-
17 декември 2014 10:20
- 1940
- 6
Нова телевизия и БТВ пак се изпокараха за рейтинги.
В нощта на финалите на "Big Brother all stars" и "Сървайвър: Камбоджа" и двете медии се обявиха за победители. Според данните на ГАРБ в решаващия момент "Сървайвър" е бил гледан от 1 500 000 души, а според "Медиарисърч" "Биг брадър" е бил гледан от 31.3 % от зрителите в активна възраст.
С оглед на тотално изкривените рейтинги, много от тв рекламодателите планират да се отдръпнат от телевизионната реклама и да се преместят в онлайн медиите, поради точните метрики в реално време.
Ето и пример за това, как двете телевизии се обявиха за победители в понеделник вечерта.
БТВ:
Драматичните събития и резултатите от гласуването проследиха близо 1 200 000 зрители. В пика на зрителския интерес риалитито е гледано от почти 1 500 000 души. Аудиторният дял на финалния епизод е близо два пъти по-висок от този на риалити шоуто по Нова ТВ, излъчено в същия часови интервал. Survivor Камбоджа убедително печели битката за зрителското внимание, като най-висок резултат постига сред младите зрители на възраст 18-34 – 46.3% аудиторен дял, което е два пъти по-висок резултат от Нова телевизия. Сред възрастовата група 18-49 "Survivor: Камбоджа" е с 41 % аудиторен дял срещу 25,1 на Нова телевизия.
Нова телевизия:
Грандиозният финал на Big Brother All Stars през изминалата вечер събра 31.3 % от зрителите в активна възраст (18-49 г.) пред малкия екран. По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният телевизионен канал в слота на предаването, като в същото време втората телевизия в класацията отчита дял от 26,5%.
Тази година форматът Big Brother празнува 10 години в българския телевизионен ефир. За тези десет години в ефира на Нова бяха излъчени пет сезона на Big Brother, един от които семеен, шест сезона на VIP Brother и три сезона All Stars. Третият сезон на Big Brother All Stars, чийто финал беше вчера, отчита рекордно висок дял от зрителската аудитория – средно 30% за целия сезон, което е чувствително повече от предходните две издания.
Освен рекордната стойност за третото издание на Big Brother All Stars, ВИП Brother „Образцов дом” е най-гледаният VIP сезон за последните три години. Излъчените от 20.00 ч. епизоди тази година привличат средно 31% от телевизионната аудитория (18-49 г.). Второто по зрителски интерес риалити за тази есен – Survivor, отчита значително по-нисък дял от зрителската аудитория – средно 23%, спрямо двата поредни сезона на Big Brother излъчени през есенния телевизионен сезон.
Последвайте канала на
Свързани новини
На почивката: Ювентус 1:0 Милан
Левски излезе с информация за новия треньор, обяви кой ще изведе отбора за първата тренировка
Салах: Далеч сме от нов договор, искам нещо специално в последната си година
Съставите на Валенсия и Реал Мадрид
Фенербахче спечели турското дерби, играят се още мачове
Антон Велков: Бяхме малко изненадани от идването на Спас, обликът на Локомотив ще бъде променен
Коментари 6
Добави2015.01.09 | 18:30
2015.01.09 | 18:29
2014.12.17 | 13:36
2014.12.17 | 12:30
2014.12.17 | 12:30
Добави коментар
Водещи новини
Въпреки Шенген: проблем при свободното преминаване през „Дунав мост” при Русе
03 януари 202520:07
Заради Шенген Румъния е заплашена от недостиг на служители
03 януари 202519:34
Явор Куюмджиев: Има неразбирания за това как се формира цената на тока
03 януари 202521:00
Д-р Орлин Колев: Президентът не разполага с правомощието да бави подписването на указа за новия главен прокурор
03 януари 202520:31
Мая Манолова: Решението на КЕВР за повишаването на цената на тока е необосновано
03 януари 202520:49
Водещите новини! Хлябът поскъпва в цяла България. Виктор Орбан не е поканен на откриването на полското председателство на EС (и още…)
03 януари 202519:00
Отказаха линейка на мъж с инсулт в Петричко
03 януари 202519:35
Мъж счупи врата на партньорката си, тя почина
03 януари 202519:26
Приятелката на бияча в Спешното: Охранителят спеше и миришеше на алкохол
03 януари 202519:17
2015.01.15 | 16:30