Силвия Костова: Важно е да се гради емоционална връзка с марката

  • 05 септември 2018 10:23

  • 1272
  • 0
Силвия Костова: Важно е да се гради емоционална връзка с марката
©

Силвия Костова има над 15-годишен професионален опит в областта на корпоративните комуникации, маркетинга и медиите.

От 2014 г. е началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг" в Пощенска банка. Преди това над 10 години заема мениджърски позиции в All Channels Communication. Била е директор „Корпоративни комуникации" на VP Brands International, PR специалист в Администрацията на Президента и журналист в печатни и електронни медии. Член на УС на БАР и председател на КС на БДВО, член е на Европейската асоциация на комуникационните директори, на Дружеството на PR практиците към СБЖ и на работната група по комуникации към АББ. За последните 4 години с екипа си в Пощенска банка получава над 20 награди за маркетинг и комуникации. 

BAAwards'2018: В отговор на големия брой получени молби за удължаване на срока за изпращане на заявки за бизнес награди, Ви информираме, че УС на БАР реши той да бъде удължен до вторник, 11 септември включително! Датата е окончателна и не подлежи на повече корекции! Моля, ако желаете да участвате, изпратете своите кампании сега!

Последвайте канала на

Novini.bg
1272 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини