-
17 декември 2014 10:20
- 1940
- 6
Нова телевизия и БТВ пак се изпокараха за рейтинги.
В нощта на финалите на "Big Brother all stars" и "Сървайвър: Камбоджа" и двете медии се обявиха за победители. Според данните на ГАРБ в решаващия момент "Сървайвър" е бил гледан от 1 500 000 души, а според "Медиарисърч" "Биг брадър" е бил гледан от 31.3 % от зрителите в активна възраст.
С оглед на тотално изкривените рейтинги, много от тв рекламодателите планират да се отдръпнат от телевизионната реклама и да се преместят в онлайн медиите, поради точните метрики в реално време.
Ето и пример за това, как двете телевизии се обявиха за победители в понеделник вечерта.
БТВ:
Драматичните събития и резултатите от гласуването проследиха близо 1 200 000 зрители. В пика на зрителския интерес риалитито е гледано от почти 1 500 000 души. Аудиторният дял на финалния епизод е близо два пъти по-висок от този на риалити шоуто по Нова ТВ, излъчено в същия часови интервал. Survivor Камбоджа убедително печели битката за зрителското внимание, като най-висок резултат постига сред младите зрители на възраст 18-34 – 46.3% аудиторен дял, което е два пъти по-висок резултат от Нова телевизия. Сред възрастовата група 18-49 "Survivor: Камбоджа" е с 41 % аудиторен дял срещу 25,1 на Нова телевизия.
Нова телевизия:
Грандиозният финал на Big Brother All Stars през изминалата вечер събра 31.3 % от зрителите в активна възраст (18-49 г.) пред малкия екран. По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният телевизионен канал в слота на предаването, като в същото време втората телевизия в класацията отчита дял от 26,5%.
Тази година форматът Big Brother празнува 10 години в българския телевизионен ефир. За тези десет години в ефира на Нова бяха излъчени пет сезона на Big Brother, един от които семеен, шест сезона на VIP Brother и три сезона All Stars. Третият сезон на Big Brother All Stars, чийто финал беше вчера, отчита рекордно висок дял от зрителската аудитория – средно 30% за целия сезон, което е чувствително повече от предходните две издания.
Освен рекордната стойност за третото издание на Big Brother All Stars, ВИП Brother „Образцов дом” е най-гледаният VIP сезон за последните три години. Излъчените от 20.00 ч. епизоди тази година привличат средно 31% от телевизионната аудитория (18-49 г.). Второто по зрителски интерес риалити за тази есен – Survivor, отчита значително по-нисък дял от зрителската аудитория – средно 23%, спрямо двата поредни сезона на Big Brother излъчени през есенния телевизионен сезон.
Последвайте канала на
Свързани новини
Порой от голове в Шампионската лига
Байерн отново се оказа непреодолимо препятствие за ПСЖ
Левандовски изживя паметна вечер, в която Барселона нямаше проблеми
Арсенал се поучи от грешките на Ман Сити и си тръгна с голяма победа от Лисабон
Автогол и поредна суха мрежа донесоха първото място на Интер в Шампионската лига
Ман Сити се срина в края и изпусна преднина от три гола на "Етихад"
Коментари 6
Добави2015.01.09 | 18:30
2015.01.09 | 18:29
2014.12.17 | 13:36
2014.12.17 | 12:30
2014.12.17 | 12:30
Добави коментар
Водещи новини
Мнозинството в ЕП изрази силна подкрепа за пълното приемане на България и Румъния в Шенген
26 ноември 202420:24
Българските евродепутати очакват историческо решение за Шенген на 12 декември
26 ноември 202421:32
Еврокомисарят по вътрешните работи: България и Румъния ще се възползват от всички облаги на Шенген още от началото на 2025 г.
26 ноември 202420:11
Шефът на "Гранична полиция": Притворихме вратата на нелегалната миграция
26 ноември 202421:12
Румяна Бъчварова: Вървим уверено към следващите предсрочни избори
26 ноември 202418:50
Трамвай отнесе кола в София и дерайлира
26 ноември 202421:07
Израел е одобрил примирие с "Хизбула"
26 ноември 202420:37
Американски бомбардировачи са прехванати от руски изтребители близо до Калининград
26 ноември 202419:37
Водещите новини! Решението за приемането ни и в сухопътен Шенген е готово. Великобритания и Франция пращат войници в Украйна? (и още…)
26 ноември 202419:04
2015.01.15 | 16:30