Carat отново е глобална медия агенция №1 в света

  • 30 март 2016 10:55

  • 1146
  • 0
Carat отново е глобална медия агенция №1 в света
©

Carat отново беше обявена за медийна агенция №1 в света, в излезлия този месец доклад на международната изследователска компания RECMA*. Агенцията заема челното място за шести път в последните седем издания на класацията.

През изминалата година компанията постигна рекордни постижения в областта на придобиване на нов бизнес и успя да получи наградата Агенция на годината на множество пазари, между които САЩ, Испания, Южна Корея, Япония и Австралия. Благодарение на изключително силното си представяне, в доклада на RECMA се отбелязва, че агенцията е успяла да повиши допълнително и резултатите си на почти всички от Топ 15 световни пазари.

Класацията е базирана на изследване сред 650 агенции от 43 страни в целия свят, оценявани по 16 до 19 критерия, включващи придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, както и ключови ресурси, вложени в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.



Уил Суейни, Глобален президент на Carat коментира доклада така: “Много сме развълнувани от титлата Глобална агенция номер едно в класацията на RECMA. Запазването на лидерската позиция само допринася към големия Момент, който изживяхме на пазара през изминалата година, и чийто мотор бяха талантливите хора и стремежът ни да предефинираме медиите в името на по-добри резултати за нашите клиенти“

„RECMA е най-мащабният и пълен доклад в нашата сфера и единственото изследване в глобален мащаб, базирано на качествени параметри. Вярвам, че резултатите от изследването са ясна индикация за възможностите на нашата агенция и качеството на работа, което получават нашите клиенти, както на глобално, така и на локално ниво“, допълни Мария Грашнова, изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България, част от която е и Carat България.

*RECMA е международна изследователска агенция, която оценява работата на дигиталните и медия агенции в световен мащаб. Глобалният доклад на RECMA се базира на изследване сред 650 агенции от 43 държави, оценявани по ключови критерии за представяне, разделени в четири категории - Комуникационни конкурси, Моментум (ръст на клиентско портфолио, ръст на пазарен дял, нов бизнес, награди, промени в топ-мениджмънта и др.), Ресурси (географско покритие, диверсификация, процент на дигиталните активности, развитие на персонала) и Профил на клиентите (лоялност, брой големи рекламодатели, локални клиенти и т.н.).


 

Последвайте канала на

Novini.bg
1146 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини