-
17 декември 2014 10:20
- 1936
- 6
Нова телевизия и БТВ пак се изпокараха за рейтинги.
В нощта на финалите на "Big Brother all stars" и "Сървайвър: Камбоджа" и двете медии се обявиха за победители. Според данните на ГАРБ в решаващия момент "Сървайвър" е бил гледан от 1 500 000 души, а според "Медиарисърч" "Биг брадър" е бил гледан от 31.3 % от зрителите в активна възраст.
С оглед на тотално изкривените рейтинги, много от тв рекламодателите планират да се отдръпнат от телевизионната реклама и да се преместят в онлайн медиите, поради точните метрики в реално време.
Ето и пример за това, как двете телевизии се обявиха за победители в понеделник вечерта.
БТВ:
Драматичните събития и резултатите от гласуването проследиха близо 1 200 000 зрители. В пика на зрителския интерес риалитито е гледано от почти 1 500 000 души. Аудиторният дял на финалния епизод е близо два пъти по-висок от този на риалити шоуто по Нова ТВ, излъчено в същия часови интервал. Survivor Камбоджа убедително печели битката за зрителското внимание, като най-висок резултат постига сред младите зрители на възраст 18-34 – 46.3% аудиторен дял, което е два пъти по-висок резултат от Нова телевизия. Сред възрастовата група 18-49 "Survivor: Камбоджа" е с 41 % аудиторен дял срещу 25,1 на Нова телевизия.
Нова телевизия:
Грандиозният финал на Big Brother All Stars през изминалата вечер събра 31.3 % от зрителите в активна възраст (18-49 г.) пред малкия екран. По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният телевизионен канал в слота на предаването, като в същото време втората телевизия в класацията отчита дял от 26,5%.
Тази година форматът Big Brother празнува 10 години в българския телевизионен ефир. За тези десет години в ефира на Нова бяха излъчени пет сезона на Big Brother, един от които семеен, шест сезона на VIP Brother и три сезона All Stars. Третият сезон на Big Brother All Stars, чийто финал беше вчера, отчита рекордно висок дял от зрителската аудитория – средно 30% за целия сезон, което е чувствително повече от предходните две издания.
Освен рекордната стойност за третото издание на Big Brother All Stars, ВИП Brother „Образцов дом” е най-гледаният VIP сезон за последните три години. Излъчените от 20.00 ч. епизоди тази година привличат средно 31% от телевизионната аудитория (18-49 г.). Второто по зрителски интерес риалити за тази есен – Survivor, отчита значително по-нисък дял от зрителската аудитория – средно 23%, спрямо двата поредни сезона на Big Brother излъчени през есенния телевизионен сезон.
Последвайте канала на
Свързани новини
Платек за Sportal.bg: Керкез знае какво му дадохме, но и ние също знаем какво Керкез ни даде
Григор Димитров и Виктория Томова излизат за вторите си мачове на "Ролан Гарос"
Волейболистките на България излизат срещу Република Корея с надежда за първи успех във VNL
Домашен триумф за Олимпиакос или сладък реванш за Фиорентина във финала на Лигата на конференциите
Илия Груев също отпадна от състава на България за предстоящите контроли
Избраха Мбапе за футболист №1 в Европа, Чаби Алонсо изпревари Гуардиола и Анчелоти при треньорите
Коментари 6
Добави2015.01.09 | 18:30
2015.01.09 | 18:29
2014.12.17 | 13:36
2014.12.17 | 12:30
2014.12.17 | 12:30
Добави коментар
Водещи новини
"За да няма сърдити": Денков кани Борисов на публичен дебат
29 май 202407:52
Цонева: В управление, в което ДПС участва, ние няма как да бъдем
29 май 202408:31
Управителят на БДЖ: Всички отговорни за инцидента с влака ще бъдат дисциплинарно наказани
29 май 202408:45
Пострадал от ударения влак в София: Силен трясък, хората бяха шокирани, но взаимно си помагаха
29 май 202408:07
Какви ще са последствията за шофьора от Велико Търново
29 май 202408:00
От 50 минути до 2 часа закъснения на влаковете след вчерашната катастрофа
29 май 202407:36
Верижна катастрофа с 4 тира затвори пътя Велико Търново - Русе
29 май 202408:37
Д-р Иван Маджаров с коментар за увеличението на лекарските заплати у нас
29 май 202408:05
Путин с люта закана към Запада: Ако сторят това, което обмислят, ще има сериозни последствия
29 май 202409:39
2015.01.15 | 16:30