и бебета – от 0 до 8 години. Сега по този начин потвърждаваме отдадеността си към насърчаването на устойчива и отговорна модна индустрия. Решихме да приемем стандартите на програмата „Търговец без ценни кожи“ (Fur Free Retailer: www.furfreeretailer.com) и Animal Free Fashion (www.animalfree.info) и да консолидираме решението си срещу употребата на кожи.“

Подписът на Chicco е резултат от разговорите на компанията с организацията LAV, в ролята ѝ на италиански представител на международната мрежа на Fur Free Alliance, и показва чувството на отговорност, водещо марката към разпространяването и насърчаването на уважение към принципите за защита на и съпричастност към животните. Те добавят още, че това е в синхрон със собствената им мисия и визия като една компания, която е „винаги там, където има дете“.

 „Радваме се да посрещнем Chicco като партньор в програмата „Търговец без ценни кожи“. С подкрепата на компании като Chicco, които са загрижени за бъдещите поколения, „без кожи“ ще стане новото нормално в цялата модна индустрия.“, казва Йо Виндинг, председател на Fur Free Alliance.

 „Чудесно е, че Chicco вече са в групата компании, които не ползват ценни кожи. Тази крачка декларира отговорност към две от най-невинните групи на този свят – децата и животните.“, коментира Петя Алтимирска, председател на КАЖИ (caai.bg) – българската организация към Fur Free Alliance.

„С този подпис Chicco потвърждава ангажираността, която марката вече е поела от много време насам, и се надяваме, че това ще помогне с насърчаването на все по-отговорни нагласи в модната индустрия, в интереса на животните и тяхното благосъстояние.“, коментира М. Орсенига, мениджър за мода и продажби към Chicco.

Коментари

  1. 2019.01.17 | 12:53

    БРАВО

  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Използвате ли криптовалути?

Използвате ли криптовалути?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.