-
30 март 2016 10:55
- 1146
- 0
Carat отново беше обявена за медийна агенция №1 в света, в излезлия този месец доклад на международната изследователска компания RECMA*. Агенцията заема челното място за шести път в последните седем издания на класацията.
През изминалата година компанията постигна рекордни постижения в областта на придобиване на нов бизнес и успя да получи наградата Агенция на годината на множество пазари, между които САЩ, Испания, Южна Корея, Япония и Австралия. Благодарение на изключително силното си представяне, в доклада на RECMA се отбелязва, че агенцията е успяла да повиши допълнително и резултатите си на почти всички от Топ 15 световни пазари.
Класацията е базирана на изследване сред 650 агенции от 43 страни в целия свят, оценявани по 16 до 19 критерия, включващи придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, както и ключови ресурси, вложени в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.
Уил Суейни, Глобален президент на Carat коментира доклада така: “Много сме развълнувани от титлата Глобална агенция номер едно в класацията на RECMA. Запазването на лидерската позиция само допринася към големия Момент, който изживяхме на пазара през изминалата година, и чийто мотор бяха талантливите хора и стремежът ни да предефинираме медиите в името на по-добри резултати за нашите клиенти“
„RECMA е най-мащабният и пълен доклад в нашата сфера и единственото изследване в глобален мащаб, базирано на качествени параметри. Вярвам, че резултатите от изследването са ясна индикация за възможностите на нашата агенция и качеството на работа, което получават нашите клиенти, както на глобално, така и на локално ниво“, допълни Мария Грашнова, изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България, част от която е и Carat България.
*RECMA е международна изследователска агенция, която оценява работата на дигиталните и медия агенции в световен мащаб. Глобалният доклад на RECMA се базира на изследване сред 650 агенции от 43 държави, оценявани по ключови критерии за представяне, разделени в четири категории - Комуникационни конкурси, Моментум (ръст на клиентско портфолио, ръст на пазарен дял, нов бизнес, награди, промени в топ-мениджмънта и др.), Ресурси (географско покритие, диверсификация, процент на дигиталните активности, развитие на персонала) и Профил на клиентите (лоялност, брой големи рекламодатели, локални клиенти и т.н.).
Последвайте канала на
Свързани новини
Ясни са всички потенциални съперници на България на баража
Късна дузпа лиши експериментална Германия от успех в Унгария
ЦСКА напред в "Чалъндж къп" след драматичен "златен" гейм
Резултати от последния кръг в Лигата на нациите
Босът на Ботев (Пловдив) с първи коментар след новината за забраната му да влиза в България
Добра и лоша новина за националите преди мачовете с Черна гора
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Илияна Йотова: Надяваме се на стабилно правителство, но не на всяка цена и на всички компромиси
19 ноември 202422:09
Томислав Дончев: Срещите ни с ПП-ДБ трябва да бъдат за формиране на управляващо мнозинство, а не церемония по екзорсизъм
19 ноември 202418:47
Тодор Тагарев: Владимир Путин отново се опитва да всее страхове
19 ноември 202422:00
Интересът на България във войната: суверенна Украйна, ЕС и НАТО да запазят единството си като основни гаранти за съществуващия световен мир
19 ноември 202419:01
Водещите новини! Осъдиха Костадинов за език на омраза във Фейсбук. Украйна за първи път извърши атака срещу руска територия с ATACMS (и още…)
19 ноември 202419:14
11-годишното дете е починало в софийското училище "Захарий Круша"
19 ноември 202421:06
Белият дом: САЩ няма да променят позицията си относно използване на ядрени оръжия, след като Русия свали прага за употреба
19 ноември 202419:25
Изкуственият интелект вече говори на български: хора от цял свят искат да дойдат в България, за да се занимават с най-високите технологии
19 ноември 202418:05
Рядка риба изплува на плаж в Калифорния - вещае цунами и земетресения
19 ноември 202420:07