-
24 октомври 2018 17:58
- 4493
- 1
За първи път кенове на Coca-Cola оживяват в добавена реалност (Augmented reality) с истински преживявания на български звезди.
Лимитираната серия кенове Coca-Cola и Coca-Cola без захар е с лицата на посланиците на марката в България – поп певиците Михаела Филева и Михаела Маринова, влогърът Емил Конрад и актьорът Ивайло Захариев. Всички те участват в най-забавното приключение на Cola-Cola за сезона - #ИграНаКенове.
България е първата страна, в която добавена реалност е част от маркетинговата комуникация на марката. Проектът е по идея и изцяло реализиран от българския екип, който за пореден път внася иновации в света на Coca-Cola след успеха на интерактивната платформа за потребители MySparx и първия в света Viber Bot на Coca-Cola.
„Цялата кампания беше огромно предизвикателство за екипа, защото много неща се правят за първи път не само у нас, но и в глобален мащаб – това са първите кенове на Coca-Cola с добавена реалност с ексклузивно видео съдържание. Много различни етапи от проекта трябваше да се случат едновременно, за да сме готови навреме. България е един от пазарите с много силен дигитален екип в маркетинговите комуникации и бяхме наясно, че трябва да предложим нещо интересно и релевантно за потребителите ни от поколението Z – напълно ново преживяване в компанията на най-популярните инфлуенсъри на Coca-Cola България“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки” в Кока-Кола България.
#ИграНаКенове е иновация както в опаковките, така и в използването на добавена реалност, тъй като потребителите получават избрано съдържание и в същото време могат да играят за атрактивни награди.
Три лесни стъпки осигуряват достъп до добавената реалност върху всеки кен:
1. Избираш Coca-Cola или Coca-Cola без захар;
2. Сканираш логото на Shazam;
3. Влизаш в #ИграНаКенове.
За да продължи играта, трябва да се регистрира специалният код под езичето на кена. Това дава достъп до ексклузивно видео съдържание със звездите на Coca-Cola, които участват в различни предизвикателства и четири поредни седмици ще осигуряват нови вълнуващи преживявания. Може ли да пее Емил Конрад, как изглежда голямото катерене за Михаела Филева, добра ли е Михаела Маринова на боулинг, какво и как танцува Ивайло Захариев? Отговорите са в #ИграНаКенове.
Освен, че е забавно, приключението #ИграНаКенове осигурява и атрактивни награди: мини хладилници Coca-Cola, грамофони и най-важната – лично преживяване със звездите на Coca-Cola.
Иновативните кенове с добавена реалност са на пазара в цялата страна.
#ИграНаКенове продължава до 19 ноември 2018 г.
За Компанията Кока-Кола
Кока-Кола България е дъщерното дружество на Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO). Компанията Кока-Кола предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки, до въвеждането на нови и иновативни предложения.
Също така, дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка ни върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял сват, осигурявайки възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създавайки нови възможности за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com
Последвайте канала на
Свързани новини
Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour очаква рекорден брой фенове за финала в София
12 септември 201814:33
Лео Бианки отведе победителите от Coca-Cola Chill&Grill на истинско гурме-приключение
03 септември 201812:16
Coca-Cola купи Costa за 3,9 млрд. паунда
31 август 201812:01
Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour за първи път с концерт в Банско
29 август 201813:56
Coca-Cola Chill & Grill на 29 юли в Русе
27 юли 201811:54
Официално: Спартак (Варна) се завърна в българския елит
Спортист (Своге) обърна Марек за 60 секунди и направи важна крачка към спасението
Тен Хаг за критиците на Манчестър Юнайтед, за свършеното досега и причините да няма успехи
Добруджа и Септември не се надвиха в здрава битка под дъжда
Ще видим ли най-икономичния голмайстор на елита?
След драма в Истанбул: Монако прати серията с Фенербахче в решителен пети мач
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Премиерът Димитър Главчев се запозна на място с неотложните нужди на СБАЛ по детски болести „Проф. Иван Митев”
03 май 202416:47
Проф. Иван Литвиненко (Обществен съвет за изграждане на Национална детска болница): Все още не сме се срещали с министър д-р Галя Кондева
03 май 202418:35
Красимир Вълчев (ГЕРБ): Данните за изпълнението на държавния бюджет през първото тримесечие на 2024 г. са притеснителни
03 май 202418:09
България остава с най-ниска очаквана продължителност на живота в ЕС и през 2023 г.
03 май 202420:37
От МФ казаха как ще се вдигат пенсиите до 2027 година
03 май 202420:51
Боят в центъра на Габрово. Петима тийнейджъри премлатиха двама мъже
03 май 202421:43
Силен вятър отклони самолет с близо 100 българи, пътували към Санторини
03 май 202420:10
Водещите новини! Разпети петък е – най-тъжният ден за християните. АЕЦ „Козлодуй“ започва прехода от руско към американско ядрено гориво на Великден (и още…)
03 май 202419:14
Златка Райкова най-после показа малкия Карен
03 май 202421:29
2018.10.25 | 09:12